Mikä neuvoksi?
Kirjautumisen salasana lakkasi toimasta.
Ilmoittaa vain väärä salasana vaikka on ihan oikein näpytelty vuosia ja päivittäin.
Käyttis windows 11
Salasana lakkasi toimimasta
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se noin vain lopeta toimintaa. Vaihtoehtoja on vain kaksi:
a) joku on vaihtanut salasanan
b) syötät salasanan väärin
Jos salasanassasi on numeroita, niin katso onko numlock päällä ja/tai kirjoita ne salasanan numerot ainakin kokeeksi näppiksen yläriviltä eikä sieltä oikean reunan näppäimistöltä.- Anonyymi
Laitoin windowsi koneelle ja nyt tuli pakkomielle trollatta kaiken aikaa, onko se normaalia ?
- Anonyymi
Numlok - caps-lock - viallinen näppäin... kirjoita salasana johonkin ohjelmaan selväkielisenä ja vertaa sitä siihen pöytälaatikossa olevaan paperiin... 70 vuoden aikana on tullut koettua monenlaista
- Anonyymi
Perustimme Kuopioon Windowsintorjunta joukot. !!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892