Muutto Lapualle?

Anonyymi-ap

Mistäs Lapualla löytyy töitä jos muuttais paikkakunnalle?

31

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minkä alan ihmisiä olet ? onko ikää liian vähän vai paljon ,työkokemusta
      onko hermot hallinnassa,tuletko toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
      oletko aamuvirkku,ihmisystävällinen,huumorintajuinen yms yms?

    • Anonyymi

      Paukkuun on koko ajan haku päällä.

      • Anonyymi

        ei sinne oteta ketä sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinne oteta ketä sattuu

        Ei minnekään oteta ketä sattuu.


    • Anonyymi

      ajattele 2x lapua erittäin kallis paikka asua,eikä minkäänlaioia palveluita eikä paikallisliikennettä,jos rakennat tänne niin talosi arvo on laskenut puoleen siitä mitä oli rakennuskustannukset, ennenkuin olet ehtinyt muuttamaan eres sisään,täällä on myös valtava huume ongelma, nuorisoa kuolee ja katoaa muuta maata enemmän,koulukiusaaminen on karannut käsistä, siitä pitävät kiusaajien vanhemmat huolen,jotka kuuluvat valtuustoon ja kaupungin palvelukseen

      • Anonyymi

        Mä muutan teille, vaikutat positiiviselta henkilöltä. Kai äitisi mutkin pystyy elättää.


      • Anonyymi

        et muistanu mainita Virkiää DDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et muistanu mainita Virkiää DDDD

        Eikä edes Kokoomusta. Taitaa verenpaine päässä heikentää muistia?


    • Anonyymi

      Muuti pois 5vuotta sitte ja nyt oon tyytyväinen ratkaisuuni

    • Anonyymi

      Ei oo kuin hikistä ja huonopalkkaista duunarityötä tarjolla. Kaikki paremman väen ns valkokaulustyö, bonareineen, on Seinäjoella ja Vaasassa. Itse en ainakaan jaksaisi kuluttaa joka päivää autoiluun, vaan asuisin jommassa kummassa noista, lähellä työpaikkaa ja muita palveluita sekä kauppoja.

      • Anonyymi

        vai asuisit ,,,mikset asu ? vaiko ei valkokauluspaita olekaan valmiina,,jäikö koulut kesken ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai asuisit ,,,mikset asu ? vaiko ei valkokauluspaita olekaan valmiina,,jäikö koulut kesken ?

        Ei nyt hermostua pidä. En puhunut itsestäni, vaan yleisesti. Ei näitä pidä ottaa henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt hermostua pidä. En puhunut itsestäni, vaan yleisesti. Ei näitä pidä ottaa henkilökohtaisesti.

        kukaan ei hermostu vaan sanoo suoraan valkokauluspaitasille miten on asia,,,ja tuskin se edes on akateeminen ihminen kirjoitustyylistä johtuen,,täysi provo


    • Anonyymi

      Lapualla ei ole kavereita meille paremmille ihmisille, en kehtaa duunareiden kanssa kaveerata, kun he ei osaa keskustella.

      • Anonyymi

        vai sä akateeminen,,huh huh ,,,mun kissakin on paremmin koulutettu kun sä


    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen? Taitaa olla toivotonta löytää täältä töitä. Täällä on pirusti joutilasta väkeä jo muutenkin joten toivon menestystä etsimääsi.

      • Anonyymi

        taitaa olla jompi kumpi ,,tyhmiä kyselet ?


    • Anonyymi

      Jos on kissoja, niin tervetuloa!

    • Anonyymi

      Onhan täällä hoitajille, lääkäreille, myyjille ym. aloille tarjolla töitä laidasta laitaan. Ei muuta kuin tsemppiä, aina löytyy tekeville ihmisille töitä.

      • Anonyymi

        Filippiineiltä ollaan jo tuomassa hoitajia Lapualle, perheineen. Tuleekohan Lapu-Lapu Citystä montakin hoitajaa. Tämä Lapu-Lapu Filippiineiltä olisi hyvä ystävyyskaupunki Lapualle. Mahtaisi olla ystävyyskaupunki matkalle tungosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Filippiineiltä ollaan jo tuomassa hoitajia Lapualle, perheineen. Tuleekohan Lapu-Lapu Citystä montakin hoitajaa. Tämä Lapu-Lapu Filippiineiltä olisi hyvä ystävyyskaupunki Lapualle. Mahtaisi olla ystävyyskaupunki matkalle tungosta.

        Ei ole tulossa Filippiineiltä! Vaan Vietnamista. Hieman tarkkuutta. Perheineen kylläkin. Uusia taistelijoita ala Vietkong.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tulossa Filippiineiltä! Vaan Vietnamista. Hieman tarkkuutta. Perheineen kylläkin. Uusia taistelijoita ala Vietkong.

        Juhuu! Näin se väkiluku nousuun


    • Anonyymi

      Nalli napsahtaa vai rapshtaa?⚠️

    • Anonyymi

      Ei ainakaan hr-alan ihmisille löydy Lapualta kyseistä työtä. Eikä kukaan vaihda työtään alemman tason työhön.

      • Anonyymi

        mulla ois tarjota tommosta sopivaa akateemista työtä ei nyt ihan hr alaa mutta hp alaa ,,,rengiksi mulle niin saat jopa puolet kk ansioista tekemättä juuri mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ois tarjota tommosta sopivaa akateemista työtä ei nyt ihan hr alaa mutta hp alaa ,,,rengiksi mulle niin saat jopa puolet kk ansioista tekemättä juuri mitään

        Lapualla ei ole kuin haistapaska työpaikkoja, haistapaska palkkoineen, ja haistapaska pomoineen.


    • Anonyymi

      KANNATTAA KYSELLÄ SDP...LTÄ PERSEUKIISTEN PIIRITARKASTAJAN TÖITÄ, TAI SITTEN SAK.....LTA LAKKOVAHDIN APULAISIKSI.
      VIHREILLÄ VARMASTI OLISI KETTINKILÄISTEN LUKITUS TÖITÄ JA MUILLE PROTESTOIJILLE TÖITÄ, NÄIN HÄVITTYJEN VAALIEN JÄLKEEN.

      • Anonyymi

        Sieltä se Pekka Haavistokin aloitti Pentti Linkolan kanssa Koijärvellä kettini-miehenä. Tosin luovi kirja-mieheksi ja raportoijana, savolaisittai päällysmiehenä.
        Ei Pekka muuta ole tehnytkään, osannut mitään tehdä, tyhmin on aina päällys-mies.


      • Anonyymi

        Onko sun paha olla?


    • Anonyymi

      Metalli töitä tullu tehtyä . Mies alta viidenkymmenen.

    • Anonyymi

      Aurinkovoimalatyömaalle on haku päällä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe