Naiset ja reidet (ja miehet)

Anonyymi-ap

Kuinka tärkeää teille naiset ovat miesten reidet? Tuleeko niiden olla karvalliset vai ajetut ja onko niiden oltava mahdollisimman lihaksikkaat? Pitäisi mitata reiteni ympärysmitta. Voin sanoa että se on paljon, vaikken läski olekaan. Eli tässä olis reitevää miestä halukkaille naisille 😗.

20

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pienempi munasarjakkaan seksuaalinen markkina-arvo (SMT) on, se vähemmän hän välittää miehen ulkoisista piirteillä. Tämä on selvästi havaittavissa millä tahansa uimarannalla (kesäaikoina). Eli suomessa, jossa 90% munasarjakkaista on rumapainoisia, miehen ulkoisilla piirteillä ei juurikaan mitään merkitystä miehelle joka hyväksyy kumppaniksi rumapainoisen.

      • Anonyymi

        Minä ap en hyväksy selvästi rumapainoista kumppania itselleni mutta chubbyt luonnonkauniit munasarjakkaat kyllä kelpaavat. Täytyyhän sitä lihaa olla luiden ympärillä jotta on mistä ottaa kiinni 🥩. Laihat naiset kelpaavat vain jos he ovat kunnolla kauniita. Osa naisista tuntuu jopa pitävän rumapainoisista miehistä enemmän kuin normaalipainoisista. Sukupuolten väliset eroavuudet aivotoiminnassa ovat ilmeiset. Miehen tulee olla kropaltaan kiinteä ja naisen pehmeä. It's men's only, and "one job" eli pitää itsestänsä huoli. Tai tietty rahan kerryttäminen on vielä sitäkin tärkeämpää naisten näkövinkkelistä katsoen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ap en hyväksy selvästi rumapainoista kumppania itselleni mutta chubbyt luonnonkauniit munasarjakkaat kyllä kelpaavat. Täytyyhän sitä lihaa olla luiden ympärillä jotta on mistä ottaa kiinni 🥩. Laihat naiset kelpaavat vain jos he ovat kunnolla kauniita. Osa naisista tuntuu jopa pitävän rumapainoisista miehistä enemmän kuin normaalipainoisista. Sukupuolten väliset eroavuudet aivotoiminnassa ovat ilmeiset. Miehen tulee olla kropaltaan kiinteä ja naisen pehmeä. It's men's only, and "one job" eli pitää itsestänsä huoli. Tai tietty rahan kerryttäminen on vielä sitäkin tärkeämpää naisten näkövinkkelistä katsoen.

        Hmm, mitä on chubby? Taannoin prinssi Charles piikitteli Dianalle, ihan TV haastattelussa, että onkos sinusta tullut hieman chubby https://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/secret-diana-tapes-reveal-princess-10596934 sellainen chubby kelpaa minullekin.

        Entä mikä on "selvästi rumapainoinen"? Minulle se on BMI yhtäsuuri tai suurempi kuin 22. Joillekin miehille kelpaa sellainen rumapainoinen, jolla sormet vaikuttavat lyhentyneen noin 1-2 cm koska kämmen- ja rystypuolet tursuavat rasvaa, ja jossa läskiä tursuavat sormet roikkuvat aivan samoin nakkkimakkarat toisissaan, eli sormien ja käden yhtymäkohdassa on samanalainen kaventuma kuin nakkimakkaraketjussa, koska iho on niin kireällä läskin takia.


      • Anonyymi
        Syntinenkatse kirjoitti:

        Hmm, mitä on chubby? Taannoin prinssi Charles piikitteli Dianalle, ihan TV haastattelussa, että onkos sinusta tullut hieman chubby https://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/secret-diana-tapes-reveal-princess-10596934 sellainen chubby kelpaa minullekin.

        Entä mikä on "selvästi rumapainoinen"? Minulle se on BMI yhtäsuuri tai suurempi kuin 22. Joillekin miehille kelpaa sellainen rumapainoinen, jolla sormet vaikuttavat lyhentyneen noin 1-2 cm koska kämmen- ja rystypuolet tursuavat rasvaa, ja jossa läskiä tursuavat sormet roikkuvat aivan samoin nakkkimakkarat toisissaan, eli sormien ja käden yhtymäkohdassa on samanalainen kaventuma kuin nakkimakkaraketjussa, koska iho on niin kireällä läskin takia.

        Sopivan chubby on sellainen että rasvaprosentin kohouma aiheuttaa naisen piirteissä pyöreyttä (ei vain naamassa vaan muuallakin). Tietty pyöreys on miellyttävä näky silmille ja tähän voi olla geneettistä taipumusta, sillä suomalaiset ovat muutenkin pyöreäkasvoisempia kuin oikeastaan minkään muun kansakunnan väestö. Päälle vielä se että miehillä on keskimäärin kulmikkaammat kasvot ja naisilla pyöreämmät eli ei mikään ihme jos pyöreys kiinnostaa. - 😗.


    • Itse pidän kaikesta ns sirosta.. ei ne lihaksikkaat isot reidet varmasti ole huono juttu. Jaksaapa paremmin kyykätä.😉

    • Anonyymi

      Täysin yhdentekevät. Reidet eivät ole kohta, johon kiinnittäisin mitään huomiota. Noin yleisesti pidän enemmän karvattomasta miehestä, mutta koska kukaan ihminen ei ole täysin karvaton, niin mieluiten vähäkarvainen.

      • Anonyymi

        Jäi sanomatta, että yleisellä tasolla mä pidän hoikista miehistä ja harvalla miehellä on vain paksut reidet. Sellaisia hoikkia, joilla on paksut reidet taitaa olla lähinnä pyöräilyn ja luistelun aktiiviharrastajissa.


    • Anonyymi

      Lättäperä ja tikkureidet. Pitää olla.

      • Anonyymi

        Vaikka miehellä olisikin lihaksikkaat reidet niin se perä on silti yllättävän lättä. Näin on siis aloittajalla. On ne reidet sentään kiinteytyneet liikuntaharrastusteni myötä. Luurankoni tai yleisilmeeni on sellainen vantterampi kuin suomimiehillä keskimäärin. Aloitin kuntopiirin tai pidemminkin puntteilun verrattain nuorella iällä, niin siinä ehkä osasyy. Pyrin silti atleettisuuteen enkä niinkään siihen että näyttäisin kulkevani keilapallot kainaloissani. Lihaksista pääsee helposti eroon toisin kuin mitä niiden kasvattaminen vaatii.


    • Anonyymi

      Jan_Peter
      Suosikkijoukkue HIFK,Chicago blackhawks
      Osaako joku sanoa näkyykö Discoveryn liiga lähetykset ulkomailla?

    • Sehän on niin, että kun mies on ihana, niin hänen reitensäkin ovat ihanat ja hyvät juuri sellaisenaan kuin ovat.

      Tuli mieleen, että minua joskus nuorempana piiritti sellainen bodibilderi-tyyppi, jolla oli läpi vuoden tekorusketus ja sheivatut sääret ja reidet ja minulle se oli jotenkin turn-off. Yritin antaa hänelle mahdollisuuden, mutta ei se sitten ottanut tuulta alleen.

      • Anonyymi

        Mitä?
        Eikö trumpinoranssi iskekään kaikkiin naisiin?!?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?
        Eikö trumpinoranssi iskekään kaikkiin naisiin?!?

        -keinovaginamies-

        Ei se nyt kyllä ainakaan tähän naiseen iskenyt 😅 Haluan olla avoimin mielin ja kohdata ihmisen ihmisenä, enkä missään nimessä kenenkään ulkonäköä mitenkään mollata, mutta se oli vähän liikaa. Tyyppi sinänsä oli kyllä komea, vaalea, pitkä, vähän Markus Pöyhösmäinen, mutta tekorusketus, säärien nukkemainen sileys ja lihasten massiivinen koko oli vähän turhan hurjaa..


    • Anonyymi

      Ihan sama, ei kiinnosta.

      Jasu

    • Kun miehellä on kiinteät reidet, näyttää peppukin hyvältä. Sopusuhtainen on paras. 🤩

      • Anonyymi

        Näin on, nainen, näin on.

        Pakaralihasten kunto korreloi reisilihasten kanssa suoraan.


    • Ei ole miesten reisikarvoihin katsomista.

    • Anonyymi

      Nylkemättömät naisjalat kiitos tee neitsytpoika40v, joka tuskin on naista livennä koskettunnu

    • Karvaa pitää olla. Ja vantteruutta. Reidet ovat mielestäni yksi seksikkäimpiä kehonosia miehessä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe