Naisella ei ole muuta enemmän miehelle antaa kuin jälkikasvu toiseen mieheen verrattuna.
Ajatella, ilman lisääntymiseen liittyvää problematiikkaa on miehelle aivan sama ottaako kumppanikseen naisen vai miehen.
Lisääntyminen erottaa homot heteroista?
13
266
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulle oikeasti on yhdentekevää onko kumppanisi mies vai nainen, niin et selvästikään ole ihan hetero. 🙂
- Anonyymi
Otsikko voi kertoa totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsikko voi kertoa totuuden.
Varmasti, ainakin sinun kohdallasi. Vaikea kuitenkin kuvitella, että miehissä ei olisi yhtään oikeaa heteroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, ainakin sinun kohdallasi. Vaikea kuitenkin kuvitella, että miehissä ei olisi yhtään oikeaa heteroa.
Jokainen voi tuota aloitusta itsekseen miettiä.
Jos pillu olisi tarkoitettu vain riemurasiaksi, avioliitto olisi aivan turha instituutio .
Yhteiskunnallisessa mielessä, ehkä muutoinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi tuota aloitusta itsekseen miettiä.
Jos pillu olisi tarkoitettu vain riemurasiaksi, avioliitto olisi aivan turha instituutio .
Yhteiskunnallisessa mielessä, ehkä muutoinkin.Avioliitto nyt onkin täysi turhake, lisääntyi tai ei.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No ei ole miehelläkään muuta antaa, kuin jälkikasvu jos noin pelkistetään. Poikkeus tietenkin miehet, jotka osaavat huolehtia ja välittää läheisistään muutenkin. Tuntuu olevan sukupuuttoon kuoleva laji.
Jasu- Anonyymi
Hedonisti ja egoisti miehiä on sen sijaan yhä enemmän, kun ei huvita niin en viitti, asentein. En tiedä onko nuorissa myös näin, mutta monen naisen suusta kuullut, että mätälaiskuus on miehille siunaantunut ominaisuus.
Jasu
- Anonyymi
Ja jännämiehen aisurista. Aisuri vain elättää toisen miehen lapset, mutta jännämies siittää ne!
- Anonyymi
Arveletko samalla, että jos homojen liittoja ei estellä, ei homouskaan enää lisäänny?
- Anonyymi
Tähän maailmaan ei tarvita enää yhtään lasta.
Kyllä mun mielestäni se kumppanuus on ratkaisevin tekijä.
- Anonyymi
Oi voi, oletko ikinä kuullut ns. sateenkaariperheistä? Tietysti homona tai lesbona on hankalampaa kuin heterona, se on selvää, mutta kautta aikain heilläkin on ollut lapsia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094