Arvonlisäverovähennys on poistettava yrityksiltä

Anonyymi-ap

Yritykset kiertävät veroja arvonlisäverovähennyksillä.

K-kauppias hankkii perheensä käyttöön tavaraa, ja laittaa ne "firman piikkiin" ja tekee niistä arvonlisäverovähennyksen.

Tuo rikkoo perustuslakia. Ihmisten tulee olla yhdenvertaisia.

Joko a) ALV-viritelmä kokonaan pois, tai sitten pois ALV-vähennysoikeus,

13

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisi pointtia:

1. Yritystuet pois.
      2. Listaamattomien yritysten osinkojen verohuojennukset pois.
      3. Hyvätuloisten veronalennusten peruutus.
      4. Eläkkeiden indeksikorotusten peruutus.
      5. Yleishyödyllisten säätiöiden yhteisöverovapaus pois.

• Anonyymi

Alv vedätyksiä on tehty aina, ei mitään uutta.

• Anonyymi

Typerä byrokraattinen veronkiertoon kannustava vero.

• Anonyymi

Eläkkeitä korotetaan elinkustannusten mukaan ja yleensä ne on laskettu alakanttiin. Eläke on muutoinkin pieni verrattuna tuloihin joten johtaisi Kelan tukihakemimusten lisääntymiseen.

Alvi vähennykset poistamalla tuotteiden hinnat nousisivat saman verran noin 30% Mietippä sitä.

• Anonyymi

Nostetaan sitten alvia, oi arvon loogikko, kun se kerran noin menee.

Muistaakseni vappusatanenkin pienensi sinun mielestä eläkettä.

Näillä tiedoilla ehdotan, että työeläkevarat siirretään valtiolle – sillä edellytyksellä – että Purra maksaa valtion velat kerralla pois varoja käyttäen. Jatkossa kaikki eläkkeet maksetaan Kelan kautta.

Monimutkaisen hallintohimmelin poistaminen laittaa myös välistävetäjät hakemaan oikeita töitä. Työeläkeyhtiön toimitusjohtajalle tekee hyvää vaihtaa vanhusten vaippoja. Oppii nöyryyttä samalla.

• Anonyymi

Alvihan jää maksettavaksi viimeiselle ostajalle, tavalliselle kuluttajalle, joka ei voi sitä vähentää. Miten se nyt enää nostaisi hintaa kaupan kassala seisovalle köyhälle.

• Anonyymi

Kaikki sossutuet pois kehä 3 sisäpuolelta niin saatais kaikki lorvijat töihin...

• Anonyymi

Sinulta myös huikkija.

• Anonyymi

Hyvä ehdotus, kannatetaan

• Anonyymi

minä olen nähnyt autoista ja traktoreista koneista aina pyyhekumiin( toimistotarvike) väliltä jotka laitettu alv piikkiin.
      joka hankinnasta -24 prosenttia hinnasta pois.

• Anonyymi

Tiedän tukinullin, joka osti lapselleen Hankkijasta mönkijän. Kuittiin se oli merkitty väkirehuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tukinullin, joka osti lapselleen Hankkijasta mönkijän. Kuittiin se oli merkitty väkirehuksi.

meilläpäin ostivat 2 kpl noksun kännyköitä muuanvuos siitten penskoille, kuitit piti ottaa kuulema talteen niin saa kuulema alv alen, itse joudun kännykät ostaa täydellä hintaa.

• Anonyymi

kelkat ja mönkiätkin on hyvä kierrättää yrityksen kautta,mitä sitä turhaa itse maksamaan😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe