Minusta on hämmästyttävää kuinka kalliiden >50ke autojen myynti kasvoi kun sähköautoja alettiin myydä. Uutena 50-100k sähköautoja näkee liikenteessä siellä täällä. Aikana ennen sähköautoja kalliita (>50k) autoja oli harvemmassa ja nekin mitä liikenteessä näkyi, oli ensimmäkseen käytettynä maahantuotoja. Nyt keskenkasvuiset klopitkin hankkivat uusia Tesloja ja maksavat siitä kovan hinnan.
Rahamiehia rupesi löytymään kun kalliita sähköautoja tuli saataville
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Boihan niitä hankkia. Käytännössä vielä kun saa pienellä korolla niin kk erä on aika pieni ja iso viimeinen erä. Polttoainekulut kun jää pois ja sähkö maksaa 40-50e kuukaudessa isommillakin ajoilla niin se mahdollistaa isomman osamaksun ottamisen....
Mutta mutta....
Se on varmaan monille tullut yllätyksenä että sähköautolla ajamisen halpuus hämää monella tapaa...sähköauton hinnasta kun lähtee ainakin 20 tonnia pois kun lähtee liikkeestä ajamattomalla vaikka 70 tuhannen autolla, ja kun ajaa 30 tonnia eli useilla sen 1-2 vuotta saatvsiitö enää 30 tuhatta vaihdossa jos sitäkään. Aikamoinen arvonlasku ja velkakoukku tulee monelle sen halvan sähkön mukana..
Olen muuten yksi niistä joille kävi näin..- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18251576
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740