Tämä on kyllä kummallinen

Anonyymi-ap

paikka. Ei voi muuta sanoa.
No, toivottavasti asiat selviää joskus.

😥

33

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kivaa päivää rakas ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ole siellä jossain minun ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakas ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❤️kivaa päivää ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❤️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Oli kyllä oikein Ainztainin neronväläys taas aloituksen sanoma kun ei itsekään pysty parempaan.

• Anonyymi

Niin olikin. Pitääkö aina olla joku älytön sanoma kaikessa? Ei aina ole jotain Shakespearea kerrottavana. Pahoitteluni siitä.

Ap.

• Anonyymi

On joo. Ihan hyvällä mielellä kirjoittelet. Mielestäni aika harmitonta juttua joka ei ketään loukkaa. Siihen pamahtaa joku yhtäkkiä haukkumaan idiootiksi ja vammaseksi. Kivoja ihmisiä.

• Anonyymi

Täällä on monia ihmisiä, joilla on selvästi omat ongelmansa ja pakkomielteensä. He sitten spämmäävät vähän joka ketjuun ja huutelevat satunnaisille kirjoittajille, jos joku sana tai lause sattuu triggeröimään kuvitelmat. Osa on toki sitten myös ihan muuten vaan ilkeitä kakkiaisia. - sivusta

• Anonyymi

Yritän kyllä olla loukkaamatta ketään. On täällä onneksi välillä ihan asiallistakin keskustelua. Eihän täällä muuten tulisi oltua, jos nyt sitä ikävää ei lasketa.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on monia ihmisiä, joilla on selvästi omat ongelmansa ja pakkomielteensä. He sitten spämmäävät vähän joka ketjuun ja huutelevat satunnaisille kirjoittajille, jos joku sana tai lause sattuu triggeröimään kuvitelmat. Osa on toki sitten myös ihan muuten vaan ilkeitä kakkiaisia. - sivusta

Niin. Ilkeys on se mikä satuttaa eniten.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Väsyttää. Jatkuvasti saa kuulla olevansa jotenkin p* rseestä kaipa sitä sitten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Väsyttää. Jatkuvasti saa kuulla olevansa jotenkin p* rseestä kaipa sitä sitten on.

No kuka sinua sitten on sellaiseksi haukkunut? Yritä olla välittämättä, vaikka vaikeaa se on. Itsekin aamulla kun avasin tämän, niin heti tuli jotain läskikommenttia ja toiset halusivat vain pilata hyvän mielialan. Onneksi ne useimmiten onnistuu ohittamaan, mutta en hyväksy haukkumista. Olen ollutkin tänään vähemmän täällä, tekee hyvää välillä. :)

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka sinua sitten on sellaiseksi haukkunut? Yritä olla välittämättä, vaikka vaikeaa se on. Itsekin aamulla kun avasin tämän, niin heti tuli jotain läskikommenttia ja toiset halusivat vain pilata hyvän mielialan. Onneksi ne useimmiten onnistuu ohittamaan, mutta en hyväksy haukkumista. Olen ollutkin tänään vähemmän täällä, tekee hyvää välillä. :)

Ap.

Ei kukaan. Mutta kaikeksi muuksi kyllä. Masentaa vaan muutenkin kaaduin ja loukkasin tänään jalkani. Olisi ollut pitkästä aikaa ollut vapaa ilta. Nyt joutuu kotona makaamaan . Kaikki tuntuu menevän pieleen koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan. Mutta kaikeksi muuksi kyllä. Masentaa vaan muutenkin kaaduin ja loukkasin tänään jalkani. Olisi ollut pitkästä aikaa ollut vapaa ilta. Nyt joutuu kotona makaamaan . Kaikki tuntuu menevän pieleen koko ajan.

Oliko niin liukasta? No voi harmi, kun kaaduit. Olen kova neuvomaan, mutta yritän nyt olla tuputtamatta neuvoja.

Olen huomannut, että elämässä joskus kaikki menee pieleen ja sitten tulee se parempi kausia.

Minä ainakin uskon, et asiat järjestyy aina jotenkin. Tsemppiä sinne. Kuuntele vaikka jotain kivaa musiikkia. No niin, taas rupesin neuvomaan..

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko niin liukasta? No voi harmi, kun kaaduit. Olen kova neuvomaan, mutta yritän nyt olla tuputtamatta neuvoja.

Olen huomannut, että elämässä joskus kaikki menee pieleen ja sitten tulee se parempi kausia.

Minä ainakin uskon, et asiat järjestyy aina jotenkin. Tsemppiä sinne. Kuuntele vaikka jotain kivaa musiikkia. No niin, taas rupesin neuvomaan..

Ap.

Kaaduin sisällä lattia oli liukas. Semmoinen olo että oisinpa lyönyt pään niin parasta kaikille. En vaan jaksaisi enää. Yritän olla kiva ja eikuin tylytetään. Sori että avaudun en vaan enää jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaaduin sisällä lattia oli liukas. Semmoinen olo että oisinpa lyönyt pään niin parasta kaikille. En vaan jaksaisi enää. Yritän olla kiva ja eikuin tylytetään. Sori että avaudun en vaan enää jaksa.

Älä nyt tuollaista sano. :(
        Ei tarvitse olla kiva, jos ei ole sellainen fiilis. Ei elämä aina ole kivaa ja se on ihan normaalia. Niin kauan, kun ei ala ketään haukkumaan, niin mielestäni ihan okei päästellä paineita.

Jos olisit ikävöimäni ihminen, niin kehottaisin soittamaan hänelle, mutta kun et kuitenkaan ole, niin soita silti hänelle jota ikävöit. Jos on empaattinen tyyppi, niin varmasti haluaa lohduttaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tuollaista sano. :(
        Ei tarvitse olla kiva, jos ei ole sellainen fiilis. Ei elämä aina ole kivaa ja se on ihan normaalia. Niin kauan, kun ei ala ketään haukkumaan, niin mielestäni ihan okei päästellä paineita.

Jos olisit ikävöimäni ihminen, niin kehottaisin soittamaan hänelle, mutta kun et kuitenkaan ole, niin soita silti hänelle jota ikävöit. Jos on empaattinen tyyppi, niin varmasti haluaa lohduttaa sinua.

Niin varmasti. Varmaan hän on se joka täällä mua haukkuu . Jaksa enää ollenkaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti. Varmaan hän on se joka täällä mua haukkuu . Jaksa enää ollenkaan mitään.

No onpa surullista, jos haukkuu sinua ilman syytä. Jaksamista sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpa surullista, jos haukkuu sinua ilman syytä. Jaksamista sulle.

En ole häntä haukkunut. No joku mua inhoaa täällä selvästikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole häntä haukkunut. No joku mua inhoaa täällä selvästikin.

Olen huomannut aivan saman asian itsestäni. Ehkä se on vain sattuman kauppaa. En minä ainakaan tiedä kuka milloinkin kirjoittaa. Voi olla useampia ilkeilijöitä ja varmaan onkin. No mutta, toivottavasti jalka paranee pian. 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut aivan saman asian itsestäni. Ehkä se on vain sattuman kauppaa. En minä ainakaan tiedä kuka milloinkin kirjoittaa. Voi olla useampia ilkeilijöitä ja varmaan onkin. No mutta, toivottavasti jalka paranee pian. 🙏

Kiitos. Kyllä tää tästä. Antaisi olla rauhassa.

• Anonyymi

toivottavasti päästään viemään muistakin, yhtä paljon ja kauan, yhtä hirveitä juttuja eikä mitään hyvää. jos jotain niin tuplasti "turpaan ja kaikkea pahaa elämään ja kunnolla kiusaa".

• Anonyymi

Mistä sinä siihen tulit ja minkä vuoksi jaat näitä juttujasi joka ketjuun? Nuo kuulostavat todella epämääräiseltä!

Ap

• Anonyymi

Voin kertoa ei selviä täällä

• Anonyymi

Niin minäkin. Ei ne selviä ikinä.

Ap.

• Anonyymi

Odotatko tosissasi, että asiasi selviää anonyyminä? Mieti nyt vähän, eihän se ole mahdollista.

• En odota. Halusin vain purkautua.

Ap.

• Anonyymi

No mikäs sinulla on murheena?

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on murheeni se pitää minua jatkuvasti itsekkäänä vaikka en ole. Se että tuokin tapahtuma oli kun mies aloitti minulle ”ettei riitä minulle kun kaikki ulkopuoliset kuin haukkuu että ei mitään tekisi kotona jos erotaa minusta että saan niin isot tulot saisin niin paljon tukea täteistä , haluisi minun kanssa naimisiin että saan lesken eläkettä kun tappaisi itsensä ja sanoin helkutti olen niin huono jätän sinulle lapset sinulle ihan ja eroan tapan ihan itseni ja sanoin pärjäät paremmin itse ja voit tilata niitä tätejä niin paljon kun tykkäät. ”

Olin vihainen kun jatkuvasti itsentuntonsa menettää ulkopuolisten tahojen takia ja tapahtui palverin jälkeen että hänet sivuteettiin täysin ja antoivat hänet kokea olevansa turhake.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18271168/ar-ja-mur-jne-#comment-126303116

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen on kun rahat on aina tiukalla, niin kärsitään siitä kun menee niin tuosta raha jutusta koville. Kuvitteli että tarviin rahakkaan miehen. Yksinhuoltajana saisin niin kovat tulot ja avun päälle mutta se että minä en pystyisi taloutta edes pitää pystyssä koska hän maksaa kaiken en ole koskaan ottanut vastuuta laskuista. Eli perhe-elämäni romahtaisi kasaa hetkessä hän ei ymmärrä kuin ka tärkeä on etten minä häntä jätä minkään rikkaan miehen takia kuulen niin paljon itsetuhoisuudesta että olen rakentanut hänelle säännöt vain nukkumahuoneeseen murehtimaan.

• Anonyymi

Sitähän tässä nyt selvitetään

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä?

• Anonyymi

Suhteet on kyllä tosi hyviä aina välillä.

• Anonyymi

Kommentti poistettiin.. Mutta vastasin, että niin on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe