Aleksandet Stubb on itse kertonut Nykypäivä lehdessä vuonna 2004 numero 3 olevansa homo eli biseksuaali. Kysymyksessä on kokoomuksen oma puoluelehti.
Kokoomuksen oma Nykypäivä-lehti sen kertoo
18
1497
Vastaukset
- Anonyymi
Kysykääpäs tätä asiaa nyt Stubbilta Ylen vaalitentin chatissa klo 21.00. Nykypäivä 3/2004 lehdessä Stubb on kertonut olevansa bi-seksuaali
>Wikipediassa on ollut asiasta 2011
>Suomi24ssä on käyty asiasta keskustelua. Keskustelu on poistettu, mutta saatavilla Wayback machinella.
https://web.archive.org/web/20230206193129/https://keskustelu.suomi24.fi/t/17647480/pride-alexander-stubb-kertoi-olevansa-bi-sexuaali--kokoomus--sensuroi-lehtijutun--miksi
>Verkosta tuota kyseistä lehteä ei löydy, mutta pitäisi löytyä Porvarillisen Työn Arkistosta:
Porvarillisen Työn Arkisto
Kalkkipellontie 6 B
02650 ESPOO
https://arkisto.kokoomus.net/
Tutkijasalipalvelut avoinna:
ma-to 9.00 - 16.00
pe 9.00 - 15.00 - Anonyymi
Mitä sillä on väliä, useat nuoret - miehet niin kuin naisetkin - eivät vielä tiedä suuntautumistaan.
- Anonyymi
Kyllä se yleensä selviää siinä vaiheessa, kun karvat kasvaa ja rupeaa tekemään mieli, normaalisti vastakkaista sukupuolta. Meikäläisellä oli hämähäkki väärin päin mielessä jo kansakoulun alaluokilla niin, että kun naapurin tummaa ja punahuulista tätiä katsoin, rupesi töpöttämään, samoin yhtä brunettia naispuolista opettajaa...
- Anonyymi
Pitäisi nähdä kyseinen juttu, muuten menee vaalipropagandan nimiin.
- Anonyymi
Ei nyt kylläkään mene, on aivan totta. Ja nationalisti-Stubb ei tunnu vieläkään osaavan päättää mitä haluaa. Toivottavasti ei halua mitään Suomeen liittyen. Me emme halua kokoomuksen värisuoraa - emme sotaa, johon kokkarit pyrkivät - emmekä halua nuoriamme lähetettävän sotaan. Siksi rauhaa ja turvallisuutta - numero 10 - Pekka Haavisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kylläkään mene, on aivan totta. Ja nationalisti-Stubb ei tunnu vieläkään osaavan päättää mitä haluaa. Toivottavasti ei halua mitään Suomeen liittyen. Me emme halua kokoomuksen värisuoraa - emme sotaa, johon kokkarit pyrkivät - emmekä halua nuoriamme lähetettävän sotaan. Siksi rauhaa ja turvallisuutta - numero 10 - Pekka Haavisto
Pepppu-pekkahan olisi halunut lakkauttaa yleisen varusmiespalveluksen. Ja mitä olisi jo käynyt tai käymässä siinä tapauksessa tässä geopoliittisessa tilanteessa tällaisen itänaapurin kanssa...
- Anonyymi
Onkin tärkeää,et kaivetaan tasapuolisuuden varjossa myös mitä hän teki professori aikaisella kaudella ulkomailla oliko ystäviä ja läheisiä ystäviä..
- Anonyymi
Nykypäivä 3/2004 numero löytyy Porvarillisen Työn arkistosta, jossa Aleksander Stubbin haastattelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypäivä 3/2004 numero löytyy Porvarillisen Työn arkistosta, jossa Aleksander Stubbin haastattelu
Viitsitkö käydä ottamassa valokuvan?
- Anonyymi
Vihreiden propagandaa.
- Anonyymi
Hienoa, että kansalle paljastuu mihin tarvitsemme yliopistotutkijoita, tutkijoita, vanhempia tutkijoita, erikoistoimittajia jne. Tällaisia tyhjänpäiväisiä tietoja he kaivavat perheidensä ostoskorivertailujen ohessa. Tutkijoita tarvitaan asioissa, joissa kehitetään lisäarvoa tuotteisiin saatavista paremmista ominaisuuksista, mutta leikkitutkijat pitäisi ohjata apuhoitajiksi, jossa tehtävässä tarvittaisiin kipeästi lisätyövoimaa.
- Anonyymi
Meissä kaikissa elää pieni homppeli.
- Anonyymi
Ja paskat!
- Anonyymi
Hänen olemus ja naisellinen tyyli istua jalat ristissä sai minut pohtimaan mahtaneekohan olla täys hetero. Monella bi miehellä on vaimo ja lapsia.
- Anonyymi
Istumistyylistä ei voi päätellä yhtään mitään, monet pitkäkoipiset tapaavat istua jalka toisen päällä, mutta esimerkiksi meikäläinen persjalkainen ojankaivaja istuu paksut jalat levällään, koska en viitsi vääntää paksua jalkaa toisen jalan päälle. Jos olisin pitkäkoipinen, voisin nostaa jalan toisen päälle - ja taatusti olen hetero, vittu jatkuvasti mielessä.
- Anonyymi
No sillähän se ei ole ylentynyt korpraalista kummemmaksi. Huomasivat varmaan ajoissa ja tyssäsivät ylennykset.
- Anonyymi
Pelasko muuta kuin golfia Trumpin kanssa?
- Anonyymi
Niin, nuorempi ja treenattu mies on tiukka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802