Kyllä tosiaan vituttaa tämä ilmaston lämpeneninen.
Mutta on siinä hyvääkin, jos ei olis lämmenny olis eilen aamuna ollu pakkasta alle -30C
Nyt on vaan -29,5C pakkasta kiitos ilmaston lämpenemisen.
Tänään onneksi sähkö on halpaa karvan yli 40 snt/ kWh.
Tilaan ostos TVstä sen Space Heaterin se lämmi kttää 350 W teholla koko talon.
Eikä siis maksa kuin 14 snt tunnissa,oko vuorokausi vain 3€36 snt, hapaa, halpaa.
Ilmaston lämpeneminen on tosiasia
5
284
Vastaukset
- Anonyymi
Huomiseksi luvattiin lämpimämpiä säitä ja viikonloppuna helpottaa. Tää on ollut karmea talvi kylmine ilmastoineen, en tykkää.
- Anonyymi
Saa sitä sähköä paljon halvemmallakin, mutta onneksi myös pakkaset hellittää. Tulis nyt vastakohdaksi kunnon vanhanajan lämmin kesä, tyyliin 1930 luku, jolloin lämpö helli ihmisiä. Isovanhemmat kehuivat tuon ajan kesiä.
- Anonyymi
No lämpo oliskin tarpeen.
Lunta on nyt reilu metri meidän kartanolla.
Ei kerkii polkuja aukasta.
Isommatkaan tie ei oo aurattu.
Yksnumeroisetkin huonosti, ja polanteisia
Kaksnumeroiset joskus ja kolmenumeroiset vaan kerran viikossa, nelinumeroisia tuskin lainkaan. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18260325
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Viimeinen jääkausi oli 6000 vuotta sitten. Siitä se sitten on alkanut lämpenemään vuosien varrea.
Kohta jo vesi kiehuu. Seuraavaa jääkautta odotellessa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900