Kirjeitä lastensuojelulta, vaikka olen sanonut haluavani hallinto-oikeuden päätöksen. Kirjeet uhkaavat meitä. Ne muistuttavat minua niistä äärimmäisistä ja törkeistä valheista, joita sosiaalityöntekijät keksivät pakottaakseen meidät valtaansa. Joko oikeudet läksivät?
Minulla on tänä iltana ihan oikea affekti, että Toivon kanssa oleminen on kielletty. Ehkä se johtuu jäätelöstä ja suklaasta saman vuorokauden sisällä.
@yueyay "Noiden kirjeiden odottelu, avaaminen ja lukeminen on ihan hirveetä väkivaltaa. Sydän meinaa pysähtyä kun avaa taas tuttua valkoista kuorta ja pelkää mitä sieltä paljastuu. Tätä jostain syystä virkavalta ei tunnu ymmärtävän."
Teemu Kyllä. Se on myös pysyvää henkistä väkivaltaa ja alistamista. Minä avasin ne valittaakseni niistä oikeuteen, en ollakseni osa lastensuojelua. Nyt en avaa.
Olen kokenut sen, kuinka minun täytyy diilata kivun kanssa. Ilmaista sitä koko ajan uhka-ajatuksilla, liioittelulla, rajattomuudella. Tämä on kaikki sosiaalityöntekijän syytä. Samalla olen immuuni mielisairaudelle. Kivulle en ole
Oletko lastensuojelutoimiston uhri?
https://www.youtube.com/watch?v=Vki_P2sUrtI
Pelkään lastensuojelun poistaneen tapaamisaikamme
0
232
Luetuimmat keskustelut
- 671008
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o46836- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567- 50549
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30545- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439