Moikka Sanna - Poikkeisitko Russeldorfissa KÖ:llä

Anonyymi-ap

Kun palaat Alpeilta niin voisitko palata Pariisin sijaan Rüsseldorfin kautta. ja ostaa pari juttua mulle Königsalleen luxsuskaupoista. Matkakin olisi nopeampi kuin tehdä koukkaus Pariisiin ja onha KÖ Euroopan tunnetuin huipputuotteiden ostoskatu! Kiitos etukäteen, laitan listaa.

26

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Muistathan nuo luksusmerkit, mitkä löytyvät Kö¨n varrelta.

    • Anonyymi

      Königsallee ist eine Schöne Straße mit gemútlichen Gäschäften. Da auch ich immer zu Hause bin. Terv. Y.H.

    • Anonyymi

      Antakaa nyt Super-Sannan nauttia ilosta, valosta ja hauskuudesta koska Ukrainan sota vain jatkuu. Hei boomerit, jäitä hattuun ja ottakaa coolimmin!

    • Anonyymi

      Kaikki merkittävät luxusliikket löydät jo Kö'tä, mutta nyt kun Kö- Galleriakin on niin ei sateella tarvitse mennä edes kadulle näyttäytymään. https://www.google.fi/search?q=kö+düsseldorf+luxus&sca_esv=1f5b816482ae199a&dcr=0&biw=1876&bih=1035&tbm=vid&ei=bSLLZdroGZOgwPAProalqA8&udm=&ved=0ahUKEwia08iw7aeEAxUTEBAIHS5DCfUQ4dUDCA0&uact=5&oq=kö+düsseldorf+luxus&gs_lp=Eg1nd3Mtd2l6LXZpZGVvIhVrw7YgZMO8c3NlbGRvcmYgbHV4dXMyBRAhGKABMgUQIRifBTIFECEYnwVIsGBQ1wtYxU5wAngAkAEAmAFroAGOBaoBAzguMbgBA8gBAPgBAcICCBAAGBYYHhgTwgIHECEYChigAcICBhAAGBYYHogGAQ&sclient=gws-wiz-video#fpstate=ive&vld=cid:d8abffdd,vid:2HDBUnQzkf8,st:0

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taas lähtee ääniä SDP:ltä seuraavissa vaaleissa. Sanna syö vielä pitkään puolueen kannatusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nauru on rasvattu, ei enää virkaan!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hienosti kekkuloitu. Hyvä Sanna olemme ylpeitä sinusta!


    • Anonyymi

      Königsallee oli vuoteen 1848 nimeltään Kastanienallee. Sitten Kastanienalleelle eksyi der König, Friedrich Wilhelm IV. von Preußen jolloin ihmiset isoin joukoin väsyneenä peussilaiseen hallintaan heittelivät monarkian saattuetta hevosepaskoilla Kantanienalleella hänen matkallaan asemalta Jägerhofin linnalle. Kastannienallee sai tästä kummallisesta läpikulkumatkasta nimekseen Königsallee. Nyt tämä katu on yksi koko Euroopan kuuluisimpia lukskauppakatuja.

      • Anonyymi

        On elämys nähdä tuollainen katu!


    • Anonyymi

      Kun palaat Alpeilta niin voisitko palata Pariisin sijaan Rüsseldorfin kautta. ja ostaa pari juttua mulle Königsalleen luxsuskaupoista

    • Anonyymi

      Ihanaa, että on olemassa Kö! Ajatelkaapa Alpeilta paluuta ilman koukkausta Kö:llä!

      • Anonyymi

        Sydämeni palaa aina uudestaan ja uudestaan Kö'lle, joka on niin rakas katu, että aivan huimaa. Voi kunpa kaikki Sosialidemokraattisen puolueen jäsenet voisivat muutaman kerran vuodessa käydä Kö'llä ostkoksiaa ja kaikki äänestäjämme edes kerran elämässään. Sitä minä niin sosialiremoraattina todellakin toivon. Olkoon tasa- arvo aina ensimmäisenä politiikassamme. Eriarvoisuudelle sanon painavan EI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämeni palaa aina uudestaan ja uudestaan Kö'lle, joka on niin rakas katu, että aivan huimaa. Voi kunpa kaikki Sosialidemokraattisen puolueen jäsenet voisivat muutaman kerran vuodessa käydä Kö'llä ostkoksiaa ja kaikki äänestäjämme edes kerran elämässään. Sitä minä niin sosialiremoraattina todellakin toivon. Olkoon tasa- arvo aina ensimmäisenä politiikassamme. Eriarvoisuudelle sanon painavan EI!

        Tosiaankin. Ei remokraattisessa puolueessa voi Rysseldorvin käynti olla vai puoluejohdon etuoikeus., Kyllä kaikille jäsenille kuuluu sama oikeus vierailla luksusliikkeissä Kö´llä ostamassa yhtä sun tosita tarpeelleista. Valtio voisi ottaa vähän lisää velkaa noitten matkojen järjestämiseksi. Valtion tehtävä on huolehtia remoratiasta ja siksi valtio voisi edes hiukan ajatella remoraattisesti, että jäsenemme voisivat elää tasa- arvoisesti,.


    • Anonyymi

      Tuotko Hermes (ermé) käsilaukun?

      • Anonyymi

        Ostitko mulle Hermeksen laukun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostitko mulle Hermeksen laukun?

        Kassia odotellessa kävin Estokholmossa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe