Minä juuri äsken keksin kuinka saadaan suomalaisille mäkihyppääjille 2cm lisää pituutta jokaiseen hyppyyn!!
SENSAATIO!!
Siirretään mäkihyppy suksien siteitä 2cm eteenpäin ja lyhennetään suksen kantoja myös 2cm, näin saadaan hyppyyn lisää pituutta 2cm!!
Ensin ajattelin että jos pyrkisi saamaan hyppyyn pituutta 4m mutta se ei ole mahdollista, jos siteitä siirrettäisiin 4m eteenpäin niin olisi monissa pelkät siteet kiinni ja sukset jäisi hyppyrimäen lähtötasanteelle, ei hyvä idea ei mutta tuo 2cm on hyvä idea!
Mäkihypyn Nobelpalkinto mulle!👍
Mäkihypyn kehittäjä.
Anonyymi-ap
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Aekamoenen keksintö, tuota ee arvokkaan norjalaeset. Eepä levitellä tuota, pietään salassa.
- Anonyymi
Otetaan selville,mitä kaikkia dooping aineita norskit käyttää,
kun voittavat kaikki talvilajit.
Aina vaan oli laji mikä tahansa,niin on 3-5 turskaa kärjessä.
Oliskos niiden kalanmaksa-öljyyn sekoitettu jotakin huumetta,.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820