Neuvonut ja opettanut teitä Ristinkuoleman Tiestä mihin se johdattaa !!
En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena olen huomannut että on niin harvat jotka ovat viisaat ja ajattele oma ja perheen parasta ja yrittävät löytää sen voiman , joka Puhdistaa ja parantaa . Jeesus sanoi viimeisessä viestissä maan päällä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pysykäät paikkalla kunnes vuodataan Voima Korkeudesta teihiin.. Harva haluavat pysyä paikkalla vaan haluavat ratsastaa ja riehua Tai ajaa mootoripyörällä , autolla ja kaahata tuhat ja sata , että saa ajatukset pois Ristinkuolemasta, jonka kautta ihminen Uudestisyntyy ja saa todellinen Uskovan Elämä.
Rukoilkaa rakkaat Oikea Herätystä jonka kautta ihmiset ja uskovat löytäävät Ristinkuoleman kautta Uusi Elämä , josta Paavali huusi ON VOITTO MINULLE..
JOS JUMALA SUO JA SAAN ELÄÄ !! NIIN TULEN TAKAISIN AHISTAMAAN TEITÄ RAKKAAT , JOS EI NIIN TOIVON NÄKEMISET TAIVAASSA !!
Rakkaat Facelaiset ! Muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuv
3
218
Vastaukset
Rakkaat Helluntailaiset piti se olla !! Sorry vaan !! Annatteko anteeksi ??? Oletteko te sydämmellisä rakkaudessa niinkuin moni kirjoittaa ??
- Anonyymi
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kohta on Savis kesä ja pääset ulos ottamaan aurinkoa. Pienet kävelyretketkään luonnossa eivät ole pahaksi.
Kyllä se Savis siitä.
Eikös sieltä telkustakin tule aika kivoja luonto- ja lastenohjelmia jotka ei mieltä sekoita niinkuin ne kaiken maailman uskonto- ja sen sellaiset herkkää mieltä sekoittavat ohjelmat.
Terveisin!
Napoleon Bonaparte
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043