Elämälle suuntaa antava mietelause?

Muistan taannoin lukeneeni erään tehtaan taukohuoneen wc:n seinältä seuraavan raapustuksen:
"Työn raskaan raatajat, syökää pa++aa saatanat."

En tiedä kuinka tuo nyt tälle palstalle istuu mutta pidettäköön sitä vaikka kannustuksena opiskeluun tai poliittisena kannanottona poliittisiin lakkoihin.

24

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Punikit lukee mutta ei ymmärrä. Veroaste laskee ja käteen jää enemmän. Voi itse sitten jakaa rahojaan vaikka mummolleen talouden hyvinvoinniksi. Ei, punikilla silmät pullistuu kun ei mennyt kommunistin tyylillä. Ay on pelkkä yhdistys. Ei mitään muuta. Sukankuluttajalle yhdistys on yhtä pätevä kuin punikkiyhdistys missä krapulaiset tomaattisilmät pullottaa.

    • Anonyymi

      Minä muistan lukeneeni kun puskin tytön päälle rannalla puisen katoksen pylväästä että:
      Hillitse himosi, hallitse halusi, kahlitse kalusi, kolmen sekunnin ihanuus voi olla yhdeksän kuukauden lihavuus, hetken hurmio saattaa olla elämäsi turmio.

      Puskin silti.

      • Anonyymi

        Taidat olla niitä tasa-arvoisia jos tuollaisessa tilanteessa alat lueskelemaan jotain pylväitä.

        Vai oliko vain niin ruma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä tasa-arvoisia jos tuollaisessa tilanteessa alat lueskelemaan jotain pylväitä.

        Vai oliko vain niin ruma?

        Kesti pitempään kun ajatteli jotain muuta.


    • Anonyymi

      Hallituksen sanoma työläisille: "Syöksykää sementtiin!"

      • Anonyymi

        Eduskuntavaalit pidettiin ja edustajat valittiin.

        Millä helvetin mandaatilla AY- pomot vaativat pääsyä neuvottelemaan parlamentaarisen hallituksen kanssa?
        Tietysti ovat paskat housuissa jos heidän vallastaan hiukankin nipistetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskuntavaalit pidettiin ja edustajat valittiin.

        Millä helvetin mandaatilla AY- pomot vaativat pääsyä neuvottelemaan parlamentaarisen hallituksen kanssa?
        Tietysti ovat paskat housuissa jos heidän vallastaan hiukankin nipistetään

        Työmarkkinajärjestöt on menettäneet jo pidempään jäseniä, SAK oli pitkään suurin mutta "Loimaan Kassa" meni jo ohitse.

        Koittavat vaan pitää itseään relevanttina koska kun väki vaihtaa liitosta pois on pelko että se kastikejuna josta AY pomot, oikeasti tekemättä mitään, vetävät isot rahat itselleen loppuu.


      • Anonyymi

        Sinä luit tuon lauseen netistä,
        Viki luki sen vessasta ja
        minä luin sen täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä luit tuon lauseen netistä,
        Viki luki sen vessasta ja
        minä luin sen täältä.

        Mä kuulin sen jo 80 luvulla, ennen kuin nettejä oli.


    • Anonyymi

      Parhaita ohjeita luin aikanaan Trelleborgilaisen yleisövessan seinällä:
      "Att knulla gamla damer är ingen leksak.
      Det är en smaksak."

      • Anonyymi

        "Ulla knullar och äter tio köttbullar"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ulla knullar och äter tio köttbullar"

        ö, ö, hö, ö.


    • Anonyymi

      Kakan syöminen ei ole hyvä idea. Siinä kun on niitä fekaalisia bakteereita.

      • Anonyymi

        Vaan jospas se oli turhautuneen italialaisravintolan lounasaikainen mainos ?
        Jospa työmiehet eivät syöneet tarpeeksi pastaa, vaan menivät mäkkäriin ???


      • Anonyymi

        Etanat tykkää kakasta. Kyseiset nilviäiset eivät milloinkaan kiiruhda niin ripeasti eteenpäin kuin silloin kun ovat "kakalle" menossa. Siksi Persekärpänen ei ikinä syo etanoita vaan jättää nuo Vikille.


    • Anonyymi

      Kun noita urleja lukee niin väki puhuu mitenkä isoisä oli kertonut tuon lauselman heille.

      Ilmeisesti kyse on hyvinkin 100 vuotiaasta sananlaskusta.

    • Anonyymi

      Miten vihtori joka ei koskaan työtä tehnyt voi lukea tehtaan wc:n seinältä tuollaista?

      Itse kehunut olleensa "yrittäjä" vai oliko "liikkeenharjoittaja" jolloin tuo liike ollut ehkä se työntöliike noille thaikkupojille...

      • Anonyymi

        Se tässä juuri mietityttää eniten.

        Että MITEN VITUSSA on Viki voinut lukea mitään tehtaan vessassa kun hänellä oli oma firma.

        Kävikö sittenkin niin että oikea Viki delasi silloin Joulukuussa ja hänenkin paikalla on nyt joku väärennös. Saman kohtalonhan koki myös Delfine aiemmin.


    • Anonyymi

      Oma mietelauseeni: "Elämä on."

      • Anonyymi

        Ei ole omasi, DNA sen lanseerasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole omasi, DNA sen lanseerasi!

        No ei tietenkään itse keksimäni, harvat asiat ovat yksin omasta päästämme syntyneitä. Jokin jo olemassa oleva vaikuttaa taustalla.

        Tuo lause omalta osaltaan vain kuvaa omaa maailmankuvaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään itse keksimäni, harvat asiat ovat yksin omasta päästämme syntyneitä. Jokin jo olemassa oleva vaikuttaa taustalla.

        Tuo lause omalta osaltaan vain kuvaa omaa maailmankuvaani.

        Hyvä, mutta olisit sitten voinut mainita sen mistä sen sait ihan oma-aloitteisesti.

        Se on kohteliasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe