lopullisia jäähyväisiä jättäny - Minähän kirjotin että heitän mun NIKKINI menemään. Hautajaiset sille jo pidinkin, ja pitihän mun tavan mukaan kiittää kaikkia seurasta, mistäs mä tiesin koska takasin tulen vai tulenko ollenkaan, toi hemmetin sade mut liikkeelle ajoi.
Nyt mä olen vaan puskanikki :)))))
Per...le kun noi punkit hyppii silmille, ja vettä sataa - täytyy varmaan hakea uusi tiheempi puska :DD
Tietääkö kukaan kunnon pusikkoa täällä jossakin etelä-suomessa??????
Sen verran kaukana asutuksesta ettei kukaan tuu koiraa pissittään ihan mun puskani juureen :))
PER...LE MÄ MITÄÄN
42
1882
Vastaukset
- yopollo
ja pensaikot. Punkkeja enemmän heinikossa, varo siellä borrelioosia alias Kumlingen tautia. Kaataa puskanikkejä kuin musta surma.
- pikku-myy
Ryömin raparperin alle, kai sekin puskasta käy?
Pari sammakkoo on kaverina, mutta eipä tuo haittaa - sammakonreidet on kuulemma ihan hyviä paistettuna.
Aika kotoisasti sade ropisee vihreään lehtikattoon :))
Ah - tätä kesän autuutta :))
miksi sä viskot aina hyvät nikkisi menemään.
Voisko niitä sieltä puskista tai minne lienet haudannutkaan vielä kaivaa esille?- puskikisi
aiemmin nikkiäni vaihtanu, enkä vaihtanut sitä nytkään - ei mulla ole nikkiä :)
Olen niinkutsuttu puska-jussi sillä erotuksella etten huutele hävyttömyyksiä kenellekään, vaan pysyn kaidalla tiellä.
Nikkini hautasin toisen puskan juurelle,ja siellä se pysyy.
Ja sille kirjoittajalle vastaukseksi jonka kirjoitus perästä poistettiin, että en ole se ehdottamasi kyseinen nikki, hän on ollut täällä jo kauan ennenkuin nikkini urvahti :))
Ei viitsitä ehdotella ketään kirjoittajaa minuksi, en halua pahaa verta heti palstalle.
Täällä paistaa aurinko, joten tulen esiin raparperini alta ja lähden pihahommiin heti kun piha hiukan kuivahtaa :))
Joten kaunista huomenta kaikille - missäs se kaffee viipyy, ei nyt ole mun keittovuoroni, ja eihän tänne raparperin alle mitään pannua mahdu, hyvä kun itse ison takapuoleni kanssa :)) - sinullekin
puskikisi kirjoitti:
Olen niinkutsuttu puska-jussi sillä erotuksella etten huutele hävyttömyyksiä kenellekään, vaan pysyn kaidalla tiellä.
Ja sille kirjoittajalle vastaukseksi jonka kirjoitus perästä poistettiin, että en ole se ehdottamasi kyseinen nikki, hän on ollut täällä jo kauan ennenkuin nikkini urvahti :))
Ei viitsitä ehdotella ketään kirjoittajaa minuksi, en halua pahaa verta heti palstalle.
Täällä paistaa aurinko, joten tulen esiin raparperini alta ja lähden pihahommiin heti kun piha hiukan kuivahtaa :))
Joten kaunista huomenta kaikille - missäs se kaffee viipyy, ei nyt ole mun keittovuoroni, ja eihän tänne raparperin alle mitään pannua mahdu, hyvä kun itse ison takapuoleni kanssa :))maron/manchester!
- myy vain
sinullekin kirjoitti:
maron/manchester!
täytyypä käydä lukemassa hänen kirjoituksiaan että tiedän kehen minut sekotat, toivoisin kuitenkin ettet enempää hakisi nikkien välisiä yhteyksiä, koska se ei ole kenenkään mielestä kovin kivaa, eikä edes pidä paikkaansa.
Enää en vastaa mahdollisiin nikkiepäilyihin, joten ei kannata turhaan tuhlata energiaansa niitä kirjoittamalla :))
Hyvää ja aurinkoista huomenta sinullekin - täällä ainakin paistaa aurinko.
Voisit aikasi kuluksi keittää aamukaffeet kaikille :)) Mulle se Pikku-Myy muki - kiitos!!! - manchester
myy vain kirjoitti:
täytyypä käydä lukemassa hänen kirjoituksiaan että tiedän kehen minut sekotat, toivoisin kuitenkin ettet enempää hakisi nikkien välisiä yhteyksiä, koska se ei ole kenenkään mielestä kovin kivaa, eikä edes pidä paikkaansa.
Enää en vastaa mahdollisiin nikkiepäilyihin, joten ei kannata turhaan tuhlata energiaansa niitä kirjoittamalla :))
Hyvää ja aurinkoista huomenta sinullekin - täällä ainakin paistaa aurinko.
Voisit aikasi kuluksi keittää aamukaffeet kaikille :)) Mulle se Pikku-Myy muki - kiitos!!!...vähän sinnepäin äläkä tyhjiä höpötä..saman raperperilehden allahan tässä ollaan:)
Rullaas sitä hiukka ylöspäin että mäkin saan aurinkoo...No niin, nyt on hyvä. Hualikko pullon sittistä? :) - pikku-myy
manchester kirjoitti:
...vähän sinnepäin äläkä tyhjiä höpötä..saman raperperilehden allahan tässä ollaan:)
Rullaas sitä hiukka ylöspäin että mäkin saan aurinkoo...No niin, nyt on hyvä. Hualikko pullon sittistä? :)sinäkös se siinä koko yön kuorsasitkin - luulin että ne sammakot..... :)))
- Angiina
manchester kirjoitti:
...vähän sinnepäin äläkä tyhjiä höpötä..saman raperperilehden allahan tässä ollaan:)
Rullaas sitä hiukka ylöspäin että mäkin saan aurinkoo...No niin, nyt on hyvä. Hualikko pullon sittistä? :)Mää mikään manselainen oo, enkä minnekään raparperin alle tuu kyhjöttää, joten älkää antako mun häiritä. Enkä oo ees oikee tyrvääläinen (siellä on kyllä muuten maailman rumin murre, meinaan). Mutta lapsuuren kesien sitruunasooran mää muistan. Sanosit sää, et sitä valmistetaan viäki?
- manchester
Angiina kirjoitti:
Mää mikään manselainen oo, enkä minnekään raparperin alle tuu kyhjöttää, joten älkää antako mun häiritä. Enkä oo ees oikee tyrvääläinen (siellä on kyllä muuten maailman rumin murre, meinaan). Mutta lapsuuren kesien sitruunasooran mää muistan. Sanosit sää, et sitä valmistetaan viäki?
...siis tiäkkö sen puhelinfirman, niin sen kaljaosasto, tekee sittistä edelleen.
Niitten sivuilla kuvattiin sittistä näin:
"Retrohenkinen dejá vu -matka onnelliseen lapsuuteen, jolloin presidentit olivat vielä kaikki kekkosia, siistijät siivoojia ja liikennepalveluasemat essoja ja tepoileja."
Kyllä ne silti mun mielestä vois käyttää hyvin sitä "connecting people"-sloganiakin..
Että näin :)) - Angiina
manchester kirjoitti:
...siis tiäkkö sen puhelinfirman, niin sen kaljaosasto, tekee sittistä edelleen.
Niitten sivuilla kuvattiin sittistä näin:
"Retrohenkinen dejá vu -matka onnelliseen lapsuuteen, jolloin presidentit olivat vielä kaikki kekkosia, siistijät siivoojia ja liikennepalveluasemat essoja ja tepoileja."
Kyllä ne silti mun mielestä vois käyttää hyvin sitä "connecting people"-sloganiakin..
Että näin :))Nyt tuli kauhee Suomi-ikävä. Muistu mieleen tuomet ja suvivirret ja uudet polvisukat... kaikki semmonen. Ja Stormissa meidän talon vieressä ollu kioski, josta sai sitruunasoodaa ja kolmellakymmenellä pennillä vaniljaeskimon. Kioskia piti kesäisin nätti vaaleetukkanen tyttö, jonka nimi oli Sirpa. Se kävi kansalaiskoulua. Sirpa oli jotain kuusitoista, ja se kerto mulle juttuja poikakavereista. Niitä mä sitten silmät pyöreenä kuuntelin.
En ala enää mitään. - manchester
Angiina kirjoitti:
Nyt tuli kauhee Suomi-ikävä. Muistu mieleen tuomet ja suvivirret ja uudet polvisukat... kaikki semmonen. Ja Stormissa meidän talon vieressä ollu kioski, josta sai sitruunasoodaa ja kolmellakymmenellä pennillä vaniljaeskimon. Kioskia piti kesäisin nätti vaaleetukkanen tyttö, jonka nimi oli Sirpa. Se kävi kansalaiskoulua. Sirpa oli jotain kuusitoista, ja se kerto mulle juttuja poikakavereista. Niitä mä sitten silmät pyöreenä kuuntelin.
En ala enää mitään...viedä Sirpalle sulta terkkuja. Menen käymään siellä suunnalla huomenna. :)
- taikanainen
sinullekin kirjoitti:
maron/manchester!
määki haluun olla joku toinenkin, anna vinkkiä neropatti ;)
puskikisi kirjoitti:
Joten kaunista huomenta kaikille - missäs se kaffee viipyy, ei nyt ole mun keittovuoroni, ja eihän tänne raparperin alle mitään pannua mahdu, hyvä kun itse ison takapuoleni kanssa :))Voi hitsi, taisin erehtyä henkilöstä. Luulin että tuo meidän Zeikkukuopus tuossa pärryyttelee.
Hän kun hauskuuttaa meitä noilla nikinvaihdoillaan joka kuukausi :). Ja viskaa samantien hyvät nikkinsä tuonne pöhheikköön.
Anteeksi pikku-myy.- pikku-myy
Mariet kirjoitti:
Voi hitsi, taisin erehtyä henkilöstä. Luulin että tuo meidän Zeikkukuopus tuossa pärryyttelee.
Hän kun hauskuuttaa meitä noilla nikinvaihdoillaan joka kuukausi :). Ja viskaa samantien hyvät nikkinsä tuonne pöhheikköön.
Anteeksi pikku-myy.hyvin anteeksiantavainen henkilö :)))
Ollos hyvä vain :)))
Hauskaa illan jatkoa :)))) - Angiina
manchester kirjoitti:
..viedä Sirpalle sulta terkkuja. Menen käymään siellä suunnalla huomenna. :)
Muuten, niinkin myöhään kuin 1800-luvulla uskottiin, että koti-ikävään (nostalgiaan) voi vaikka kuolla. Tosin nostalgian tunteen näivettävän vaikutuksen ajateltiin koskevan lähinnä vähemmän sivistystä saaneita kansankerroksia, kuten sotilaita.
Vaikka meitsi ei nyt täällä ihan kuolemaa tee, niin olisi kuitenkiin kiinnostavaa, näin neljänkymmenen vuoden jälkeen, kuulla, miltä Stormi näyttää. Tosin ei sinun nyt sinne vasiten tarvitse poiketa, mikäli kylä ei ihan matkan varrelle osu. Vieläkö meijerirakennus pystyssä? Entä, onko olemassa Nurmen kauppa? Tai koulu sen pitkän (ainakin silloin se tuntui pitkältä) tien päässä? - grynderi
Angiina kirjoitti:
Muuten, niinkin myöhään kuin 1800-luvulla uskottiin, että koti-ikävään (nostalgiaan) voi vaikka kuolla. Tosin nostalgian tunteen näivettävän vaikutuksen ajateltiin koskevan lähinnä vähemmän sivistystä saaneita kansankerroksia, kuten sotilaita.
Vaikka meitsi ei nyt täällä ihan kuolemaa tee, niin olisi kuitenkiin kiinnostavaa, näin neljänkymmenen vuoden jälkeen, kuulla, miltä Stormi näyttää. Tosin ei sinun nyt sinne vasiten tarvitse poiketa, mikäli kylä ei ihan matkan varrelle osu. Vieläkö meijerirakennus pystyssä? Entä, onko olemassa Nurmen kauppa? Tai koulu sen pitkän (ainakin silloin se tuntui pitkältä) tien päässä?...hyvänen aika,et Sie tietänt..
sil paikal rakennettu sylttytehdas...)))
koulusta tullut pakolaiskeskus.
ja ympäril laajat pysäköintikentät. - manchester
Angiina kirjoitti:
Vaikka meitsi ei nyt täällä ihan kuolemaa tee, niin olisi kuitenkiin kiinnostavaa, näin neljänkymmenen vuoden jälkeen, kuulla, miltä Stormi näyttää. Tosin ei sinun nyt sinne vasiten tarvitse poiketa, mikäli kylä ei ihan matkan varrelle osu. Vieläkö meijerirakennus pystyssä? Entä, onko olemassa Nurmen kauppa? Tai koulu sen pitkän (ainakin silloin se tuntui pitkältä) tien päässä?Olisitpa huomannut kertoa aiemmin, niin olisin poikennut Stormin kautta ohi ajaessani.
Mutta terkkuja sulta kyllä huoltsikan kahviossa kerroin. Muistavat mut sillä huoltsikalla varmaan loppuikänsä :) - Angiina
manchester kirjoitti:
Olisitpa huomannut kertoa aiemmin, niin olisin poikennut Stormin kautta ohi ajaessani.
Mutta terkkuja sulta kyllä huoltsikan kahviossa kerroin. Muistavat mut sillä huoltsikalla varmaan loppuikänsä :)Ei se haittaa, Eesau. Kun mä nyt oon kumminkin neljäkymmentä vuotta kestäny, etten oo Stormista kuullu. Ja voithan sä joskus toiste siitä ohi ajaessas poiketa pikitieltä. Laitat sitten siihen povitaskussas aina mukana kulkevaan ruutuvihkoon havainnot ylös. Mä en täältä minnekään karkaa. Jos ei sitten tuu kutsua sinne ikuiseen iloon ja riemuun. Mutta toivotaan nyt, ettei ihan heti.
- manchester
Angiina kirjoitti:
Ei se haittaa, Eesau. Kun mä nyt oon kumminkin neljäkymmentä vuotta kestäny, etten oo Stormista kuullu. Ja voithan sä joskus toiste siitä ohi ajaessas poiketa pikitieltä. Laitat sitten siihen povitaskussas aina mukana kulkevaan ruutuvihkoon havainnot ylös. Mä en täältä minnekään karkaa. Jos ei sitten tuu kutsua sinne ikuiseen iloon ja riemuun. Mutta toivotaan nyt, ettei ihan heti.
No kaikki lähti pieleen alusta asti :)
Mä muistin nimittäin ensin väärin sen kiksatypyn nimen. Kysyin kahvion myyjältä siinä viinerikahveita maksaessani, että onks täällä töissä ketään Pirjoa? No hän sitten vastas, että ei, ja sen jälkeen aloin kysellä, että mihin on kadonnut se siinä baarissa viimeks ollu 20 pennin jasso. No tää sanoi, että kun tuli eurot niin se vietiin pois kun kellään ei muka ole enää kakskytpennisiä. Sanoin sille että hah hah. Mulla on ainakin vaikka kuinka paljon semmosessa keraamisessa siassa, ja tää ei sitten enää vastannut mitään, vaan alkoi järjesteleen röökihyllyä :)
No siinä sitten kun join sitä kahvia, muistin, että perhana sen kimulin nimihän olikin Sirpa!
Kysyin sitten siltä myyjämurulta että onkos siellä sitten ketään Sirpaa töissä? Tää sanoi, että on kyllä, mutta se tulee vasta iltavuoroon! Sanoin hänelle sitten, että kertoo Angiinalta Kiinasta terveisiä.
Tää katsoi mua sellaisella säälivällä katseella ja meni rupatteleen semmosen vanhemman naisen kans sivummalle. Ne kuiskutteli siellä toisilleen,ja aina välillä katsoivat muhun sillai salaa, tiedäthän.. :))
Join siinä sitten kahvini loppuun ja päätin viimeistellä tekemäni vaikutelman vielä sieltä lähtiessäni. Pyysin että jos tää typy vois ystävällisesti tulla peruuttamaan mun auton parkkiruudusta että pääsisin jatkamaan matkaani. Minä kun uskalla peruuttaa vieraissa paikoissa ollenkaan..
No kyllä se sitten vihdoin nauramaan alkoi, vaikka aika tosikolta mimmiltä kyllä oikeastaan vaikutti. Olikohan sillä kotihuolia? :)
- hurukka
on näin mukavaa leikkä piilosta ja kuvitella, että täällä kirjoittavat jaksaisivat arvailla, kuka minkäkin vaihtuvan nikin takana on.
Tapa hakea huomiota sekin. Sitä minä minä minä meininkiä, joo.- LeijonaN
ajattele sitä, kuinka kivaa sinustakin on sellaista seurata.. ihanaa :)
- hurukka
tai ees peili.
- hankielämä'
hurukka kirjoitti:
tai ees peili.
vastasit?
- n52
ja kiva kun oot...=)
- pikku-myy
Eilinen kammottava ilma sai mut ryömiin takasin tänne palstalle.
Mitä on kesä ilman kaffetta? Sehän on kun talo ilman aitan polulla astelevaa emäntää :))
Toi nikki on hakusessa, voipi olla että en mitään laitakaan, niin kauan kun tuo "pikku-myy" on vain mun käytössäni täällä.
Olin pihahommissa kun kerrankin ei satanut, mutta oli pakko välillä tulla huilaamaan ja keittämään se cappucino konjakin kera...Ah...mikä makunautinto keskellä päivää :)) - n52
pikku-myy kirjoitti:
Eilinen kammottava ilma sai mut ryömiin takasin tänne palstalle.
Mitä on kesä ilman kaffetta? Sehän on kun talo ilman aitan polulla astelevaa emäntää :))
Toi nikki on hakusessa, voipi olla että en mitään laitakaan, niin kauan kun tuo "pikku-myy" on vain mun käytössäni täällä.
Olin pihahommissa kun kerrankin ei satanut, mutta oli pakko välillä tulla huilaamaan ja keittämään se cappucino konjakin kera...Ah...mikä makunautinto keskellä päivää :))koko päivä pihahommissa,kun mun pihalla on sellainen lammikko ja sen putsaus on aika urakka johon uppoaa useampi tunti,mutta ihana katsella taas puhtaan veden solinaa!
Tämä kesä senkun paranee....=)
- taikanainen
oikeaa puhetta, olin satavarma ettet sää ny meitä raaski jättää :))
Eikun uus nikki kehiin !- piikku-myy
on niin vaikee löytää :((
Oiskos esimerkiksi "riivinrauta" mitään, vai jokohan se on rekisteröity :))))
Taidan kuitenkin laittaa jonkun kauniimman mitenkäs olis vaikka "Impi ihanainen"?
Hmmmmmm......... mietintämyssy savuaa...... - taikanainen
piikku-myy kirjoitti:
on niin vaikee löytää :((
Oiskos esimerkiksi "riivinrauta" mitään, vai jokohan se on rekisteröity :))))
Taidan kuitenkin laittaa jonkun kauniimman mitenkäs olis vaikka "Impi ihanainen"?
Hmmmmmm......... mietintämyssy savuaa......on muistaakseni rekattu :)) No, kehittelet rauhassa.....vaan Impi ihanainen ei EHKÄ ihan just ominta maronia liene....:DD
- h-z
taikanainen kirjoitti:
on muistaakseni rekattu :)) No, kehittelet rauhassa.....vaan Impi ihanainen ei EHKÄ ihan just ominta maronia liene....:DD
pitäisikö nikin olla omistajansa kaltainen vai pitäisikö omistajan olla nikkinsä kaltainen?
- pikku-myy
taikanainen kirjoitti:
on muistaakseni rekattu :)) No, kehittelet rauhassa.....vaan Impi ihanainen ei EHKÄ ihan just ominta maronia liene....:DD
minähän olen mitä ihanaisin impi :)))
Mutta ei se kyllä ihan oikeasti mulle kyllä sovi - ihan oikeassa olet :))
Mutta mitenkäs olis "Tasmanian pussipiru", jokos sellanen nikki on olemassa, onkos tietoa???
Se vois olla lähempänä aitoa ja alkuperäistä nikkiäni :)))) - taikanainen
h-z kirjoitti:
pitäisikö nikin olla omistajansa kaltainen vai pitäisikö omistajan olla nikkinsä kaltainen?
mietitäänpäs...hmmm...hmm...hmmm... juu, kyllä omistaja voisi olla nikkinsä kaltainen tai toisaalta taas....nikki voisi olla omistajansa kaltainen :))
tosin,mä en osaa taikoa mutta olen nainen...naisissa taas on tunnetusti taikaa ;) - taikanainen
pikku-myy kirjoitti:
Mutta mitenkäs olis "Tasmanian pussipiru", jokos sellanen nikki on olemassa, onkos tietoa???
Se vois olla lähempänä aitoa ja alkuperäistä nikkiäni :))))Impi ihanainen....paitsi noille puskiksille ;DD
Tuosta Tasmanian pussipirusta en menis vannomaan onko rekattu. Ei ole (luojan kiitos) vielä vastaan loikkinut... jossain saqrjiksessa muistaakseni oli tasmanian tuholainenkin :) - h-z
taikanainen kirjoitti:
mietitäänpäs...hmmm...hmm...hmmm... juu, kyllä omistaja voisi olla nikkinsä kaltainen tai toisaalta taas....nikki voisi olla omistajansa kaltainen :))
tosin,mä en osaa taikoa mutta olen nainen...naisissa taas on tunnetusti taikaa ;)tuollaista vähän arvelinkin.Kaipa se pitäisi keksiä sitten useampi...joka tilanteeseen omansa.Sitten ainakin olisi nimi kohdallaan,eikä kenenkään tarvitsi arvuutella onko kertoja itse vai roolinsa.Hmmm...mitenkäs sen erottaa...no se jääköön jonkun muun huoleksi.
- taikanainen
h-z kirjoitti:
tuollaista vähän arvelinkin.Kaipa se pitäisi keksiä sitten useampi...joka tilanteeseen omansa.Sitten ainakin olisi nimi kohdallaan,eikä kenenkään tarvitsi arvuutella onko kertoja itse vai roolinsa.Hmmm...mitenkäs sen erottaa...no se jääköön jonkun muun huoleksi.
tietysti. kiltiksi päiväksi joku nössö nikki,(niinkuin mulla tää) paskapäiväksi ihan perseestä oleva ja tappelupäiväksi kovis.Tietysti vielä, jos haluat olla nainen niin naiseen viittaava nikki ja jos joskus tunnet isesi mieheksi niin joku oikein maskuliininen....
tuo sun h-z..se tuo mieleen joko unisen tai Hennez Maurizin :)) - h-z
taikanainen kirjoitti:
tietysti. kiltiksi päiväksi joku nössö nikki,(niinkuin mulla tää) paskapäiväksi ihan perseestä oleva ja tappelupäiväksi kovis.Tietysti vielä, jos haluat olla nainen niin naiseen viittaava nikki ja jos joskus tunnet isesi mieheksi niin joku oikein maskuliininen....
tuo sun h-z..se tuo mieleen joko unisen tai Hennez Maurizin :))sen seitsemän erilaista,kääpiöistä johdettua tottakai.Vähän tietty joutuu mietimään miten ne on johdettu.Jotkut on tietysti helppojakin niinkuin a-z.
- taikanainen
h-z kirjoitti:
sen seitsemän erilaista,kääpiöistä johdettua tottakai.Vähän tietty joutuu mietimään miten ne on johdettu.Jotkut on tietysti helppojakin niinkuin a-z.
tuota en suostu tulkitsemaan :))
- Angiina
pikku-myy kirjoitti:
Se vois olla lähempänä aitoa ja alkuperäistä nikkiäni :))))Et oo sitten tämmöisiä tartuntatauteja ajatellu, niin kuin meikäläisellä on tää Angiina. Ei oo kuule kenelläkään toisella. Ja tartuntatauti nimimerkkinä kuvastaa mun analyysini mukaan tota semmosta, että kantajalla on luonnetta... tai ainakin vastustuskykyä. Ei tartte edes rekisteröityä. Mites olis, vaikka toi Hinkuyskä?!
- pikku-myy
Angiina kirjoitti:
Et oo sitten tämmöisiä tartuntatauteja ajatellu, niin kuin meikäläisellä on tää Angiina. Ei oo kuule kenelläkään toisella. Ja tartuntatauti nimimerkkinä kuvastaa mun analyysini mukaan tota semmosta, että kantajalla on luonnetta... tai ainakin vastustuskykyä. Ei tartte edes rekisteröityä. Mites olis, vaikka toi Hinkuyskä?!
en ole tullut ajatelleeksikaan, joku kunnon tauti voisi olla ihan sopiva hmm.."tippuri" vois olla aika hyvä, eikä "musta surmakaan" hassumpi olisi
Taitaa olla kyllä parempi jos laittaa ihan pelkän "räkätauti" nikin :))))
Onhan noissa miettimistä...niin "suolinkainen" olis kanssa ihan hyvä :)) - pikku-myy
h-z kirjoitti:
tulee ainakin vuosien saatossa jopa toistensa näköisiä - oliskohan nikinkin kanssa sama juttu?
Taidan jättää ton "Tasnmanian pussipirun" rekkaamatta:((
- h-z
Kuitenkin ensin etsiä se pusikko.Siellä sitten mietit ihan rauhassa mikä oiken olet.
Siinä jossain tarvontien varressa on muutama aika hyvä pöpelikkö,siellä olis majan tapainenkin,ei vesisade niin haittaa.Sinne ei takuulla kukaan koiraansa tuo,ellei sitten etsi pusikkoja niikuin sinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244