Äänestämme Stubbia ,joka on terve.
Kansallisen suuren häpeän estämiseksi
9
191
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin, tubbi on terve bi-henkinen mies, joka tykkää myöskin samaa sukupuolta olevista ihmisistä. Se on sitä tervettä jämäkkyyttä, mitä pressalla pitää olla.
Liikkuu jo huhuja, että joissakin maissa on jo myyty lumilapiot ja henkselit loppuun...
Näin me äänestämme rinta rottingilla.!!- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18250549
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saahan sitä nauraa amerikkalaisille, kun äänestivät Trumpin aikoinaan pressaksi (ja saattavat äänestää uudelleenkin). Mutta kun meilläkin on luultavasti kohta möläyttelijä maan johdossa. Suusta tulee sammakoita vähän väliä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Kasin kävin vetäisemässä. Suomi on turvassa luonnottomilta ilmiöiltä.
- Anonyymi
StubBi salaa tätäkin asiaa, epärehellinen tyyppi.
- Anonyymi
Ruotsinkielisessä tentissä kerrottiin alamaisten mielipiteet molemmista ehdokkaista. Ei kovin imartelevia. Paras tentti tähän mennessä.
- Anonyymi
Onko ? Suvun sairaudet voisi myös ehdokkaat tuoda esiin.
- Anonyymi
Suuntautumisella ei ole väliä. Äänestin parasta ehdokasta joka täyttää Niinistön saappaat. Luotettava, kansanmies joka pitää myös itäsuomen asiaa tärkeänä. Koko suomi asuttuna. Eikö se ole presidentin työ? Edustaa suomea suomalaisille. Siksi peksu numero 10
- Anonyymi
Presidentin toivoisi olevan oikea mies, joka ei salaa vehkeile isis terroristeja Suomeen. Ikävä kyllä homouteen usein liittyy muitakin persoonallisuuden häiriöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181