Monet ei ymmärrä miten oikeassa Teemu selänne on

Anonyymi-ap

jokaisella oma tyylinsä.. se että vanha ottaa vuosikymmeniä nuoremman, onhan lähellä groomailua, entä kun pekka myös avustajan löysi lapsipoika kuorosta? tämä lienee se toinen sattuma mitä teemu tarkoittanut?
mies ja nainen suhteessa ikäeroja myös mutta on katsottava asiaa kokonaisuutena.

''Kaksikon ensitapaaminenkin oli hämmentävä. Teini-ikäinen Jeri esiintyi kuoropoikana Eduskunnan tiernapoikanäytelmässä, kun hän tapasi Haaviston''

https://www.seiska.fi/kotimaa/poseerasivat-yhdessa-nuoren-avustajansa-kanssa-viihtyva-pekka-haavisto-kavi-katsomassa-jeria-armeijassa-kuva-tapaamisesta-poistettiin/381437

Outoa ettei pekalla ole käytännössä mitään koulutusta mihinkään??

'' Haaviston opinnot valtiotieteellisessä tiedekunnassa jäivät kesken heti alkumetreillä''

46

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et varmaankaan osannut saati sitten ymmärtänyt lukemaasi. Selänne paheksui Haaviston honmoseksuaalisuutta. Biseksuaalisuuden Selänne hyväksyy.

• Anonyymi

hyvä että paheksuu, minäkin paheksun lakien rikkomista kun homo vielä rikkoo.

• Anonyymi

Aivan. Eli persukalle tiedoksi ettäbAlex on bi seksuaalinen jolle käy mies ja nainen. Sekö on homofobiasta kärsivälle parempi. Toisella kertaa Terttu sänkykaverina ,toisena Pertti. Sekö ei homovihaajaa säväytä. Minusta se vasta on outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvä että paheksuu, minäkin paheksun lakien rikkomista kun homo vielä rikkoo.

Mutta ei Alexia paheksu joka on bi. Eli käy mies ja nainen. Kyllä te persujuntit ette ole perillä mistään.

• Anonyymi

Miksi valehtelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Eli persukalle tiedoksi ettäbAlex on bi seksuaalinen jolle käy mies ja nainen. Sekö on homofobiasta kärsivälle parempi. Toisella kertaa Terttu sänkykaverina ,toisena Pertti. Sekö ei homovihaajaa säväytä. Minusta se vasta on outoa.

Niinhän sinä vassarihomo väität.

• Anonyymi

Selänne sanoi että homous ei ole se ongelma vaan se että vanha äijä iskee nuorta poikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selänne sanoi että homous ei ole se ongelma vaan se että vanha äijä iskee nuorta poikaa.

Onko se ex-presidenttiehdokas hjallis harkimon uusi tuleva puoliso kuinkakin nuori?

• Anonyymi

Niin kyllä en oikein ymmärrä et vanhat ukot otetaan nuorempi kuin omat tytär tai poika on hiukan? Ja sit nämä sukupuoli öyhetykset sotketaan jokapaikaan🤔!

• Anonyymi

Antonio ei ole aito homo vaan kasvatettu homouteen...

Antonio kaipasi hiljattain lapsiakin...

• Anonyymi

Antonio oli alle 2-kymppinen poju kun Setämies Pekka ui liiveihin....

Vaikuttaa että Antonio henkinen ikä on biologista nuorempi. Onko ressu edes ymmärtänyt mitä tapahtuu...

• Anonyymi

Aika paha huh huh

• Anonyymi

Miksei Pekalle kelpaa ikäisensä homppelit?

Tämä on taas-arvo kysymys.

• Anonyymi

Aivotonta roskaa. Laillinen avioitumisikä on Suomessa 18 vuotta. Ikäeroja ei ole kriminalisoitu. Jos olisi, niin tässä maassa olisi paljon rikollisia. Aloittajan henkilökohtaisilla mielipiteillä ei mitään merkitystä.

• Anonyymi

Juuri noin.

• Anonyymi

Aiemmin oli 21 vuotta.

Samoin kuten monissa latinalaisen Amerikan maissa aiemmin.

Antonio meni baariin 19 vuotispäiviensä kunniaksi... Ja Pekka ui liiviin kuin rantahauki.

🤨🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiemmin oli 21 vuotta.

Samoin kuten monissa latinalaisen Amerikan maissa aiemmin.

Antonio meni baariin 19 vuotispäiviensä kunniaksi... Ja Pekka ui liiviin kuin rantahauki.

🤨🤔

Mitä sanovat Vihreät.

Onko nuori poika koulutettu homoksi?

• Anonyymi

Älä nyt höpötä joutavia.

• Anonyymi

En minä joutavia höpötä vaa aivan oikeita asioita.

Kiusallista koko Suomelle.

• Anonyymi

Tiukka on ällö🤮

• Anonyymi

Siis Teukka 😅

• Anonyymi

Selänteen mielestä ei homous häirinnyt vaan ikäero!Kuinkas Niinistön ja Haukion ikäero?Sekö on sitten normaalia?Salehan voisi olla Haukion isoisä!

• Anonyymi

Haukio on henkisesti vahva ja ollut yli 10 jo täysi ikäinen.

Antonio oli kaikkea muuta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukio on henkisesti vahva ja ollut yli 10 jo täysi ikäinen.

Antonio oli kaikkea muuta...

Ex-Presidenttiehdokas Harkimollakin on epäilyttävän nuori morsmaikku kainalossa.

• Anonyymi

Teemu, mies joka on viihtynyt koko ikänsä hikisten alastomien miesten seurassa.

• Anonyymi

Teemulla on ryhtiä!!

• Anonyymi

Älkää vaan arvostelko vielä istuvan pressan ja vaimon ikäeroa!

• Anonyymi

Jutun pointti on ihan toinen.

Kyseessä ei ole Ikäero vaan lapseen sekaantumisen mahdollisuus. .

• Anonyymi

Teemu voisi keskittyä Golfiin. Oli varmaan huomiota vailla. Laski kyllä arvostus itsellä.

• Anonyymi

vain toiselle voit kumartaa, kuinkas niitä suvaitaan jotka on eri mieltä, usein pitäs suvaita liberaaleja ajatuksia ja tekoja.

• Anonyymi

En ymmärrä näitä öyhötyksiä sukupuolista🙃! Jos maailma on kipee se sitten on🤔! Sotketaan jokapaikkaan ja nyt presitentti kilpaan pii vai homo ☹️!

• Anonyymi

No voi hellanlettas. Selänne paheksuu hiukan ikäeroa niin jo kaikki mennninkäiset kaivautuu koloistaan vinkumaan.
      MITÄ SITTEN?
      Se on Teemun OMA MIELIPIDE.
      Jos minä sanon että Helmin ja Dannyn suhde ei ole mielestäni mun järkeen käypä niin M-I-T-Ä S-I-T-T-E-N?
      Ei silloinkaan kaikki 18 vuotiaat isänkaipuiset ala lehessä parrikoida että "omg täytin just 18v ja nyt mul on 75 vuotias poikkis, ihq daa.."

Ei jeesus tätä pehmo yhteiskuntaa.. ja kyllä, olen itse milleniaali mutta SILTI.

• Anonyymi

Ilmeisesti tämä nuorukainen on johdateltu homoksi.

Nuorukaista on helppo viedä kuin pärekoppaa.

• Anonyymi

Sitä paitsi Haavisto on muutenki vaara yhteiskunnalle. Mieti nyt ku itänaapurimme kuulee että pippeluheimolaiset pitää meillä maata pystyssä niin ne seivästää sen jälkeen meidät kaikki. Fakta.

• Anonyymi

Onkohan nyt ihan kaikki muumit laaksossa vai kateudenpoikanenko sieltä pilkistää. Ison ikäeron suhteet on ihan tutkitusti onnellisempia ja homosuhteissa on parempaa seksiä. Itse olen ainakin kateellinen Haaviston suhteesta, mulla kun ei ole muuta kun lähinnä huonoja suhteita takana.

• Anonyymi

Valehtelet.🦍

Kuka on tutkinut ja mikä on otanta.

Itse olet selvittänyt 😅😅😂

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevosella pääsee.
      Mutta äly ei kasva puissa.

• Anonyymi

Minä en ole Haavistolle kateellinen, voi jeesus 😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Yli 18 v on käsittääkseni aikuinen, jos nyt laillisuutta ajatellaan. Oli mullakin 28 v. naisena poikaystävä, joka oli 18. Mitä kummaa siinä nyt on.

• Anonyymi

Heittäkää seuraamasta Teemua kaikissa sosiaalisissa medioissa. Poikotoikaa hänen yrityksiään. Miten on pysynyt teukalla housut jalassa pelimatkoilla? Mutta Sipe kyllä kyttää.

• Anonyymi

Teemun kannattaa olla hiljaa jos ei tuon parempaan pysty. Käyttää sananvapautta vääriin asioihin.

• Anonyymi

Suodaan jokaiselle rakkaus, oli kyseessä mies tai naispariskunta tai jokaisen hyväksymä mies ja nainen.
      Teemu Selänne laukoi suustaan oman mielipiteensä ja onneksi me voidaan hyväksyä erilaisuuskin.
      Teemu on jo pappaikäinen ja mielipide sen mukainen.
      Usein kun elämästä alkaa puuttua elämä, on aikaa miettiä ja kirjoitella asioita että tullaan kuulluksi. Hyvähän se on että elämän sisältöä löytyy.
      Suvaitsevaisuus on parasta elämää, maailmassa säilyy hyvyys, kun jokainen saa olla onnellinen.
      Ihana kevät ja aurinko, onnellinen.

• Anonyymi

Selänteen sanomiset on mielipiteitä ja jokaisella on oikeus olla samaa tai erimieltä kyse ei ole oikeassa olemisesta vaan saman mielisyydestä. Kahden ihmisen välinen suhde ei kuulu ulkopuolisille olivat he sitten minkä ikäisiä tahansa kunhan suojaikäraja on täyttynyt ja suhde perustuu vapaaehtoisuuteen vaikka siihen liittyviä taloudellisia tekijöitä pidettäisiin kuinka moitittavina tahansa.

Itse pidän Haaviston toimintaa paheksuttavana ja spekulaatioita herättävänä toimintana monelta osin ja positiivisena asiana näen sen, että hän ei liiemmin ole pyrkinyt salaamaan toimintaansa. Toinen asia on sitten hyvävelipiirin suosiminen verovaroin kustannettuihin työtehtäviin, johon ei voi ottaa kantaa kun ei ole tietoa asiasta.

• Anonyymi

Siis asia on nyt suuresti esillä kun on Presidentin äänestyksen aika.
        Haavisto on asiantunteva ja osaava poliittisesti.
        Hänellä on näkemystä myös Venäjän suhteen.
        Nyt ei ajatella yksityiselämää ja sitä, miltä Itsenäisyyspäivän vastaanotto näyttää. ( joka on suuri asia usealle suomalaiselle, että taas voidaan puhua mitä kukanenkin oli päällensä laittanut)
        Kaikilla on nyt vara antaa äänensä, ja ennenkaikkea valita kaikille meille Suomalaisille parasta tekevä ja meidän onnellista elämää ylläpitävä

• Anonyymi

Mistä löytyy erittäin härski mielipide Haaviston ja Antonion valokuvasta johon Teemu selänne otti kantaa?
      Lähtökohta oli nimenomaan se, miten härskiin mielipiteeseen Selänne otti kantaa.
      Näin sen silloin heti ja ihmettelin, kuinka joku, nyt esim. Selänne sanoo sellaiseen rivoon inhottavasti esitettyyn mielipiteeseen jotain. ja vieläpä saman mielistä.
      Löytyykö jostain alkuperäinen?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe