Onko kokemuksia, lääkäri ehdotti tuota polven nivelrikkoon. Kuulemma parempi kuin esim Synvisc one.
Cingal nivelpistos
7
2376
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle pistettiin polven nivelrikkoon ensin SynVisciä, mutta se ei erityisemmin auttanut. Olen saanut avun sen sijaan Cingal injektioista. Auttaa n.
6kk ajan, Ihanaa, kun voi kävellä ilman kipua. - Anonyymi
Tännän sain ekaa kertaa ja katotaan miten vaikuttaa. Kovasti lääkäri sanoi, että auttaa
- Anonyymi
cingal pistoksesta polveen apua👍
- Anonyymi
Hei.
Sain cingal pistokset ja oli ok. Mutta saunassa iho punottaa ja ihan poltaa korvan lehtiä ja poskia tuli kuumotusta ja pistelyä kasvoille😒Olenko allerginen sille????
- Anonyymi
Kuinka kauan teillä kesti, että pisto alkoi auttamaan? Itsellä 1,5 vkoa Cingal pistoksesta ja melko lievä vaste vasta tullut. Kipu helpottunut vain hieman
- Anonyymi
Sama täällä, huomenna 2 viikkoa pistoksesta ja auttanut vain vähän?
Kestää kai kauemmin ennenkuin täysin vaikuttaa?
- Anonyymi
Kerroin täälä että minullakin Cingal parempi. Ihmettelin tämän vuoden hintaa se oli 440.60 €. :( . Viime vuona 337.90 €. sama ortopedi. Olen ottanut monta vuotta, tehoaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950