Kävin katsomassa mitä täällä kirjoitellaan, taitaa olla jonkun yksinpuheluareena nykyään.... hyvästi
Vastaukset 8
- Anonyymi
Voi sua. Emme jää kaipaamaan vastinettasi. Omistan tämän palstan & kihomatoiset alkkarit. Kiinnostaako?
Taisin siis tukkia suusi? Ilo oli kokonaan minun puolellani.- Anonyymi
Koprofiilejä täällä aina välillä esiintyy. Kihomato-friikki jää tänne aika yksinäiseksi sekoilijaksi?
Hyvää yötä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koprofiilejä täällä aina välillä esiintyy. Kihomato-friikki jää tänne aika yksinäiseksi sekoilijaksi?
Hyvää yötä!Kovin yksinäistä joo, kun suakin nuo kihomadot noin innostaa kirjoittamaan. Onko kovakin kutina housuissa? Hyvää yötä sulle ja sun kihomadoilles!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä!Taidat itse olla, kun tiedät lääketieteellisen termin tuolle sun fantasialles. Oot siellä ihan innoissaan, kun pitää ennen nukkumaanmenoakin lukea näitä kakkapyllyjuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla, kun tiedät lääketieteellisen termin tuolle sun fantasialles. Oot siellä ihan innoissaan, kun pitää ennen nukkumaanmenoakin lukea näitä kakkapyllyjuttuja.
Vaikuttaa siltä, että Ap itse on koprofiili pahinta laatua. Oodi kakkapyllylle!
- Anonyymi
Lellavan lelunukke on valmiina auttamaan! Ole. Palannut takaisin monipuolistamaan kauhajokisten keskustelua
- Anonyymi
Oo hiljaaaa!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo hiljaaaa!!!!
Lellavan lelunukke ei tule lannistumaan pyrkyreiden kynsissä. Sinä olet vasta aloittelija.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560