Uskokaa tai älkää, mutta tämä on tosi juttu...
Oltiin sovittu tänään vaimon kanssa että mennään uimaan koko perheen voimin, eli me kaksi ja 4vuotiaat kaksoset. Kun olimme päässeet uimahalliin ja maksaneet itsemme sisään, jaoimme klaanimme kahteen tiimiin eli molemmille aikuisille yksi lapsi vahdittavaksi.
Olin sitten toisen kaksosista kanssa pesulla, ja hän meni tonkimaan uimakassista itselleen uimahousut, ja minä seurasin häntä kassille. Muistutin vielä kellukkeista ja puin ne hänelle ylle. Kuinka ollakkaan oma veljeni joka ravaa uimassa jatkuvasti, sattui paikalle ja sanoi että hän voi mennä muksun kanssa edeltä, ja minä siihen että sehän passaa ja aloin tonkimaan uimakassia. Kun veljeni oli poistunut muksun kanssa hallin puolelle, tajusin jotain... uimakassissa oli vaimon kukkakuvioinen pushupeilla varustettu kokouimapuku, joka tarkoitti että kassit olivat menneet sekaisin. Tajusin myös että pakko minun on mennä hallin puolelle sillä muksuni on siellä, ja vaimo ei varmastikkaan lähde yläosattomissa hallin puolelle. No hammasta purren vetäisin vaimon m koon nakinkuoren ylleni, ja nännit vilkkuen ja vehje tiukkuudesta parkuen astuin hallin puolelle, ja huomasin että muksu oli setänsä kanssa aivan hallin toisessa päässä. Kävelin hallin läpi kuin mies, hain muksun ja sanoin hirnuvalle veljelleni että haista paska, ja palasin muksun kanssa suihkuosastolle. Kotimatkalla kaikilla muilla oli hauskaa paitsi minulla...
Karvainen pulska Iskä 29v 110kg
Vaimon uikkari päällä uimahallissa
Anonyymi-ap
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
🩱🤣😂😂
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820