Kuinka tärkeää teille naiset ovat miesten reidet? Tuleeko niiden olla karvalliset vai ajetut ja onko niiden oltava mahdollisimman lihaksikkaat? Pitäisi mitata reiteni ympärysmitta. Voin sanoa että se on paljon, vaikken läski olekaan. Eli tässä olis reitevää miestä halukkaille naisille 😗.
Naiset ja reidet (ja miehet)
20
451
Vastaukset
Mitä pienempi munasarjakkaan seksuaalinen markkina-arvo (SMT) on, se vähemmän hän välittää miehen ulkoisista piirteillä. Tämä on selvästi havaittavissa millä tahansa uimarannalla (kesäaikoina). Eli suomessa, jossa 90% munasarjakkaista on rumapainoisia, miehen ulkoisilla piirteillä ei juurikaan mitään merkitystä miehelle joka hyväksyy kumppaniksi rumapainoisen.
- Anonyymi
Minä ap en hyväksy selvästi rumapainoista kumppania itselleni mutta chubbyt luonnonkauniit munasarjakkaat kyllä kelpaavat. Täytyyhän sitä lihaa olla luiden ympärillä jotta on mistä ottaa kiinni 🥩. Laihat naiset kelpaavat vain jos he ovat kunnolla kauniita. Osa naisista tuntuu jopa pitävän rumapainoisista miehistä enemmän kuin normaalipainoisista. Sukupuolten väliset eroavuudet aivotoiminnassa ovat ilmeiset. Miehen tulee olla kropaltaan kiinteä ja naisen pehmeä. It's men's only, and "one job" eli pitää itsestänsä huoli. Tai tietty rahan kerryttäminen on vielä sitäkin tärkeämpää naisten näkövinkkelistä katsoen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ap en hyväksy selvästi rumapainoista kumppania itselleni mutta chubbyt luonnonkauniit munasarjakkaat kyllä kelpaavat. Täytyyhän sitä lihaa olla luiden ympärillä jotta on mistä ottaa kiinni 🥩. Laihat naiset kelpaavat vain jos he ovat kunnolla kauniita. Osa naisista tuntuu jopa pitävän rumapainoisista miehistä enemmän kuin normaalipainoisista. Sukupuolten väliset eroavuudet aivotoiminnassa ovat ilmeiset. Miehen tulee olla kropaltaan kiinteä ja naisen pehmeä. It's men's only, and "one job" eli pitää itsestänsä huoli. Tai tietty rahan kerryttäminen on vielä sitäkin tärkeämpää naisten näkövinkkelistä katsoen.
Hmm, mitä on chubby? Taannoin prinssi Charles piikitteli Dianalle, ihan TV haastattelussa, että onkos sinusta tullut hieman chubby https://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/secret-diana-tapes-reveal-princess-10596934 sellainen chubby kelpaa minullekin.
Entä mikä on "selvästi rumapainoinen"? Minulle se on BMI yhtäsuuri tai suurempi kuin 22. Joillekin miehille kelpaa sellainen rumapainoinen, jolla sormet vaikuttavat lyhentyneen noin 1-2 cm koska kämmen- ja rystypuolet tursuavat rasvaa, ja jossa läskiä tursuavat sormet roikkuvat aivan samoin nakkkimakkarat toisissaan, eli sormien ja käden yhtymäkohdassa on samanalainen kaventuma kuin nakkimakkaraketjussa, koska iho on niin kireällä läskin takia.- Anonyymi
Syntinenkatse kirjoitti:
Hmm, mitä on chubby? Taannoin prinssi Charles piikitteli Dianalle, ihan TV haastattelussa, että onkos sinusta tullut hieman chubby https://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/secret-diana-tapes-reveal-princess-10596934 sellainen chubby kelpaa minullekin.
Entä mikä on "selvästi rumapainoinen"? Minulle se on BMI yhtäsuuri tai suurempi kuin 22. Joillekin miehille kelpaa sellainen rumapainoinen, jolla sormet vaikuttavat lyhentyneen noin 1-2 cm koska kämmen- ja rystypuolet tursuavat rasvaa, ja jossa läskiä tursuavat sormet roikkuvat aivan samoin nakkkimakkarat toisissaan, eli sormien ja käden yhtymäkohdassa on samanalainen kaventuma kuin nakkimakkaraketjussa, koska iho on niin kireällä läskin takia.Sopivan chubby on sellainen että rasvaprosentin kohouma aiheuttaa naisen piirteissä pyöreyttä (ei vain naamassa vaan muuallakin). Tietty pyöreys on miellyttävä näky silmille ja tähän voi olla geneettistä taipumusta, sillä suomalaiset ovat muutenkin pyöreäkasvoisempia kuin oikeastaan minkään muun kansakunnan väestö. Päälle vielä se että miehillä on keskimäärin kulmikkaammat kasvot ja naisilla pyöreämmät eli ei mikään ihme jos pyöreys kiinnostaa. - 😗.
Itse pidän kaikesta ns sirosta.. ei ne lihaksikkaat isot reidet varmasti ole huono juttu. Jaksaapa paremmin kyykätä.😉
- Anonyymi
Täysin yhdentekevät. Reidet eivät ole kohta, johon kiinnittäisin mitään huomiota. Noin yleisesti pidän enemmän karvattomasta miehestä, mutta koska kukaan ihminen ei ole täysin karvaton, niin mieluiten vähäkarvainen.
- Anonyymi
Jäi sanomatta, että yleisellä tasolla mä pidän hoikista miehistä ja harvalla miehellä on vain paksut reidet. Sellaisia hoikkia, joilla on paksut reidet taitaa olla lähinnä pyöräilyn ja luistelun aktiiviharrastajissa.
- Anonyymi
Lättäperä ja tikkureidet. Pitää olla.
- Anonyymi
Vaikka miehellä olisikin lihaksikkaat reidet niin se perä on silti yllättävän lättä. Näin on siis aloittajalla. On ne reidet sentään kiinteytyneet liikuntaharrastusteni myötä. Luurankoni tai yleisilmeeni on sellainen vantterampi kuin suomimiehillä keskimäärin. Aloitin kuntopiirin tai pidemminkin puntteilun verrattain nuorella iällä, niin siinä ehkä osasyy. Pyrin silti atleettisuuteen enkä niinkään siihen että näyttäisin kulkevani keilapallot kainaloissani. Lihaksista pääsee helposti eroon toisin kuin mitä niiden kasvattaminen vaatii.
- Anonyymi
Jan_Peter
Suosikkijoukkue HIFK,Chicago blackhawks
Osaako joku sanoa näkyykö Discoveryn liiga lähetykset ulkomailla? Sehän on niin, että kun mies on ihana, niin hänen reitensäkin ovat ihanat ja hyvät juuri sellaisenaan kuin ovat.
Tuli mieleen, että minua joskus nuorempana piiritti sellainen bodibilderi-tyyppi, jolla oli läpi vuoden tekorusketus ja sheivatut sääret ja reidet ja minulle se oli jotenkin turn-off. Yritin antaa hänelle mahdollisuuden, mutta ei se sitten ottanut tuulta alleen.- Anonyymi
Mitä?
Eikö trumpinoranssi iskekään kaikkiin naisiin?!?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Mitä?
Eikö trumpinoranssi iskekään kaikkiin naisiin?!?
-keinovaginamies-Ei se nyt kyllä ainakaan tähän naiseen iskenyt 😅 Haluan olla avoimin mielin ja kohdata ihmisen ihmisenä, enkä missään nimessä kenenkään ulkonäköä mitenkään mollata, mutta se oli vähän liikaa. Tyyppi sinänsä oli kyllä komea, vaalea, pitkä, vähän Markus Pöyhösmäinen, mutta tekorusketus, säärien nukkemainen sileys ja lihasten massiivinen koko oli vähän turhan hurjaa..
- Anonyymi
Ihan sama, ei kiinnosta.
Jasu Kun miehellä on kiinteät reidet, näyttää peppukin hyvältä. Sopusuhtainen on paras. 🤩
- Anonyymi
Näin on, nainen, näin on.
Pakaralihasten kunto korreloi reisilihasten kanssa suoraan.
Ei ole miesten reisikarvoihin katsomista.
- Anonyymi
Nylkemättömät naisjalat kiitos tee neitsytpoika40v, joka tuskin on naista livennä koskettunnu
Karvaa pitää olla. Ja vantteruutta. Reidet ovat mielestäni yksi seksikkäimpiä kehonosia miehessä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034