Joko lapsia on tuossa?
Joko Pe.ku olen mennyt miehen kanssa naimisiin?
12
164
Vastaukset
- Anonyymi
Vihitty Reijon kanssa Äkväjoen rannalla viime kesänä.
Varma tieto.- Anonyymi
Ok, kas kun edelleen inisee.
- Anonyymi
Onkos aloittaja itse täyttänyt ennen hedelmällisen ikänsä päättymistä Luomiskertomuksen vaateen: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa..."
Vai pelkästään himoissaanko on hekumoitu lippua pelastukseen odotellessa?- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
Ei aloittaja kenellekään kelpaa.
- Anonyymi
Pe.kusta puhutaan. Tunnetko ”miehen”?
- Anonyymi
Miksi teille liberaaleille seksi on pakkomielle? Eikö ole asiat kunnossa kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
Toki kiinnostaa miten hyvin aloittajalla on varaa arvioida toisten ihmisten lasten tekemistä, entä millaiselta soinnulta se sinun korviisi kantautuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teille liberaaleille seksi on pakkomielle? Eikö ole asiat kunnossa kotona?
Onko aloittaja siis liberaali? Ja minä kun arvelin hänet vähintään viidesläiseksi kiinnostuksensa kohteen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittaja siis liberaali? Ja minä kun arvelin hänet vähintään viidesläiseksi kiinnostuksensa kohteen perusteella.
Pe.kusta puhutaan. Älä käy aloittajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki kiinnostaa miten hyvin aloittajalla on varaa arvioida toisten ihmisten lasten tekemistä, entä millaiselta soinnulta se sinun korviisi kantautuu?
Hyvä kun myönnät että hekumointi kiinnostaa sinua. Olet rehellinen ihminen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749