Minä käyn vasta äänestyspäivänä. Sitten juon juhlakahvit. Tulee jo näiden vaalien toinen pettymys, mutta ihan sama.
Pää-asia ja Suomen onni on, että pupujussi ei päässyt toka kierrokselle. PSkinit itkee sitä sossussa, että saisivat enemmän kaljarahaa.
>simiti<
JK. Monelle tiedoksi, että tämä viesti ei riko mitään teidän omia sääntöjä!
Oletko käynyt/käytkö ennakkoäänestämässä?
29
272
Vastaukset
En käy. Minä olen lakossa. Sitten kun tulevat kotiin tuomaan äänestyskopin ja äänestyskahvit kakun kanssa niin saatan suostua äänestämään. Jos on saikkupäivä, niin sitten pitää tulla viikon päästä uudelleen. Vaalit voi odottaa sen ajan.
- Anonyymi
Juntin puhetta, joka ei tajua yhteiskunnasta mitään.... seuraa ääliö vain vankilalammas laumaasi!
Muista kuitenkin, että joka hevoselle löytyy kengittäjä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Juntin puhetta, joka ei tajua yhteiskunnasta mitään.... seuraa ääliö vain vankilalammas laumaasi!
Muista kuitenkin, että joka hevoselle löytyy kengittäjä.
>simiti<Juu. Kyllä se tulee varmaan aika, jolloin kulakit taas pannaan leirille. Iloitkaamme ajasta ennen sitä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18255147
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ehkä äänestäisin jos hyötyisin siitä jotenkin. 50 e seteli vaikka palkaksi siitä. Homma menee niin ettei kannata edes äänestää jos vaihtoehdot eivät kelpaa. Tämähän on kuin USA:ssa: Aina kaksi multimiljardööriä lokakampanjoineen ja roasteineen asettuu nokikkain loppumetreillä ja jos "väärä" ehdokas valitaan, niin syytetään Venäjää 🤭. Aloitus arvatenkin poistetaan jos simiti höyryää liian innokkaasti täällä. Siihen en voi vaikuttaa, enkä siihenkään kenestä tulee mikäkin presidentti tai ministeri.
Äänestypäivänä vasta. Normaalit rituaalit mutta pitää päättää ottaako kahvin pullalla vai letulla.
Nyt voi olla vaalipäivänä vähän rennommin sillä ensimmäisellä kierroksella olin varalla vaalivirkailijaksi joten puhelin oli koko ajan tuossa läsnä.- Anonyymi
Miten vaalivirkailijat muuten äänestävät?
Ennen yhdeksää jo täyttävät keskenään lappuja ja tarkastelevat toistensa henkkareita?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Ennen yhdeksää jo täyttävät keskenään lappuja ja tarkastelevat toistensa henkkareita?
-keinovaginamies-En tiedä onko ohjeet muuttuneet mutta viimeksi toimimme kuten mutkin äänestäjät.
Siellähän on enemmän virkailijoita kuin toimipisteitä koska aina välillä jonkun pitää päästä vaikka syömään tai tyhjentämään rakkonsa. Kun oli hiljaista niin joku saattoi ilmoittaa että lähtee äänestämään. Silloin jätti virkailija kortin pöydälle jolloin paikalle tuli toinen virkailija. Eli normaali äänestysrutiini siitä eteenpäin heilläkin.
Ihan äänestysajan sisällä pitää myös heidän äänestyksensä tapahtua.Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Piti vielä lisätä että ensimmäinen äänestäjä tarkastaa uurnan että se on tyhjä.
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
En tiedä onko ohjeet muuttuneet mutta viimeksi toimimme kuten mutkin äänestäjät.
Siellähän on enemmän virkailijoita kuin toimipisteitä koska aina välillä jonkun pitää päästä vaikka syömään tai tyhjentämään rakkonsa. Kun oli hiljaista niin joku saattoi ilmoittaa että lähtee äänestämään. Silloin jätti virkailija kortin pöydälle jolloin paikalle tuli toinen virkailija. Eli normaali äänestysrutiini siitä eteenpäin heilläkin.
Ihan äänestysajan sisällä pitää myös heidän äänestyksensä tapahtua.Ah, niinpä tietysti. Eihän siellä yhtätoista tuntia voi samat rakot putkeen istua.
-keinovaginamies- M184 kirjoitti:
Piti vielä lisätä että ensimmäinen äänestäjä tarkastaa uurnan että se on tyhjä.
Uurnat on kuitenkin tilattu joltain Penn & Teller-firmalta. Välipohjan alta saattaa vieläkin löytyä Kekkoselle vuonna '56 osoitettuja ääniä sekä jostain jopa pari kaniinia ja puoliksi sahattu nainen kaupan päälle.
scrg kirjoitti:
Uurnat on kuitenkin tilattu joltain Penn & Teller-firmalta. Välipohjan alta saattaa vieläkin löytyä Kekkoselle vuonna '56 osoitettuja ääniä sekä jostain jopa pari kaniinia ja puoliksi sahattu nainen kaupan päälle.
Penn &Teller - Bullshit oli kyllä mainio sarja.
Ihan noin viihdyttävää ei ole tullut vastaan mutta lapset on joskus ongelmallisia. Ne kun menee vanhemman mukaan koppiin niin jos näkevät numeron niin isoon ääneen sen myös sanovat eikä vaalisalaisuus silloin toimi.
Me sitten jatkossa kysyttiin että haluaako lapset leiman käteen samalla kun vanhempi äänestää.
- Anonyymi
Äänestin jo viime viikolla. Mitäpä sitä odottelemaan, kun päätös on tehty jo aikoja sitten. Mä koen äänestyspäivänä äänestämisen kauhean sitovaksi systeemiksi. Onneksi sen voi tehdä ennakkoon.
- Anonyymi
Simppa äänestää taas Kokkolan Juttaa.
- Anonyymi
Lopetin äänestämisen jussin jälkeen. En aio enää äänestää koska paperi on historiaa. Niitä voi hävittää. Nyt alkaa minun protesti. Halvinta ruokaa. En osta mitään. Käytän vanhoja niinkauan kuin hajoo. Ensimmäinen suunta. Pois tästä maasta.
- Anonyymi
Sammuttakaa tv ja radio, älkää lukeko uutisia.
Äänestäkää ilman mielipidevaikuttamista, jota gallupit ovat. Kävin tänään.
Laitoin melkein silmät kiinni, etten itsekään tiedä kumpaan vaihtoehtoon lopulta päädyin.- Anonyymi
Minulle pääasia, että oikeisto vie nämäkin vaalit ja vihervasemmisto häviää jälleen.🤣
Lisäksi tämä yrittäjä persu ei ota edes alkoholia, joten taidat tuota omaa kiljun ja kaljan kulutusta projisoida melko sujuvasti omasta toiminnastasi ulkopuolisiin etenkin poliittisiin ja ideologisiin vihollisiisi.😅
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741