Jaydess kierukka kokemus

Anonyymi-ap

Otin jaydess kierukan tammikuun alkuvaiheessa ja haluaisin kuulla muitten kokemuksia tästä. Mulla alkoivat kuukautiset viikon päästä kierukan laitosta ja voin sanoa että oli yks pahimmista kuukautisista mitä olen ikinä kokenut. Kestivät 16 päivää (ennen kierukkaa kesti 5-7 pv), kuukautiskivut ensimmäiset 5 päivää olivat pahimmat kivut mitä ikinä ovat olleet. Otin buranaa joka päivä ainakin pari kertaa, sekään ei kauheesti kipuja lievittänyt. Vuoto oli kuitenkin onneksi aika vähäistä verrattuna mun aikasempaan vuotoon, joka oli erittäin runsasta. Kun kuukautiset tässä vihdoin loppuivat, kipuja on silti ilmennyt melkein joka päivä ja tuntuvat aivan samalta kuin silloin alkuvaiheessa. Voiko tässä olla syynä mikä? Kierukka lähtenyt pois paikoiltaan? Vai se että sain kierukan silloin, kun kuukautisia ei ollut? Pitäisikö tästä soittaa lääkärille vai onko tässä järki odotella vielä että ehkä kehoni tarvitsee aikaa tottua kierukkaan? Netissä myös lukee että kivut kierukan asetuksen jälkeen voi kestää viikkoja ja jopa kuukausia, samoin vuoto mutta tiputteluvuotoa minulla ei ole enään ollut.

Olisi kiva kuulla muitten kokemuksia tästä kierukasta

4

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle se ällö kierukka ei sopinu ollenkaan aloitettiin käyttää udestaan kondomia,se tuntuu luonnollisemmalta

      • Anonyymi

        jep tätä mäkin oon aatellu, kuinka kauan sulla ehti se kierukka olla? mietin vaan että jos nää oireet ei oikeesti helpotu niin ehkä olisi vaan parempi käydä poistattamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep tätä mäkin oon aatellu, kuinka kauan sulla ehti se kierukka olla? mietin vaan että jos nää oireet ei oikeesti helpotu niin ehkä olisi vaan parempi käydä poistattamassa

        Mulla oli alle 4 viikkoa ja alkoi oireet,tietty kondomit maksaa mutta onhan ne turvallisempi vaihtoehto:)


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe