Poistun keskusteluista Rakkaat helluntailaiset. olkaa siunattuja.

En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena olen huomannut että on niin harvat jotka ovat viisaat ja ajattele oma ja perheen parasta ja yrittävät löytää sen voiman , joka Puhdistaa ja parantaa . Jeesus sanoi viimeisessä viestissä maan päällä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pysykäät paikkalla kunnes vuodataan Voima Korkeudesta teihiin.. Harva haluavat pysyä paikkalla vaan haluavat ratsastaa ja riehua Tai ajaa mootoripyörällä , autolla ja kaahata tuhat ja sata , että saa ajatukset pois Ristinkuolemasta, jonka kautta ihminen Uudestisyntyy ja saa todellinen Uskovan Elämä.
Rukoilkaa rakkaat Oikea Herätystä jonka kautta ihmiset ja uskovat löytäävät Ristinkuoleman kautta Uusi Elämä , josta Paavali huusi ON VOITTO MINULLE..
JOS JUMALA SUO JA SAAN ELÄÄ !! NIIN TULEN TAKAISIN AHISTAMAAN TEITÄ RAKKAAT , JOS EI NIIN TOIVON NÄKEMISET TAIVAASSA !!
NYT JUMALA SIIRTÄ MINUT MUIHIN TEHTÄVIIN..

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailaiset mukana maailman hengessä, politiikassa ja moottoripyörä kerhoissa.
      Kokouksissa yritetään henkeä pumpata ja luoda tunnelmaa...
      Sielullista uskoa 😣😥😫

• Anonyymi

Kiitos viimeinkin asiaa aloittajalta!

• Anonyymi

Kauanko meinaat olla pois? Tunnin? Kaksi?

• Anonyymi

Tervetuloa takaisin kun olet latannut akkujas muuvalla rauhoittujen jos itse vain halujat.

Mikä on poistumisesi perimmäisin syy? Ihan mielenkiinnosta kysäsen.

Et ole pelastumisen osalta vastuussa muista lampaista. On valitettavaa kuinka paljon saa tehjä työtä ja nähjä vaivaa ja huomata ettei sillä ole toivotua laajaa vaikutusta kuuroihin. Evankelijumia tulee silti pitää esillä, sillä joillekin se uskoontuloa päivä on ejessään ja varmaan muilla niityillä niin teetkin kun lienet sellainen ettet malta olla yleiseen pappisvelvollisuuvet sivuuttajen evankelioimattakaan elää, Jumalan käskyä vastustaa.

Jumalan siunausta jatkoon,

Selef Urge

• Anonyymi

Lahkosaarnaajan tehtävään ja moottoripyöräjengin jäseneksi on sama kelpoisuusvaatimus. Vähintään yksi henkirikos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe