Odotuksen ihanuus ja kamaluus.

Anonyymi-ap

Kuinkahan kauan tässä pitää odottaa ja kärvistellä, että asiat menisivät eteenpäin. Sydänten kuurupiilo on kieltämättä ihanaa, mutta välillä niin raskasta.
Odotan vaikka miten pitkään enkä luovu siitä toivosta, että jonain päivänä saan sulkea sut syliini ja suudella sua hellästi.
Kunpa uskaltaisit, siitä kaikki on enää kiinni. Tiedän ja tunnen, että halua löytyy.
Otin jo monta askelta, ota sinä nyt vuorostasi. Unohdetaan muu maailma ja ollaan vaan me kaksi. Kummatkin ollaan ansaittu rakastavan sydämen kosketus.
Ymmärrän ettei se helppoa ole ja kuten sanoin, odotan sua niin kauan kuin tarvitsee. En vaan malttaisi yhtään hetkeä enempää, haluan sut.
Saanhan pian laskea käteni sun reidelle ja silittää sitä hellästi, katsoa sua silmiin ja siirtää sun hiukset korvan taakse. Jatkaa siitä mihin joskus jäätiin ...

127

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu jollekin. Toivottavasti onnistut toiveissasi. 🙏

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä todella toivon.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Tekopyhä olet. Tiedät kyllä


      • Anonyymi

        Miksi kukaan kirjoittaisi itselleen palstalla feikkitoivotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan kirjoittaisi itselleen palstalla feikkitoivotuksia?

        Miksi kukaan väittäisi jonkun tietyn tekevän niin? Sut on jo nähty spinnaaja🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan väittäisi jonkun tietyn tekevän niin? Sut on jo nähty spinnaaja🥱

        Ja tunnistaa spämmäämisestä mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä olet. Tiedät kyllä

        Ohi ohi ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi ohi ohi.

        Joo teillä kahdella, eli sulla ätmillä ja tällä toisella hitsaa aina kiinni ns


    • Anonyymi

      Oletko tehnyt jotain aspiden etenemisen eteen? Mitä?

    • Anonyymi

      Kamalaa läpinää siitä että kunhan toinen uskaltaisi mutta jutun jujuhan on siinä että SINULLA ei ole uskallusta. Et vain halua tuota ihmistä tarpeeksi että kohtaisit hänet ja sanoisit mitä hänestä haluaisit ja ottaisit siten lopullisesti selvää. Helpompi ruikuttaa kaikista asioista miten sinä olet jo uhrautunut jutun etenemisen eteen vaikket mitään ratkaisevaa ole kyennyt tekemään ja elelet jossain haavemaailmassa. Samalla tuo toinen ihminen jatkaa elämäänsä autuaan tietämättömänä mistään ja toivottavasti kohtaa pian sellaisen joka on valmis hänet kohtaamaan eikä arpomaan ollakko vaiko ei. Aivan älytöntä.

      • Anonyymi

        Mun on parempi ol sanomatta mitään joko ymmärretään väärin tai si vedetään herne niin syvälle nenuun et tulee jo vauhdilla perseestä uloskin


      • Anonyymi

        Nopiat kuulemma syö hittaat monesti taas liian nopealla päätöksellä pilaa helpoiten elämänsä jopa peruuttamattomasti et miksi turhaan harkita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopiat kuulemma syö hittaat monesti taas liian nopealla päätöksellä pilaa helpoiten elämänsä jopa peruuttamattomasti et miksi turhaan harkita

        Mistä oikein puhut??


      • Anonyymi

        Tai sitten vain toisella osapuolella on käytännössä mahdollisuus tehdä aloite. Itse tuollaisessa tilanteessa, eikä siis mitään tarvetta syyllistää toista siitä, että hän ei muka "uskalla", kun se ei ihan oikeasti ole siitä toisesta kiinni.

        Tämä maailma tarvitsee enemmän empatiaa, vähemmän perusteettomia oletuksia.

        sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vain toisella osapuolella on käytännössä mahdollisuus tehdä aloite. Itse tuollaisessa tilanteessa, eikä siis mitään tarvetta syyllistää toista siitä, että hän ei muka "uskalla", kun se ei ihan oikeasti ole siitä toisesta kiinni.

        Tämä maailma tarvitsee enemmän empatiaa, vähemmän perusteettomia oletuksia.

        sivusta

        Toivottu tulos saavutetaan siten että ensin flirttaillaan, sitten mies lähestyy tyttöä, sitten tutustutaan ja sitten mies tekee aloitteen (hetekalle menosta). Tyttö ei lähesty, eikä etenkään tee aloitetta. Paitsi ilotyttö.


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Toivottu tulos saavutetaan siten että ensin flirttaillaan, sitten mies lähestyy tyttöä, sitten tutustutaan ja sitten mies tekee aloitteen (hetekalle menosta). Tyttö ei lähesty, eikä etenkään tee aloitetta. Paitsi ilotyttö.

        Sinä olet vanha kääkkä. Mene pois.


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Toivottu tulos saavutetaan siten että ensin flirttaillaan, sitten mies lähestyy tyttöä, sitten tutustutaan ja sitten mies tekee aloitteen (hetekalle menosta). Tyttö ei lähesty, eikä etenkään tee aloitetta. Paitsi ilotyttö.

        Hyvä! Ota niitä ilotyttöjä. Ne on enään ainut mitä sä saat. Etkös sä ollut jokus 50 luvulla syntyny. Jätä pikkutyttömme rauhaan.


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Toivottu tulos saavutetaan siten että ensin flirttaillaan, sitten mies lähestyy tyttöä, sitten tutustutaan ja sitten mies tekee aloitteen (hetekalle menosta). Tyttö ei lähesty, eikä etenkään tee aloitetta. Paitsi ilotyttö.

        Kuulostaa mies sun kohdalta että menee päin veetä eli ei sinne päinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Ota niitä ilotyttöjä. Ne on enään ainut mitä sä saat. Etkös sä ollut jokus 50 luvulla syntyny. Jätä pikkutyttömme rauhaan.

        Lopetappa mies tämä satulannuuskutusfantasia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Ota niitä ilotyttöjä. Ne on enään ainut mitä sä saat. Etkös sä ollut jokus 50 luvulla syntyny. Jätä pikkutyttömme rauhaan.

        Minä en kirjoittanut avausta. Täsmensin viestiä jota kommentoin.


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut avausta. Täsmensin viestiä jota kommentoin.

        Opettelehan keskustelupalstan tavoille, papparainen. Ei tuossa kukaan aloittajalle kirjoittanutkaan, eikä sille kommentoijalle jolle sinä vastasit vaan ihan tuo sinun säälittävä kommenttisi nämä kuitit kirvoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetappa mies tämä satulannuuskutusfantasia

        Ja muut myös, ei ole kulmilla saluunan saluunaa ja elämä o yhtä köyhää ku jututki


      • Anonyymi

        No uskallaksää mennä jutulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on parempi ol sanomatta mitään joko ymmärretään väärin tai si vedetään herne niin syvälle nenuun et tulee jo vauhdilla perseestä uloskin

        Juu sun on mies parempi tapella vaa ittes kanssa näissä feikkidraamoissa ku ennenkin, ehkä joku ylimääränenki (hox)viihtyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vain toisella osapuolella on käytännössä mahdollisuus tehdä aloite. Itse tuollaisessa tilanteessa, eikä siis mitään tarvetta syyllistää toista siitä, että hän ei muka "uskalla", kun se ei ihan oikeasti ole siitä toisesta kiinni.

        Tämä maailma tarvitsee enemmän empatiaa, vähemmän perusteettomia oletuksia.

        sivusta

        ” Tämä maailma tarvitsee enemmän empatiaa, vähemmän perusteettomia oletuksia.” Too little too late, but have a great sunday


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Toivottu tulos saavutetaan siten että ensin flirttaillaan, sitten mies lähestyy tyttöä, sitten tutustutaan ja sitten mies tekee aloitteen (hetekalle menosta). Tyttö ei lähesty, eikä etenkään tee aloitetta. Paitsi ilotyttö.

        Miehet eivät uskalla tai eivät osaa enään lähestyä.Jäänyt tinderi leikki josta harva löytää mitään kestävää..Ilotytöt ovat erikseen.


    • Anonyymi

      Monta askelta siis perinteinen yksi eteen ja kaksi taakse mikä on kulkusuunta tällöin oisko se kenties jot matka etenee vai taaksepäi vaiks yritys on päästä eteenpäin

    • Anonyymi

      Onpa sydäntä lämmittävä aloitus, vaikka tämä ei minulle olekaan. Mutta voin tämän hetkeksi omia🙏💔

      • Anonyymi

        Saa omia. Mukava kuulla, että ajatukset ovat sellaisia mistä tulee hyvä mieli.
        Tietysti toivoisin, että sanani lukisi se tietty ihminen, mutta toivottavasti telepatia välillämme toimii ja hän tuntee mitä ajattelen.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa omia. Mukava kuulla, että ajatukset ovat sellaisia mistä tulee hyvä mieli.
        Tietysti toivoisin, että sanani lukisi se tietty ihminen, mutta toivottavasti telepatia välillämme toimii ja hän tuntee mitä ajattelen.

        Aloittaja

        Kerro jokin tunniste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jokin tunniste?

        Veikkaanpa, että tunnisteiksi riittäisi hänelle jo nämä ajatukset, kirjoitukset ja varsinkin reiden silittely.
        Jos hän minut tästä ketjusta tunnistaisi, niin melkeinpä hävettäisi. Vaikka mitäpä sitä tunteitaan häpeämään ja varsinkaan, kun ne tulevat suoraan sydämestä.
        Hän on ihana ja kaunis, senkin olen hänelle kertonut. Ihan varmasti tietäisi, että kirjoittaja olen minä. Ainakin aavistaisi.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa omia. Mukava kuulla, että ajatukset ovat sellaisia mistä tulee hyvä mieli.
        Tietysti toivoisin, että sanani lukisi se tietty ihminen, mutta toivottavasti telepatia välillämme toimii ja hän tuntee mitä ajattelen.

        Aloittaja

        Telepatia voi toimia jopa psykoottisen ja psykopaattisen kuspään suhteen, että joko on taas urku auki webissä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia voi toimia jopa psykoottisen ja psykopaattisen kuspään suhteen, että joko on taas urku auki webissä ym

        Täs joutuu olen vähä niinku perustuslakiuskovainen, harmi homma valvomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täs joutuu olen vähä niinku perustuslakiuskovainen, harmi homma valvomo

        Kokoomus? Mennää näillä


    • Anonyymi

      Lepertelijä

    • Anonyymi

      Sinulla kun on lapsia, vaikkakin isoja jo, niin on varmaan niiden äitikin kuvioissa vielä mukana.
      En sekaannu varattuihin jos näin hänellä edelleen on. Korjatkoon jos olen ymmärtänyt väärin..
      En siis laita viestiä enkä soita. Yksi onnittelu täällä loppukesästä sai riittää. Jouluna hän ei mitään vastannut kun viestillä toivotin..
      En tosin odottanutkaan että hän olisi täysin ilman velvotteita tähän asti elämäänsä elänyt. Ei kumpikaan meistä, minulla ei velvotteita enää siinä mielessä, joten vapaana saan olla.
      Joistain viesteistä olen ymmärtänyt joitain asioita, mutta takuuvarma en ole että se olisi juuri hän.
      Ei siis auta muu kuin katsoa mitä tuleman pitää. Joko hän lähestyy jotenkin jos ei esteitä, tai sitten kaikki oli siinä mitä kauan sitten koettiin.

    • Anonyymi

      Millos sitä ollaan jo reisiä kähmitty... ?

      • Anonyymi

        Ei ole kähmitty, ihan kauniisti ja hellästi pidin kättä hänen reidellään. Vähän silittelin, mutta nätisti.
        Onhan tuosta jo aikaa, mutta silti muistan hetken kuin eilisen. Tunnen vieläkin miten ihanalta tuntui koskettaa.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Siellä joku jokapaikan höylä ja informant höristi korviaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kähmitty, ihan kauniisti ja hellästi pidin kättä hänen reidellään. Vähän silittelin, mutta nätisti.
        Onhan tuosta jo aikaa, mutta silti muistan hetken kuin eilisen. Tunnen vieläkin miten ihanalta tuntui koskettaa.

        Aloittaja

        Niinpä. Mies todellakin aistii sen kun hänen sormensa sytyttää tytön, hänen erogeenistä aluetta hipelöimällä. Kummallinen aisti, minusta "ihana" ei kuvaa sitä havaintoa parhaalla mahdollisella tavalla, kun sormenmäissä kuumottaa, muun muassa.


    • Anonyymi

      Onpas kaunista tekstiä 🤗voisinpa omia tämän. Toivotaan, että onnistutte😊

      • Anonyymi

        Kiitos, en hukkaa toivoa. Odotan kärsivällisesti niin kauan kuin tarvitsee.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Voiko asian suoremmin ilmaista.
      Kauniisti kirjoitettu.
      Oliskohan nyt kirjoitukset, runot tuntunut kuin häneltä. En ole kaivattusi.

      • Anonyymi

        Kiitos. Kun toinen herättää näin ihanan tunteen, niin silloin on helppo kirjoittaa kauniisti.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Kovin uskollista. Tietääkö hän että odotat? Vai peräti odotuttaako hän itseään?

      • Anonyymi

        En usko, että odotuttaa tahallaan. Ja kyllä hän sen tietää, että olen aivan pöljän lailla hulluna häneen.
        Jos hän ei kuitenkaan pysty tulemaan minua kohti, hyväksyn senkin ilman katkeruutta. Mutta aina olen tässä lähellä, sen hän tietää.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että odotuttaa tahallaan. Ja kyllä hän sen tietää, että olen aivan pöljän lailla hulluna häneen.
        Jos hän ei kuitenkaan pysty tulemaan minua kohti, hyväksyn senkin ilman katkeruutta. Mutta aina olen tässä lähellä, sen hän tietää.

        Aloittaja

        Eli puheyhteys teillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puheyhteys teillä on?

        Kyllä, puheyhteys on. Ja sehän tässä se kaikkein ihanin ja kamalin asia onkin.
        Tuntojaan pitää välillä tänne purkaa kun kaipuu on kova. Vaikka toinen onkin tavallaan ihan lähellä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, puheyhteys on. Ja sehän tässä se kaikkein ihanin ja kamalin asia onkin.
        Tuntojaan pitää välillä tänne purkaa kun kaipuu on kova. Vaikka toinen onkin tavallaan ihan lähellä.

        Aloittaja

        Päivittäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäinen?

        Kyllähän tuo, että on jo hiplannut reittä kertoo jotain kaipauksen kohteesta ja vakavuudesta.

        sivuseinältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäinen?

        Periaatteessa voisi aivan hyvin olla jopa päivittäistä, mutta ei. Olemme kuitenkin tekemisissä usein.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo, että on jo hiplannut reittä kertoo jotain kaipauksen kohteesta ja vakavuudesta.

        sivuseinältä

        Kyllä, tunnen häntä kohtaan aidosti vahvoja tunteita. Eikä hänkään pahastunut, kun käden laskin hänen reidelleen.
        Tilanne oli jopa ehkä koomisen yllättävä ja jäykkäkin, en itsekään tajunnut miten uskalsin häntä koskettaa.
        Mutta tärkeintä on, että uskalsin. Toivottavasti se hetki on säilynyt myös hänelle yhtä tärkeänä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tunnen häntä kohtaan aidosti vahvoja tunteita. Eikä hänkään pahastunut, kun käden laskin hänen reidelleen.
        Tilanne oli jopa ehkä koomisen yllättävä ja jäykkäkin, en itsekään tajunnut miten uskalsin häntä koskettaa.
        Mutta tärkeintä on, että uskalsin. Toivottavasti se hetki on säilynyt myös hänelle yhtä tärkeänä.

        Aloittaja

        En ole etsimäsi henkilö. Halusin vain toivottaa onnea matkaan ja kommentoin toista kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole etsimäsi henkilö. Halusin vain toivottaa onnea matkaan ja kommentoin toista kommenttia.

        Kiitos. Luotan intuitioon ja pieniin merkkeihin joita häneltä saan, mutta onnikaan ei tässä olisi pahitteeksi.
        Isoin onni toisaalta on jo se, että saan häntä ajatella ja hänet tuntea. Lämmöllä sydämessäni pitää.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tunnen häntä kohtaan aidosti vahvoja tunteita. Eikä hänkään pahastunut, kun käden laskin hänen reidelleen.
        Tilanne oli jopa ehkä koomisen yllättävä ja jäykkäkin, en itsekään tajunnut miten uskalsin häntä koskettaa.
        Mutta tärkeintä on, että uskalsin. Toivottavasti se hetki on säilynyt myös hänelle yhtä tärkeänä.

        Aloittaja

        Sullako on mies sellainen mielikuva, että reiden grouppaus säilyy muistilokerossa ihanana muistona? Väärin kuoma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäinen?

        Tottakai, tässä ätmin tarinassa on varmasti taas joku net-daniel messissä, lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, tässä ätmin tarinassa on varmasti taas joku net-daniel messissä, lol

        Runebergit ja jartsat on kans soviteltu ja jäikö jotain huomaamatta mitä pepeaivot keksii


    • Anonyymi
    • Voiih miten ihanaa, ihanaa.. toivottavasti natsaa🙏🤗 ole sinä rohkeampi jos hän ei ole..

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä toivon enemmän kuin mitään muuta.
        Jos kovasti aidosti sydämestään toivoo, niin silloinhan sen on pakko onnistua.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Ookko ätmi tsättäilly viime aikoina muiden kans?


    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä olen rakas. Pyydä mut luoksesi...

      • Anonyymi

        Pyydän kyllä vielä, kun aika on oikea. Mutta, jos hän haluaa jo aiemmin astua askeleen, olen siihen valmis vaikka heti.
        Hänen vaan täytyy tässä tilanteessa itse olla aktiivinen, en voi enempää tehdä tällä hetkellä. Joudun vaan odottamaan.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Voi olla useampi eri tilanne miksi joku sanoo noin. Se, että sinä et niitä näe, ei tee toisesta typerää. Ihan vain vinkkinä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla useampi eri tilanne miksi joku sanoo noin. Se, että sinä et niitä näe, ei tee toisesta typerää. Ihan vain vinkkinä sivusta.

        Onkohan tästä poistettu joku kommentti välistä. Itse en typeräksi ole ainakaan ajatellut ketään, vähiten kaivattuani.
        Tilanne on monimutkainen ja hankala. Tai ainakin hänelle. Itse olen sinut asioiden kanssa ja tilanne on mikä on.
        En ollut ikinä ajatellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, mutta sydän. Enkä olisi voinut kuvitellakaan, että hänelle tunteeni tunnustaisin. Mutta siinäkin, sydän.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tästä poistettu joku kommentti välistä. Itse en typeräksi ole ainakaan ajatellut ketään, vähiten kaivattuani.
        Tilanne on monimutkainen ja hankala. Tai ainakin hänelle. Itse olen sinut asioiden kanssa ja tilanne on mikä on.
        En ollut ikinä ajatellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, mutta sydän. Enkä olisi voinut kuvitellakaan, että hänelle tunteeni tunnustaisin. Mutta siinäkin, sydän.

        Aloittaja

        Välissä oli tosiaan kommentti, jossa pidettiin sinua jotenkin "älyllisesti rajoittuneena", näin kierrellen sanottuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tästä poistettu joku kommentti välistä. Itse en typeräksi ole ainakaan ajatellut ketään, vähiten kaivattuani.
        Tilanne on monimutkainen ja hankala. Tai ainakin hänelle. Itse olen sinut asioiden kanssa ja tilanne on mikä on.
        En ollut ikinä ajatellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, mutta sydän. Enkä olisi voinut kuvitellakaan, että hänelle tunteeni tunnustaisin. Mutta siinäkin, sydän.

        Aloittaja

        Mielivaltaisesti toimiva kiusapoistaja todellakin on taas aktivoitunut, näet saldon tuolta alareunasta. (Juuri nyt: "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.")


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Mielivaltaisesti toimiva kiusapoistaja todellakin on taas aktivoitunut, näet saldon tuolta alareunasta. (Juuri nyt: "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.")

        Oiskohan se ollu ätmi vaa tuo 🦄 taas kohtauksensa kera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välissä oli tosiaan kommentti, jossa pidettiin sinua jotenkin "älyllisesti rajoittuneena", näin kierrellen sanottuna.

        Sinua myös pidetään älyllisesti rajoittuneena ja sulle nauretaan kun teutaroit tämän miestrollin kanssa ja yrität pitää kiinni ns arvoistasi. Ota vaikka vinettoa niin tulee parempi mieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan se ollu ätmi vaa tuo 🦄 taas kohtauksensa kera

        En usko että tuolla hahmolla voisi olla kiusapoistajan oikeuksia.

        Erikoista kuitenkin. Minun aiempi, täsmälleen muutoin sama viesti paitsi että lukuarvon 3 paikalla oli arvo 2, tuli poistetuksi kiusapoistajana toimesta. Sensijaan tuo uudempi viesti jossa on arvo 2 (viesti johon vastasit) on saanut olla.


    • Anonyymi

      Toiveunia on monenlaisia. Tule järkiisi.

      • Anonyymi

        Tule sinäkin jo järkiisi, et vaikuta ku omaan psyykeesees länkyttämällä ätmille, et muutu viehättäväksi vieläkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin jo järkiisi, et vaikuta ku omaan psyykeesees länkyttämällä ätmille, et muutu viehättäväksi vieläkää

        Mutta eihän abbedissaa saa ritisoida


    • Tämä on niin kaunis aloitus.

      • Anonyymi

        Kiitos. Kivasti sanottu.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Muuten olisi osunut aika hyvin, mutta päivittäin näkeminen ei.

      • Anonyymi

        Ei me nähdä päivittäin, mutta tavallaan ei olisi mahdotonta eikä kovin erikoista vaikka nähtäisiinkin. Olisi siihen mahdollisuus.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nähdä päivittäin, mutta tavallaan ei olisi mahdotonta eikä kovin erikoista vaikka nähtäisiinkin. Olisi siihen mahdollisuus.

        Aloittaja

        No juu, mahdollisuus tietenkin olisi meilläkin. Mutta näkeminen nyt täysin epäsäännöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, mahdollisuus tietenkin olisi meilläkin. Mutta näkeminen nyt täysin epäsäännöllistä.

        Epäsäännöllistä minulla kaivattuni kanssa myös. Joskus useammin, joskus harvemmin. Pian kuitenkin näen hänet.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsäännöllistä minulla kaivattuni kanssa myös. Joskus useammin, joskus harvemmin. Pian kuitenkin näen hänet.

        Aloittaja

        Muistan ehkä edellisen kerran, kun kirjoitit tänne tästä kaipuusi kohteesta. Istuitte vierekkäin, kun laskit käden hänen reidelleen. Oliko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan ehkä edellisen kerran, kun kirjoitit tänne tästä kaipuusi kohteesta. Istuitte vierekkäin, kun laskit käden hänen reidelleen. Oliko näin?

        Kyllä, istuin hänen viereensä ja juteltiin. Kuuntelin häntä ja ihan spontaanisti laitoin hellästi käden hänen reiden päälle.
        Säikähdin sitä itsekin, mutta silti annoin käden olla. Ei hänkään reagoinut siihen negatiivisesti, siirtänyt jalkaansa pois tai muuta.
        Hellästi vähän silitin ja kuuntelin. Jännitti niin kovasti, sydän pamppaili. Tuntui niin hyvältä, ihanan täydelliseltä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, istuin hänen viereensä ja juteltiin. Kuuntelin häntä ja ihan spontaanisti laitoin hellästi käden hänen reiden päälle.
        Säikähdin sitä itsekin, mutta silti annoin käden olla. Ei hänkään reagoinut siihen negatiivisesti, siirtänyt jalkaansa pois tai muuta.
        Hellästi vähän silitin ja kuuntelin. Jännitti niin kovasti, sydän pamppaili. Tuntui niin hyvältä, ihanan täydelliseltä.

        Aloittaja

        Näin muistelinkin, että teillä oli tapahtunut.


    • Anonyymi

      Kuinka kauan olet odottanut?
      Onko ollut useampikin nainen, jonka reidelle olet kätesi asettanut?

      • Anonyymi

        Kauan. Puhutaan vuosista jo niin, että hän on ollut selvillä tunteistani. Pitkän aikaa ennen sitäkin, ihan omana tietonani.
        Eiköhän kaikilla aikuisilla ole elettyä elämää takana, ihmissuhteita ja muuta. En minä kuitenkaan ole kättä reidelle tuolla tavalla laittanut niin, että se olisi joku määrällinen ongelma.
        Kyllä hän minun taustan tietää samoin kun minä hänen. Enempää ei minun tarvitsekaan tietää, riittää varsin hyvin se millaisena hänet näen ja koen.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan. Puhutaan vuosista jo niin, että hän on ollut selvillä tunteistani. Pitkän aikaa ennen sitäkin, ihan omana tietonani.
        Eiköhän kaikilla aikuisilla ole elettyä elämää takana, ihmissuhteita ja muuta. En minä kuitenkaan ole kättä reidelle tuolla tavalla laittanut niin, että se olisi joku määrällinen ongelma.
        Kyllä hän minun taustan tietää samoin kun minä hänen. Enempää ei minun tarvitsekaan tietää, riittää varsin hyvin se millaisena hänet näen ja koen.

        Aloittaja

        Kuinka kauan sitten tämä läheinen hetki tapahtui? Tunnen edelleen yhden miehen kosketuksen, jonka muistan edelleen. Se hetki❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan sitten tämä läheinen hetki tapahtui? Tunnen edelleen yhden miehen kosketuksen, jonka muistan edelleen. Se hetki❤️

        Siitä on nyt noin kaksi vuotta. Tai ainakin vuosilukujen puitteissa.
        Tarkempaa tilannetta en viitsi kuvailla, mutta vastoin kaikkia olettamuksia, saatiin todella yllättävä hetki olla kahden siinä hetkessä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on nyt noin kaksi vuotta. Tai ainakin vuosilukujen puitteissa.
        Tarkempaa tilannetta en viitsi kuvailla, mutta vastoin kaikkia olettamuksia, saatiin todella yllättävä hetki olla kahden siinä hetkessä.

        Aloittaja

        Kaksi vuotta tosiaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi vuotta tosiaan....

        Siitä asti olen palannut tuohon hetkeen ajatuksissani päivittäin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä asti olen palannut tuohon hetkeen ajatuksissani päivittäin.

        Aloittaja

        Samoin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin❤️

        Onko tilanteesi sellainen, että aloitus ja muu kertomani osuisi siihen?
        Entä onko sinulla tietoa siitä milloin näet hänet seuraavan kerran?

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tilanteesi sellainen, että aloitus ja muu kertomani osuisi siihen?
        Entä onko sinulla tietoa siitä milloin näet hänet seuraavan kerran?

        Aloittaja

        On semmoinen tilanne. Emme ole nyt sen jälkeen nähneet mutta olemme viestitelleet. Haluaisin nähdä pian, mutta ei ole laittanut viestiä pitkään aikaan. En viitsi itsekään aloittaa aina keskusteluja..

        Olet usein mielessä, vaikka yritän saada pois mielestä tilanteesta johtuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On semmoinen tilanne. Emme ole nyt sen jälkeen nähneet mutta olemme viestitelleet. Haluaisin nähdä pian, mutta ei ole laittanut viestiä pitkään aikaan. En viitsi itsekään aloittaa aina keskusteluja..

        Olet usein mielessä, vaikka yritän saada pois mielestä tilanteesta johtuen.

        Näin tänään kaivattuni. Ikävä on jo nyt aivan mahdoton, vaikka vasta hetki sitten sainkin katsoa häntä silmiin.
        Mitähän tästäkin tulee. Hänen kanssaan on vaan niin hyvä olla ja seuraavasta kerrasta ei ole mitään tietoa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tänään kaivattuni. Ikävä on jo nyt aivan mahdoton, vaikka vasta hetki sitten sainkin katsoa häntä silmiin.
        Mitähän tästäkin tulee. Hänen kanssaan on vaan niin hyvä olla ja seuraavasta kerrasta ei ole mitään tietoa.

        Aloittaja

        Missä näit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit hänet?

        Tarkemmin en viitsi sanoa, mutta ilman kiirettä nähtiin.
        Toivoinkin, että hänellä olisi ollut hiukset ponnarilla ja ihanasti olikin. Hän on niin kaunis, niin ihana kaikin tavoin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin en viitsi sanoa, mutta ilman kiirettä nähtiin.
        Toivoinkin, että hänellä olisi ollut hiukset ponnarilla ja ihanasti olikin. Hän on niin kaunis, niin ihana kaikin tavoin.

        Aloittaja

        Taisi olla hiukset auki viimeeksi joten ei taida minulle olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla hiukset auki viimeeksi joten ei taida minulle olla

        Halaus ja läheisyys oli kuitenkin noin kaksi vuotta sitten metsässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla hiukset auki viimeeksi joten ei taida minulle olla

        Hänellä on usein hiukset auki, mutta viimeksi ponnarilla.
        Olen harvoin nähnyt hänellä hiukset niin, mutta nyt toiveeni oli jossain kuultu. Hän oli ihanan näköinen.
        Tietysti aina muutenkin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaus ja läheisyys oli kuitenkin noin kaksi vuotta sitten metsässä

        Meillä läheisyys ei tapahtunut metsässä, vaikka ihanaa hänen kanssaan olisi metsäretkellekin lähteä.
        Olen sitä joskus ajatellut vielä ehdottaa.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Lasken tunteja, niin lähellä on hetki kun saan nähdä kaivattuni. Mieli ja olo on malttamaton, kuinka näin kovasti voikaan toisen näkemistä odottaa.
      Näinä hetkinä iskee myös epäilys siitä, että jos toinen ei tunnekaan samaa odotusta. Samaa kaipuuta. Sitä kuinka viime hetken odotus kuin korostaa ikävän määrää, silloin huomaa kuinka kovasti on toista kaivannut.
      Vaikka tunnen, että olen tervetullut hänen päiväänsä, että läsnäoloni on hänelle mieluisaa, silti ajatukset harhailevat epävarmuuden rajamailla.
      Tiedän kyllä, että epävarmuus häviää kun näen hänet. Niin käy aina. Siinä hetkessä olen vain ja ainoastaan onnellinen.

      Aloittaja

    • Anonyymi

      Miksi aloituksesta ei tule aito vaikutelma 🤔

      • Anonyymi

        Sama juttu jokin haisee ja pahasti.


      • Anonyymi

        Aloitus on kyllä suoraan sydämestä ja aidosta elämästä.
        Toivottavasti se silti oikean henkilön lukiessa tuntuisi siltä miten tunnen.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on kyllä suoraan sydämestä ja aidosta elämästä.
        Toivottavasti se silti oikean henkilön lukiessa tuntuisi siltä miten tunnen.

        Aloittaja

        Jaaha, aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, aivan.

        Sinä se täällä imagorillit huurussa olet painanu taas kommenttia troliiätmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se täällä imagorillit huurussa olet painanu taas kommenttia troliiätmille

        Vähä niinku naisilla, että sekä smart että seksyy


      • Anonyymi

        Ehkä siitä syystä, että sinulla päällenäkyvå tarve hallita ja vatvoa tätä kirjoitusten virtaa ja yrität löytää miehen provoista sävyjä tai henkilöhahmoja mitä ei todellisuudessa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu jokin haisee ja pahasti.

        Teilläpä se on äärimmäisen intensiivinen ote anonyymin palstan ätmin tunnetrollauksiin 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä niinku naisilla, että sekä smart että seksyy

        Oli sketsisarjasta, mutta en minä sitä voi päättää muiden puolesta mikä kombo menee yli hilseen tai on liikaa (voi kyynel)


    • Anonyymi

      joo joo anna nyt reisihiplaaja olla ei ketään kiinnosta

      • Anonyymi

        Saa olla tyytyväinen jos ei nokkaan saa näin ollen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla tyytyväinen jos ei nokkaan saa näin ollen

        Nykkö o vahva näkemys🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykkö o vahva näkemys🤭

        Oomma transformoitumassa demokratiasta totalitarismiin to fill the void


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oomma transformoitumassa demokratiasta totalitarismiin to fill the void

        Se on jo tunneissa hänessää


      • Anonyymi

        Sä varmaa tanttura koet tän kirjoittelijan naiseksi? Nope, mutta voimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmaa tanttura koet tän kirjoittelijan naiseksi? Nope, mutta voimia

        Tunika rypyssä varmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla tyytyväinen jos ei nokkaan saa näin ollen

        Ja ihan yleinen näkemys reisiä puristelevista miehistä. Aina kannattaa valita henkinen kuritus ja katsoa kenties pidemmälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunika rypyssä varmaa

        lempeän hauska trolli? vaikutat kivalta 😘 pehmennät tilanteita omalla hassulla huumorillasi. Taidat olla pehmo sisältä 😀


    • Anonyymi

      Yksi eteen ja kaksi taakse mitä luulet mikä on suunta jos ette osaa selvittää niitää asioita joihin suhteenne aikoinaan kaatui mu toivosa on hyvä elää kun usko kerkes juosta jo ajat si karkuun

    • Anonyymi

      Sydänten kuurupiilo on mies varmasti eri asia kun se, että nainen antaa yksiselitteiset rukkaset

      • Anonyymi

        Velvollisuudentuntoinen oon

        Menin 8- 9 v kouluun ilman käsineitä talvella, kun en löytäny niitä kotoa.

        Opettaja laittoi kädet lämpimän veden alle, kun tulin kouluun

        Käsiä kyllä paleli, mut en ajatellu sitä

        Mut kouluun menin

        Matkaa oli


    • Anonyymi

      minua ei oikeastaan enää kiinnosta, joskus kiinnosti. aika alkaa menemään ohi. mutta toivon pahaa teoistanne.

    • Anonyymi

      Kauniin kuuloinen alotus ja aloittajalla tuntuuvolevan lämpöisiä ja helliä tunteita ihsstukselleen. Eiköhän meistä jokainen tarvitse elämäänsä hellää kosketusta.

      • Anonyymi

        Kiitos, kivasti sanottu.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Hahmon paketti hajosi 😄

    • Hienoja on sanat ja vielä hienompaa ihmisen kaipuu, mutta se on utopiaa nykymaailmassa.

      • Anonyymi

        Onhan pitkäaikainen kaipuu turhauttavaa ja asioiden loksahtaminen oikeille paikoille jopa juurikin utopiaa.
        Silti haluan puhaltaa liekkiin voimaa vaikka yksin täällä ajatuksissani, niin kauan kun on toivoa.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Hyvää ja ihanaa ystävänpäivää kaipaamalleni. Täällä voin sydämen sinulle lähettää. ❤️

      Aloittaja

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe