Raaputin jäälliisteistä akkunaa pysäköintiaika muoviläpyskällä ja se lohkesi. Sen voisi pikaliimata, mutta pikaliimani on kuivunut, joten tulee halvenmaksi ostaa van pysäköintiaikaläpyskä. Mistä sellaisen saa ostettuva en oo näh nynnää semmosii missään lisään vielä aiheeksi kaksi senmoisen jutun että kuule sie tämäjjii asijaa eettäpä tralalalei trullanlai lula lallan, ai ni niin joo se toinen juttu on senmoinen että kävin äsköön tuos Mustaas Pekaas K-maarkeetiis ja oostiinpaas ihan vaan vaanhuurskaattaain pasha raahka herkkusija purkkeja, 90 ranmaa vaan on purkil painoo , mutta hintaa on niin että hirvittää. Moni vaan kaatteloitti ja kuulki vaan ohi sen laarin, kussa raahkaaseet herkkuuseet oleevaat.
No oli Riitan Herkku raahka ja sen hinta 1.80 tai 1.85 ja sitte oli Liaksaan pashaherkkupurkki 0,9 eli saan rooseentiin hintaero liaksaa sai 2 samoon hintoon kuun saa Riitan Herkkuu.
Ostin sitten kunpaastaakain laatuusta ja makutestin päätin siinä laarilalla että täällä paalstaallaa teillelöille tehhä tönkeröitsen.
Eka imaisin suuhun Riittan herkku pashapurkin 90ranmaa ja alles gut ja beseder! senmoosta 4,5 hyvinnii annan numerolliseeks sillees. No sitten avata avajeerasin toosenkiis raahkaapurkiis ja se oli tää liaksalaast rahkoota. Maku oli kuin "erilliselliseltä laneetalta" mavullisuusmaajilmaltaan. Hintoo oli kauhijat 0,85 ja painosta 0,9ranmaa. Imaisin sen suuhustoon ja kas, halvempi on aanahhii sen 4,5 ellei enemmänni, mutta pakku sanua että mavun puolesta en voittajaa ossoo sanoa kun on niin eri mavut, hyvälliset mavut.
Jatkossa ostan lieksan raahkaheerkkua jos nääst kaahteest on valittaman. Sama hyvällisyysavullisuus , mutta se että saa samaan makuun ja samaan hinhaan tuplaten enenmän niin se on sitten näin ja noinkin .
Pasharahkoittuneena 180ranmaseest,
Selef Urge
Kaks juttuu
6
151
Vastaukset
Pääsiäisjuttuja. Se onneksi jo kuukauden päästä. Mulla nyt paasto kunhan kotiudun huomenna siinä neljän aikaan, asti. Aamukahvit ainoastaan. Tavoite-800g.
Ps. Huomiseen kello neljään on paljon laihdutusaikaa.. Olen nyt jo pudottanut - 300g.
- Anonyymi
Riitan herkkuu ku nuolasoo jääp karvoloita suuhu ja pahalt maistuu pitkää..
- Anonyymi
Skrapoja saa automarketeista (Prisma, CM) ja Motonetista. Varmaan Puuilosta ja Rustasta myös. Eivät paljon maksa.
- Anonyymi
Ok, raaputin mulla on, mutta pysäköintikiakko puuttuu.Motonetissa mulla on käväisynti joten siellä ainakin kysyn pysäköintikiakkoa.Edellisen sain lahjaksi jostain huoltoasemalta.Pakkanen sen sai murtumaan.
Selef Urge - Anonyymi
Löysin yllättäen ihan sattumalta jotakin kaupassa olevaa käytävää pitkin ja vilkaisin vasenmalje ja mitä silmissäni sain nähjäkseni?
Pysäköintikiekkoja! Hinta 1.95e . Tämä tapahtui n. viikko sitten. Siis K-marketista löytyi .Haloo!!!!!En osannut sellaista ojottaakaan yhtään ollenkaan! Haalleluja, halleluja, ha ha ha ha hahaa haa-aallee-luu-jaaa!!!
Mutta niin vaan oli siinä pysäköintikiekko ja otin sen ostoskärjyyn. Sitten kun menin siitä oksinineni autoljeni niin otin sen uuven ehjän pysäköintikiekon autooni ja nyt mulla on on taas uusi pysäköintikiekko! Lalllallalaaa! Lullalanlullanlullanlaaa mulle uutuuttaan kiiltävä pysäköintikiekko on!!!!
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075