Huomenna selviää, saako Nisse- poikonen syytteet !!!
Huomenna selviää BODOM !
8
1006
Vastaukset
- sen Nilsin
haastattelun, joka tuli neloselta, niin ainakin minun mielestä hän kuulosti oikein YLIMIELISELTÄ ja jotenkin sellaiselta, että se vaan nauroi koko asialle...
Ainakin ite mietin silloin sen haast.kuullessani, että juu...Siinähän se murhaaja puhuu...- kusipäitä
tuommosia ne ylimielisiä homoja ne on kaikki suomenruotsalaiset. toivottavasti sais tuomion vaikka ei oliskaan syyllinen. olispahan yks homosvedu vähemmän!
- vitsikästä
kusipäitä kirjoitti:
tuommosia ne ylimielisiä homoja ne on kaikki suomenruotsalaiset. toivottavasti sais tuomion vaikka ei oliskaan syyllinen. olispahan yks homosvedu vähemmän!
Sinullahan on oikein fiksu ajattelutapa,en usko kuitenkaan että kulttuurisella taustalla on tässä tapauksessa mitään väliä.
- tappoi
tytöt ja Nils tappoi Sepin....Vaikka Sepi yritti tappaa Nilsinkin, mutta Nilssukka vei voiton kotiin.
- Mie oon sitä mieltä, että
-> Anja yritti tappaa Irmelin, mutta hävisi-> Irmeli tappoi Anjan -> Irmeli yritti tappaa Sepon, mutta hävisi-> Seppo tappoi Irmelin-> Seppo yritti tappaa Nilsin, mutta hävisi-> Nils tappoi Sepon.
Tämän jälkeen Hans Assmann sattui paikalle ( siis kun kaikki muut olivat kuolleet paitsi Nils)
Hans löi Nilsiä kivellä ohtaan, jolloin Nils meni tajuttomaksi ja mukiloi häntä vielä jonkunaikaa ja lähti hipsimään pois, kun luuli Nilsin kuolleen.- nissepolkkaa bodomilla
Leena kirjoitti:
tämä bodom tapaus!Oikeus antaa siitä sitten tuomiot..
Pääasia että Nisse pannaan telkien taakse.
- par´kymppinen...
Leena kirjoitti:
tämä bodom tapaus!Oikeus antaa siitä sitten tuomiot..
nuori tytön hupakko, ei ihme ettei sinua kiinnosta.
Mutta kyllä meitä vanhempia tämä juttu kiinnostaa.
Varsinkin niitä, jotka muistavat tapauksen vuodelta 1960.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814