Nyt kannattaa ostaa kun halvalla saa! Autoscout.
Auto ei tietenkään ole uusi, 05/2005, ollut yrityksen käytössä, mutta vuosittain huollettu - Huollot dokumentoitu!
545.233 km. € 1.900,-
Voi ehkä tingata.
Kaksin renkain/vantein, kattoluukku, teipattu mainoksin -saanee pois - peruutettu vähän tolppaan - ei paha.
Paikkakunta: Werdohl, lähellä Düsseldorfia - n. 400 km Lyypekistä, josta lautta
Helsinkiin lähtee.
Lento välilaskulla Düsseldorfiin tai Köln/Bonn:iin maksaa alle € 200,-
Jos tuo auton ajamalla Suomeen, siitä on todennäköisesti vähemmän murheita,
kuin se, että Suomessa satsaa autoon saman 1.900,-
Muita merkkihuollettuja - jolloin ajokilometrit pitävät paikkansa -löytyy pilvin pimein hintaluokasta € 5.000,-
Pohjahintainen W211 Mersu - E220 dieselfarkku, automaatti.
11
230
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä mainos, ja totta.
Turha kuitenkin, suurin osa ei ymmärrä mistään mitään. - Anonyymi
Tuo on järkiostos. Hyvä auto ja tekee huollot hyvin ja saa ajaa todella monta vuotta hyvällä autolla. Tuskin löytyy pahasti ruostetta ja osia löytyy mitä kuluu nopeaa. Kulutus on pientä ja harvoin tarttee tankilla käydä vaikka onhan se vaivalloista kun kestää jopa 3 minuuttia lataus mutta onnelksi ei kaikkien tartte kuin kerta kuukaudessa parhaimmillaan ja enemmän ajavat ehkä viikottain uhrata aikaa lämpimällä autolla käydä tankkaamassa. Onneksi on diesel mersut olemassa vielä pitkään. Itse tosin ajan w124 vain sen alta 20tkm vuodessa.
- Anonyymi
Niin, autoa lienee aina sitä mukaa vuosittain korjattu, kun vikaa on tullut, koska sitä on tarvittu päivittäisessä ajossa.
Sisätiloissa matka tietenkin näkyy.
Uuttakaan yritys ei ole ostanut, koska auto on siihen tarvittavaan ajoon kelvannut.
Tuskin edes ruosteinen.
Eivät ne kilometrit, vaan se huoltaminen. - Anonyymi
Tuohon kun vaihtaa:
-jarrut
-jarrunesteet, moottoriöljyt, jäähdytysnesteet, laatikon öljyt
-pyöränlaakerit
-kardaanin tukilaakerin
-laatikon pistokkeen
-laatikon solenoidit
-tuulilasin
-suuttimien tiivisteet
-renkaat, kahdet
-himmentyneet ajovalot
Niin siinähän on 4000 euroa palanut oston päälle.
Todella kannattavaa. - Anonyymi
Tässä ketjun aloittaja.
En mitenkään jaksaisi jankuttaa tästä, mutta miksi kaikki asiat täällä ymmärre-
tään tahallaan väärin!
Jos luitte viestini tarkkaan, sanoin vain, että autoa on enemmän kuin siinä
Suomesta ostetusta samanhintaisessa autossa, joissa korjauslista on ehdotetun suuruinen.
Sanoin myös, että näitä aukottomasti Saksan MB-piirimyyjillä todistettavasti merkkihuollettuja alle € 5.000,- hintaisia nuorempia autoja löytyy pilviin pimein,
kun vain jaksaa etsiä. Saattaa löytyä jopa aikainen W212, 2009!
Ei alkuunkaan tarvitse käydä missään sikäläisessä häkkikaupassa, joita sillä Saksassakin on.
Siis sellaisia, joihin ei siis kättelyssä kulu sitä neljää tonnia!- Anonyymi
Poikaseni, sinulla on laadukas kristallipallo jos näet tuosta kuvasta että mikä siellä peltien sisällä vaatii korjaamista ja mikä ei.
Onko saksalainen tunnettu siitä, että heittelee rahaa sinne ja tänne? Ei ole.
Kyllä sille hinnalle on selitys olemassa.
- Anonyymi
Se yli puoli miljoonaa kilometriä riittää tässä hinnan selitykseksi.
En voinut ymmärtää, millainen haloo tästä voi nousta.
Itselläkin autokuume, enkä mene saksalaiseen häkkikauppaan, mutta
katselen hintaluokkaa € 30.000 - 35.000,-
Sillä saa 2020-21 mallisia C ja E-mersuja, selvästi alle 100.000 ajettuja.
Nykyinen W212AT -15 diesel, joita Suomessa on kaupan n. € 20.000,-
puolin toisin. - Anonyymi
Kannattaako enää nuon vanhaa.nahkapohjaa hakea mailmanääristä .
- Anonyymi
Luitko viestin kokonaisuudessaan?
Kyllä € 30.000 - 35.000,- hintaisen auton kannattaa hakea maanääristä.
Täällähän puhutaan vain niistä tonnin pommeista.
Hakukustannukset Ruotsista tai Saksasta näin navigaattoriaikana ovat vain n.
€ 500,- ellei useasti joudu yöpymään hotellissa.
Käsite maanääri voi tietenkin vaihdella.
Joillekin se kyläraitin toinen pää ja jollekin muulle vaikka USA, joten ei kannata yleistää.- Anonyymi
Kerrotko vielä miten Saksasta saa auton haettua 500 eurolla.
Munchen - Rovaniemi, 2767 km. Kun mersu maiskuttelee dieseliä 6 litraa satasella ja diesel maksaa nyt 1,80 niin tuosta tulee jo 300 euroa. Tuossa ei ole huomioitu lentoa Saksaan, ei lauttamaksuja takaisinpäin, ei hotelleja eikä syömistä.
Ei ole myöskään huomioitu Saksan rekisteröintikustannuksia, ei auton mahdollista hajoamista ja siihen liittyviä kustannuksia.
- Anonyymi
Hakekaa nyt ensin muuta auto ja tutustukaan lajiin,
sitten voit tulla insinöörimäisesti laskeskeleen kuluja ym.
tietäjät tietää,
te muut vain haaveilette ja teoriassa olette niiiiiiin viisaita. Aina on muuttuvia tekijöitä, ja kun vielä täytyy omalle ajalle laske jotain ym. mitä ette käsitä. Harrastuksena kiva laji, ammattilaisena liikaa riskiä nykyään .
kun ja jos auto on myyty , mitä jää viivan alle on todellisuutta, kaikki muu onkin sitten haahuilua ja asiaa teoriassa käsittelevien ajankulua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394329- 892079
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152051Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi661795Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541502Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1401491VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041375- 741276
- 981221
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090