https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pakkomielteisesti-rakastunut-nainen-piinasi-pankinjohtajaa-karuja-yllatyksia-taman-tyohuoneessa-asti/8874930
Kannattaa lopettaa ajoissa.
Tämä sulle, kannattaa lopettaa ajoissa.
58
733
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olen vältellyt koko miehen tapaamista vahingossakaan...ettei voi syyttää vainoajaksi.
Sosiaaliset julkiset olen kyllä tsekannut.. Pakkomielteisesti. Sorry! - Anonyymi
noi on niin totta, ja pidemmällekin ihmiset menee. ahdistavaa.
- Anonyymi
Mun puolesta eläköön se mies miten eläköön, tehköön ja olkoon, en oo mikään pakkomielteinen pikemminkin yritän nyt kokonaan päästä eroon mitä niitä pieniäkin rippeitä on vielä. Kyllä tämä tästä, olen jo voiton puolella.
- Anonyymi
Näillä sivuilla nää naiset vaikuttaa kyllä ihan järjettömän epätoivoisilta😒
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Näillä sivuilla on paljon yleistämistä ja suoranaisvihaa.
olisi tosi tärkeää jokaisen viihtyä omassa itsessä ja löytää itsestään hyvää ja sisäistää että vain omana itsenä voi saada, elämän jossa on onnellinen, saada, rakkautta ja päästä tekemään päätöksiä jotka tuo itselle hyvää. joskus on paljon samankaltaisuutta on hyvä vahvistaa omaa identiteettiä ja omaa itseään. olla rehellinen itselle, kuunnella itseään ja arvostaa itseään. kouluttaa ja, kehittää itseään, löytää ihmisiä jotka on hyväksi itselle,niin että kaikki ovat erillisiä sieluja ja jokaisella on identiteetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisi tosi tärkeää jokaisen viihtyä omassa itsessä ja löytää itsestään hyvää ja sisäistää että vain omana itsenä voi saada, elämän jossa on onnellinen, saada, rakkautta ja päästä tekemään päätöksiä jotka tuo itselle hyvää. joskus on paljon samankaltaisuutta on hyvä vahvistaa omaa identiteettiä ja omaa itseään. olla rehellinen itselle, kuunnella itseään ja arvostaa itseään. kouluttaa ja, kehittää itseään, löytää ihmisiä jotka on hyväksi itselle,niin että kaikki ovat erillisiä sieluja ja jokaisella on identiteetti.
rakkautta ja ihailua ja ihastumista on monenlaista. rakastan minäkin ihmisiä, ku koitan ja ihailen. mutta en halua olla he, tai heitä itseeni. voi tuntea ihadtunista, rakkautta ja halua olla yhdessä, viettää aikaa yhdessä, elää yhdessä. mutta eihän se tarkoita että tietoisuudet muuttuvat yhdeksi tai tunnet toista itsessäsi ja että joku muu elää elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakkautta ja ihailua ja ihastumista on monenlaista. rakastan minäkin ihmisiä, ku koitan ja ihailen. mutta en halua olla he, tai heitä itseeni. voi tuntea ihadtunista, rakkautta ja halua olla yhdessä, viettää aikaa yhdessä, elää yhdessä. mutta eihän se tarkoita että tietoisuudet muuttuvat yhdeksi tai tunnet toista itsessäsi ja että joku muu elää elämääsi.
joskus rakastaa jotain ihmistä, haluaa kunnioittaa häntä ja haluaa ehkä viettää aikaa yhdessä, silloin on hyvä. mutta ei se ole todellisuutta että tuntee hänet sinussa ja teistä tulee kaksi sanaa jaettua persoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus rakastaa jotain ihmistä, haluaa kunnioittaa häntä ja haluaa ehkä viettää aikaa yhdessä, silloin on hyvä. mutta ei se ole todellisuutta että tuntee hänet sinussa ja teistä tulee kaksi sanaa jaettua persoonaa.
voithan luoda jonkun kanssa yhteistä energiaa, vaikka kotiin, tai joskus sielut hellivät toisiaan ja tuntevat toistensa energian. nämä on uskon asioita, mutta hekin ovat kaksi eri sielua. tai sielut voivat olla ystäviä tehdä yhdessä asioita, tuottaa hyvää energiaa ja tehdä kivoja juttuja yhdessä, olla sosiaalisia ja kuunnella toistensa juttuja. mutta hekin ovat eri henkilöitä eivätkä muutu yhdeksi tietoisuudeksi. vaan ovat erillään toisistaan ja harjoittavat ystävien välistä sosiaalista kanssa käymistä, eivät sulaudu toisiinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En minäkään usko ja halua, että kukaan muu elää toisen tietoisuudessa tai elää toisen elämää. Jokainen eläköön omaa elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voithan luoda jonkun kanssa yhteistä energiaa, vaikka kotiin, tai joskus sielut hellivät toisiaan ja tuntevat toistensa energian. nämä on uskon asioita, mutta hekin ovat kaksi eri sielua. tai sielut voivat olla ystäviä tehdä yhdessä asioita, tuottaa hyvää energiaa ja tehdä kivoja juttuja yhdessä, olla sosiaalisia ja kuunnella toistensa juttuja. mutta hekin ovat eri henkilöitä eivätkä muutu yhdeksi tietoisuudeksi. vaan ovat erillään toisistaan ja harjoittavat ystävien välistä sosiaalista kanssa käymistä, eivät sulaudu toisiinsa.
muutamia henkilöitä yksityiselämässä olen tavannut jotka ehkä vöhön tiedostamattaan yrittävät sulautua jonkun kanssa yhteen. se on tosi ahdistavaa, ja kokenut itse jopa aggressiota ihan kuin joku yrittäisi väkisin sulautua sinuun tai haluta olla sinä. ja päinvastoin. joku ajattelee että haluan olla hän, ja kokenut siitäkin hyvin aggressiivista energiaa. nämä Kuulostaa hullulta jos ei ole kokenut.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. En minäkään usko ja halua, että kukaan muu elää toisen tietoisuudessa tai elää toisen elämää. Jokainen eläköön omaa elämäänsä.
Miten eletään toisen tietoisuudessa? 😂 Huh huh onkohan tässä jo tarvetta lääkärille? 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Miten eletään toisen tietoisuudessa? 😂 Huh huh onkohan tässä jo tarvetta lääkärille? 🤣
Olisiko sinulla itsellä tarvetta lääkärille? Vastasin vain kommenttiin, jossa puhuttiin tietoisuudessa elämisestä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä tästä kommentista ja kaikki jotka ovat sieluista ja toisten tietoisuuksissa elämisestä kirjoittaneet tähän vastauksia, taitavat olla lääkärin tarpeessa.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olisiko sinulla itsellä tarvetta lääkärille? Vastasin vain kommenttiin, jossa puhuttiin tietoisuudessa elämisestä.
Vastasit siihen luullen sen olevan mahdollista.
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit siihen luullen sen olevan mahdollista.
Nyt ei ole ollenkaan sellainen fiilis, että jaksan alkaa mistään vääntämään. Jos olen käsittänyt jotain väärin tai lukenut jonkin kommentin huonosti ja / sisäistänyt sen huonosti, niin se ei ole mitään uutta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Nyt ei ole ollenkaan sellainen fiilis, että jaksan alkaa mistään vääntämään. Jos olen käsittänyt jotain väärin tai lukenut jonkin kommentin huonosti ja / sisäistänyt sen huonosti, niin se ei ole mitään uutta.
Ei ole mitään uutta sulle siis. Ei muuta kun menet lepäämään jonkun toisen tietoisuuteen, ehkä se siitä selviää 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hemmetin lujaa vastaanotolle.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään uutta sulle siis. Ei muuta kun menet lepäämään jonkun toisen tietoisuuteen, ehkä se siitä selviää 😂
Olet ilkeä ihminen. Ei voi muuta sanoa. En ymmärrä tällaista käytöstä. Yrität väkisin vääntää ja manipuloida asioita, jotka eivät ole totta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olet ilkeä ihminen. Ei voi muuta sanoa. En ymmärrä tällaista käytöstä. Yrität väkisin vääntää ja manipuloida asioita, jotka eivät ole totta.
Itse kirjoitit tosissaan toisten tietoisuuksissa elämisestä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Itse kirjoitit tosissaan toisten tietoisuuksissa elämisestä 🤣
Aivan sama. Eiköhän tämä ryöpytys riitä jo tälle illalle.
- Anonyymi
Enemmän säälin niitä naisia, jotka halventaa ja alentaa itseään uskomalla trollaavien miesten luomaan naiskuvaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hemmetin lujaa vastaanotolle.
Sun tora trollaavan miehen kanssa on epäjärjestyneisyydessään aika selvää kauraa klaarata iha peruskoulupohjalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tora trollaavan miehen kanssa on epäjärjestyneisyydessään aika selvää kauraa klaarata iha peruskoulupohjalta
Eli dingeli dong o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän säälin niitä naisia, jotka halventaa ja alentaa itseään uskomalla trollaavien miesten luomaan naiskuvaan
Pick me eukkoihi auta ees krusifiksi
- Anonyymi
Sopii. Muuten ole vielä edes aloittanut. En ole kyllä edes rakastunut sinuun. Enkä tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Mitenhän sua olen piinannut?
- Anonyymi
Miksi mies vastailet itsellesi, mitä haet tästä?
- Anonyymi
ja epäilen että joskus työelämässä. itse viihdyn omana itsenä joka tilanteessa.
- Anonyymi
Naiset pääsee tällaisessa näköjään paljon vähemmällä. Mies joutuisi vastaavassa tilanteessa paljon pahempaan tilanteeseen, vaikka olisi vain utelias, ei olisi yhtä lailla päälle käyvä kuin tämä nainen oli. Nainen hyväksi käyttää säälimättömyyttään hyväksi. Halu saada vain toinen osapuoli kärsimään. Puhuminen olisi paljon parempi keino ratkaista näitä kuin kärjistäminen.
Uhriutuu ja ylireakoi, jolloin tilanteet saadaan näyttämään ja tuntumaan paljon pahemmilta kuin todellisuudessa ovat. Näin valitettavasti, ikävä tämäkin tänne todeta, kokemusta on. Naisen kokemalla on suuri merkitys. Eikä tunne huonoa omaatuntoa valheitaan/ tekojaan kohtaan.
Näkemyserot ja halu ymmärtää asioita samoin yleensä puuttuu, siksi puhuminen on parasta näissä. Minä koin enemmän tilanteesta tulleeni huijatuksi, koska nainen käytti keinoja, joita voi jälkeenpäin todeta, että hän stalkkasi minua enemmän kuin minä häntä.
Tämä vai tiedoksi tänne, että naisten kanssa ei kannata olla liian hyvä uskoinen. He osaavat kääntään asiat ylösalaisin. Saavat samoin manipuloitua muita helposti puolelleen tarvittaessa, että saavat uskottavuutta omille tarinoilleen, jotka todennäköisesti ovat enemmän muunneltua totuutta (uskottavia).- Anonyymi
Itse voin naisena sanoa, että olen todella ujo ja arka häiritsemään ketään millään lailla, ja minulle riittää yksi kerta, kun sanoo, että ei kiinnostusta ole, ja on tietenkin noloa, joittenkin mielestä, että/jos alun alkaen ei itse hoksannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse voin naisena sanoa, että olen todella ujo ja arka häiritsemään ketään millään lailla, ja minulle riittää yksi kerta, kun sanoo, että ei kiinnostusta ole, ja on tietenkin noloa, joittenkin mielestä, että/jos alun alkaen ei itse hoksannut.
Aloituksen tapaus on poikkeuksellinen. Eihän noita juttuja usko, ennenkuin tulee näin julki? Olisi tietenkin hyvä kuulla, miten tämä nainen itse tilanteen näki? Miksi jatkoi miehen vainoamista, vaikka näytti siltä, että hänelle oli asiat tehty mahdollisimman selväksi?
Ja silti jatkoi? Se on minusta jo pakkomielteistä, jollei osaa siinä tilanteessa lopettaa. Naamatusten sanomalla ei, on minusta paras asia lopettaa tällainen, ei viestittämällä, koska siinä se ei välttämättä tunnu yhtä ehdottomalta (tuntemus) mielikuva. Jos on kuitenkin kokenut aiemmin jotain myönteistäkin toiselta. - Anonyymi
” Tämä vai tiedoksi tänne, että naisten kanssa ei kannata olla liian hyvä uskoinen. He osaavat kääntään asiat ylösalaisin. Saavat samoin manipuloitua muita helposti puolelleen tarvittaessa, että saavat uskottavuutta omille tarinoilleen, jotka todennäköisesti ovat enemmän muunneltua totuutta (uskottavia).” Niinkö on? No ehkä ei kannata hyvä mies toistuvasti ”vaan” ajautua tilanteisiin joissa sama kuvio toistuu tappuraseppele päässä
- Anonyymi
Kyllä niitä miehiä plus 65 on jotka piinavat,etsivät naisia ihan katu tai kerostalojen pihat kaljoissa. Keties alkava muistisairaus kun ei menen perille: Ei kiinosta. Nainen ikään katsomatta jos asuu yksin tai yksin ulkoilee :ei ole Vapaata riista kenelekään. Terv, Itä-Helsinki
- Anonyymi
Miehet uskoo puhetta paremmin kuin naiset näköjään? Tällaisen päätelmän voi tehdä, kun lukee aloituksen linkin sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet uskoo puhetta paremmin kuin naiset näköjään? Tällaisen päätelmän voi tehdä, kun lukee aloituksen linkin sisältöä.
Toisaalta voi päätellä myös, että vainoava mies ei enää ylitä kynnystä uutisoinnissa. Intensiteettisi on jotenkin oudohko😬
- Anonyymi
Mikä tuossa oli se juttu. En nyt aivan ymmärrä. Pitää selkeästi ilmaista jos ei kiinnosta. Voihan joku vain ihastua palavasti ja se tunne voi olla vahva… en ainakaan kokisi sitä ahdistavaksi. Jos sanoisin, että en halua saada mitään viestiä ja toinen silti lähettäisi olisi tilanne eri.
- Anonyymi
Ei kenenkään pidä ilmaista mitään jos ei halua. Ei tarvitse. Vaikka toisella on se vahva ja sairas hallusinaatio rakkaudesta, ei se velvoita vastapuolta minkäänlaiseen kommunikointiin. Varmastikin sille ihastuksen kohteelle vastentahtoinen ja vastenmielinen tilanne, jos epämiellyttävä ihminen roikkuu jollain tasolla perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään pidä ilmaista mitään jos ei halua. Ei tarvitse. Vaikka toisella on se vahva ja sairas hallusinaatio rakkaudesta, ei se velvoita vastapuolta minkäänlaiseen kommunikointiin. Varmastikin sille ihastuksen kohteelle vastentahtoinen ja vastenmielinen tilanne, jos epämiellyttävä ihminen roikkuu jollain tasolla perässä.
👍Noinhan se varmaan on. Ihastujan itse pitäisi ehkä puhua, eikä roikkua. Ja vetäytyä, jos toisella ei tunteita.
Aika kova tuomio silti. Miehet eivät saa samaa edes toistuvasta pahoinpitelystä. - Anonyymi
Joku voi kokea ahdistavaksi. Parempi itsekin vaan olla hiljaa ja poissa näkyvistä ettei toinen koe ahdistuksen tunteita. 😞
- Anonyymi
Kenelle luulet kirjoittamasi? Kiusaatko jotain tiettyä ihmistä täällä tarkoituksella painottaen ja syyllistäen?
- Anonyymi
Ei tässä käsittääkseni kukaan kiusaa ketään. Kaikki oleellinen tuossa maikkarin jutussa. Vainoaja sai sanktioita koska laittoi viestejä, ja meni jopa kotipihalle. Understood?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä käsittääkseni kukaan kiusaa ketään. Kaikki oleellinen tuossa maikkarin jutussa. Vainoaja sai sanktioita koska laittoi viestejä, ja meni jopa kotipihalle. Understood?
Just näin, sivusta 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, sivusta 👍
Niin, kyseessä tosiaan taisi olla postaus liittyen uutisartikkeliin, ymmärrätkö eron suhteessa palstaan vs uutisiin? Kolmas sivusta
- Anonyymi
En usko ätmi, että kukaan on häiriintynyt tai häiriintymässä tästä lehtiuutisesta
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Ammattimuusikon ja amatöörin ero:
Ensin mainittua ei saa aloittamaan,
jälkimmäistä lopettamaan. - Anonyymi
Uutisen nainenkin on ehkä ollut täällä palstalla ja kaikukammion muut postaajat ovat oikein yllyttäneet, että älä vaan luovuta, tee kaikkesi, kyllä hän on varmasti sinusta kiinnostunut ja sinua rakastaa! Eli kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin psyykosissaan yllyttää mitä lie hulluja täälläkin palstalla.
- Anonyymi
Näin, samaa ihmetellyt. Mut onko tarkoitus silloin ollut saada toinen huijatuksi ansaan? Hyötymis mielessä ajatellut (huijarit ovat pelureita ja kokevat, että kaikki keinot ovat sallittuja)?
- Anonyymi
Lopeta itse. Katso ketä haet tanssimaan.
- Anonyymi
Oletkohan sama joka muutamasti täällä sanonut jätä se mies rauhaan?
- Anonyymi
Onkohan sellaisella kommentoijalla kaikki kotona?
- Anonyymi
Kiitos kun muistutit minua, kuinka kauan minun pitää vältellä sua, jotta et kuvittele mun stalkkaavan sua kun elän normaalia elämääni välillä sut kohdaten?
- Anonyymi
Suurimmalla osalla näistä naisista joita esittäen kirjoittelet ei ymmärtääkseni ole aspoina juuri vaihtoehtoja kuin törmätä ns silloin tällöin. Aspa, eli asiakaspalvelija kuten kassamyyjä, tarjoilija ym niin avustetaan muut kärryille
Eiköhän tällaisen aloituksen tarkoitus ole saada kaikille vain paha mieli. En yhtään vähättele ap:n kokemusta, sitä en tarkoita.
Ihminen, joka ei kykene hoitamaan asioita kasvotusten ei mielestäni toimi todellakaan reilusti toisia kohtaan.
Tuskin kukaan voi omaa elämäänsä niin paljon rajoittaa, että ei koskaan törmäisi toiseen, jos on kyse työstä, harrastuksesta tmv.- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Olette normaaleja naisia. Lesbot on oma juttunsa
- Anonyymi
Sinähän se täällä kirjoittele ja ahdistelet siten naista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811