Opetettu apinakin tekee parempaa työtä kuin sähköautot.

Anonyymi-ap

10

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opetettu apinakin tuottaa keskusteluun parempaa sisältöä kuin surkea sähköautovastainen trolli!

• Anonyymi

No juu. noita sähköautofobisia liikkuu toimituksissakin. Saattaa olla, että noin on käynyt, mutta lopultakaan tuosta ei ole muuta näyttöä kuin kirjoittajan kertomus.

• Anonyymi

Toimittajaksi opetettu apina tuottaa juuri tuollaista tekstiä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­­N­­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18251518

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Opettamaton apinakin on viisaampi kuin sähköautoilija.

• Anonyymi

No jotkut sähköautoilijatkin ovat tuollaisia.

• Anonyymi

Tuo jäljellä olevan toimintamatkan näyttämiseen liittyvä kommentti on pelkkää asiaa. Puhdasta silmään kusetusta. Sama juttu WLTP-käsitteen kanssa. Molemmat markkinointimiesten huuhaata. Ei ihme että sähköromut palaavat kauppoihin kyrpiintyneiltä käyttäjiltä, kun ovat langenneet tähän harhautukseen.

• Anonyymi

Itselataavalla hybridi-Toyotalla on paljon rennompaa ajella kuin sähköautolla. Minua ei ole koskaan kiinnostanut se, montako kilometriä autolla tarkalleen pääsee. Kun olen ajanut pidemmällä reissulla 600 - 700 km, niin sen jälkeen vilkaisen aina välillä polttoainemittaria. Kun polttoainetta on jäljellä noin 1/4 tankillista, niin sen jälkeen katselen tien varrelta jonkun sopivan kahvipaikan ja tankkaan auton kahvipaussin yhteydessä. Sitten taas lähden köröttelemään ihan rennosti kohti tavoitetta ja ajattelen samalla mukavia asioita.

Jos ajaisin ladattavalla sähköautolla, niin pitäisi koko ajan miettiä sitä, pääseekö tyhjenevällä akulla seuraavaan latauspaikkaan. Hermoraunioksihan ihminen silloin tulee jo parin pidemmän reissun jälkeen. Jatkan siis tyytyväisenä ajamista itselataavalla hybridi-Toyotalla.

• Anonyymi

Ongelma ei ole siinä että kyseessä on sähköauto vaan ongelma on siinä että on valinnut itselleen väärän valmistajan sähköauton

"Reitittävä navigointi nyt on jo vaativampi homma, mutta ei luulisi olevan kovin haastavaa pudottaa laskennallista toimintasädettä kulutushistorian ja ulkolämpötilan perusteella?

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että Tesla hoiti tämän homman kunnialla jo kauan ennen kuin muut valmistajat heräsivät mukaan sähköautokisaan. Sittemmin valtavan hienoa työtä ovat alkaneet tehdä myös ainakin Hyundai ja Kia, BMW sekä Mercedes-Benz."

Kaikki asiat voi tehdä hyvin tai huonosti. Niin on tämänkin auton ominaisuuden kanssa. Stellantikselle voisi lausua legendaarisen "et vaan osaa".

• Anonyymi

Teslakaan ei löydä latausasemia (paitsi omansa).

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe