Yritykset kiertävät veroja arvonlisäverovähennyksillä.
K-kauppias hankkii perheensä käyttöön tavaraa, ja laittaa ne "firman piikkiin" ja tekee niistä arvonlisäverovähennyksen.
Tuo rikkoo perustuslakia. Ihmisten tulee olla yhdenvertaisia.
Joko a) ALV-viritelmä kokonaan pois, tai sitten pois ALV-vähennysoikeus,
Arvonlisäverovähennys on poistettava yrityksiltä
13
127
Vastaukset
- Anonyymi
Viisi pointtia:
1. Yritystuet pois.
2. Listaamattomien yritysten osinkojen verohuojennukset pois.
3. Hyvätuloisten veronalennusten peruutus.
4. Eläkkeiden indeksikorotusten peruutus.
5. Yleishyödyllisten säätiöiden yhteisöverovapaus pois. - Anonyymi
Alv vedätyksiä on tehty aina, ei mitään uutta.
- Anonyymi
Typerä byrokraattinen veronkiertoon kannustava vero.
- Anonyymi
Eläkkeitä korotetaan elinkustannusten mukaan ja yleensä ne on laskettu alakanttiin. Eläke on muutoinkin pieni verrattuna tuloihin joten johtaisi Kelan tukihakemimusten lisääntymiseen.
Alvi vähennykset poistamalla tuotteiden hinnat nousisivat saman verran noin 30% Mietippä sitä.- Anonyymi
Nostetaan sitten alvia, oi arvon loogikko, kun se kerran noin menee.
Muistaakseni vappusatanenkin pienensi sinun mielestä eläkettä.
Näillä tiedoilla ehdotan, että työeläkevarat siirretään valtiolle – sillä edellytyksellä – että Purra maksaa valtion velat kerralla pois varoja käyttäen. Jatkossa kaikki eläkkeet maksetaan Kelan kautta.
Monimutkaisen hallintohimmelin poistaminen laittaa myös välistävetäjät hakemaan oikeita töitä. Työeläkeyhtiön toimitusjohtajalle tekee hyvää vaihtaa vanhusten vaippoja. Oppii nöyryyttä samalla. - Anonyymi
Alvihan jää maksettavaksi viimeiselle ostajalle, tavalliselle kuluttajalle, joka ei voi sitä vähentää. Miten se nyt enää nostaisi hintaa kaupan kassala seisovalle köyhälle.
- Anonyymi
Kaikki sossutuet pois kehä 3 sisäpuolelta niin saatais kaikki lorvijat töihin...
- Anonyymi
Sinulta myös huikkija.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus, kannatetaan
- Anonyymi
minä olen nähnyt autoista ja traktoreista koneista aina pyyhekumiin( toimistotarvike) väliltä jotka laitettu alv piikkiin.
joka hankinnasta -24 prosenttia hinnasta pois.- Anonyymi
Tiedän tukinullin, joka osti lapselleen Hankkijasta mönkijän. Kuittiin se oli merkitty väkirehuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tukinullin, joka osti lapselleen Hankkijasta mönkijän. Kuittiin se oli merkitty väkirehuksi.
meilläpäin ostivat 2 kpl noksun kännyköitä muuanvuos siitten penskoille, kuitit piti ottaa kuulema talteen niin saa kuulema alv alen, itse joudun kännykät ostaa täydellä hintaa.
- Anonyymi
kelkat ja mönkiätkin on hyvä kierrättää yrityksen kautta,mitä sitä turhaa itse maksamaan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952