Jo tänä iltana noin kello 15

Anonyymi-ap

Minä olen tulossa Alavuden Sydänmaalle ja paljon siihen Taipaleenkylään, Niinimaalle, Putulaan ja kirkollekin liikkumaan hiihtolomalle. Heittelen haasteiden antajia lisätiedoilla Hilkasta. Pääsen sinne noin kuudessa tunnnissa, kun syön matkalla. Olen tavattavissa Hautarinteentien ja Myllymäentien risteyksessä huomenna kello 9 ja Huvilatien ja Myllymäentien risteyksessä kello 11. Lopun päivää ajan lenkkiä Sydänmaantie, Rissantie, Myllymäentie ja takaikkunalla on amispuseroni.

46

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lienetkö vieläkään ajonunnossa.
      Toni kuskin voit palkata kun rahaa löytyy.
      Pää-asia että porukkaa tulee ja asiaa pidetään ns.framilla.,Minulla ei eväät lopu ja kirkolle on noin 15 minuutin ajomatka.
      Kulkeeko Alhon kauppa-auto jos makkarat ja kaljat loppuu vai kirkoltako täydennystä

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18276341

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jaahas,, Täällä asianosaiset kokoontuvat Hilkkajutun tiimoilta.Kostea viikko tiedossa ja joku voi puhua ohi suunsa ja paljastaa pöhönäs jotain arkoja asioita.
      Odottelemisiin

    • Anonyymi

      Olen tulossa Klaukkalan liittymä jäi taakse

    • Anonyymi

      Turvallista lomamatkaa tänne Alavudelle.
      Moni muukin on tulossa.Parkanon Shellillä on viimmeinen stoppi.Älkää ajako Kurun.Virtojen kautta.Siellä on tutka ja puhallusratsia.

    • Anonyymi

      Minä ajan kolmostietä ja Jalasjärven Peejoen kautta Sydänmaalle.Evästä on peräkontti täynnä ja auto on Volvo kuten oli Paavollakin.Toni vähän uudempaa mallia kuin 240 sarjalainen.Onkohan jollain vielä isokissa ds.ilmajousilla.Mustangeja on monilla.

    • Anonyymi

      Tuun Keskisen kautta ja otan viis tankoa Lauantaita. Sen päällä pysyy grillattuna sinappi ja italiansalaatti. Pitää vain leikata 3 sentti paksulti.
      Kai me laitetaan leiri siihen huvilatien ja Myllymäentien kulmaan?

    • Anonyymi

      Siinähän se pelipaikka on ja pilkillekkin on lyhyt matka.Se kassakaappi muuten on upotettu siihen Saarijärven syvimpään kohtaan jossa on 5 metriä vettä.
      Pitääkin laittaa punottua siimaa jotta kestää vetää se pohjasta jäälle.
      Serkkupoika onkin jo tuuralla hakannut siihen kaapin kohdalle avannon.
      Paperit on varmaan kunnossa kaapissa.
      Saadaan tämäkin juttu selvitettyä
      Keskisellä on aina lauantaitanko tarjouksessa ja usein Tapolan mustakin.
      Sieltä kun ostaa niin säästää.
      Äkehet ja fältit sun muut vhs.videot ja scartttiteeveet takaasin valikoimaan.

    • Anonyymi

      Nyt stoppi kakskerran aabeeceellä ja noutopöytä.Seuraava stoppi Parkanon Shelillä ja munkkikaffeet

    • Anonyymi

      Äläkää uhotko, kun tommosia vanhoja kääkkiä. Velttovehkeisten pataljoonasta ja näin talvisaikaan eturauhanen kylmettyy. Näkyy tienposkessa keltaisia läikkiä joista tietää reissut. Hilkkakin olis tuntenut myötähäpeää.

      • Anonyymi

        Hilkka olisi meistä ylpeä. Yli 50 vuotta oomma pitäneet nimeään esillä


    • Anonyymi

      Otan viis kiekkoa Pohjanmaan juustoa tästä Juustopportista. Pitääkö ottaa sille hyytelöä?

    • Anonyymi

      Ei tartte.Täällä Sydänmaan kylillä on valokkia joka talossa.Eeva on ne poiminut nevoilta pimeäs ottalampun valos.

    • Anonyymi

      Lisäksi tuos yhdes Aulavan järjestysmiehen taloos lehmä poiki ja tilallisen emäntä teki takan loimus laudalla uuttajuustoa.
      Haki aamulla osuuskaupasta juoksutetta.
      10 kiloa sokeria ja 5 pakettia hiivaa.
      Varmaan leipoo nisua.

    • Anonyymi

      Nonii hetki sitten saavuttiin Jalasjärvelle.Kurikka luki Parkanon rajalla.
      Juustoportti omi taas täynnä autoja.
      Nyt Peejoelle ja siitä Alavudelle.
      Kelikin meni nollahan

    • Anonyymi

      Mukava nähdä tuttuja 30 - 50 vuoden takaa. Kaikki me ollaan vanhentuneen helvetisti. Osaa en olisi tuntenutkaan ellei nimeään sanonut. Kahden kanssa olin kansakoulussa ja yhden kanssa ammattikoulussa 1970.

    • Anonyymi

      Hilkka täyttäis syyskuussa 70 v

    • Anonyymi

      Sydänmaalla ollaan.Pihasauna lämpee ja pystymuuris ja Hellas valakia.Hirvisoppa tulelilla.Ei oo salakaadettua..Kossua ja kaljaa.Taivas on pilves ja on pimiää.Onkohan kyttäyskopilla joku väijys.

    • Anonyymi

      Minä lähdin leiristä aamuyöllä. Oli hulinaa. Kuka muuten oli se joka toi klapia traktorikuorman ja myi sitä pirtua tai pirun hyvää pontikkaa? Ostiko muuten Aulis sen pirtun ja sen valkoisen muovilaatikollisen siankylkeä ja tarjosi koko yön viinaa/loimusikaa? On se äijä!
      Se teltta ei lämmennyt, vaikka kamiina punaisena hehkui. Lähtikö ne hurjat muuten "näyttäytymään kylälle" Eivät ainakaan tulleen neljään mennessä takaisin laulaen pohjalaisia lauluja, kuten lähtiessään.
      En ole varma, kestänkö toisen illan ja yön sitä menoa. Se kuitenkin vain villiintyy ja on liian hurjaa mulle 74 vuotiaalle. On se sakkia mettässä!

    • Anonyymi

      Permasta olis saatu reännaata,ei tarttis pulista täälä turhaa.
      Sitä laitetahan tippa talouspaperille ja sekootetahan mairon kans,sitten mikroskooppihin,kohta tiados surmaaja

    • Anonyymi

      Ei näkyny ketää siälä, kun ajoin ohitte. Täyttä huuhaata mesootta täälä.

      • Anonyymi

        Ajoitkohan varmasti oikeaa tietä? Sitä mökää, nuotiosavuja ja autoja ei voi olla huomaamatta.


    • Anonyymi

      Ei tainnut löytyä permaa.Ruikkiko kukaan edes reisille

    • Anonyymi

      Mekin ollahan pian Hilkan ikääsiä ja juttu on vieläkin selvittämättä.Painetahan loppuhun asti.Me emmä luovuta

    • Anonyymi

      Mä oon täällä syvänteen lähellä pilkillä.Klopit kaahaa järven ympäri.
      Onko tämä joku hilkkaralli
      Menkää töihin.

    • Anonyymi

      Töitä tulookin kun pari romua oli pöpelikös.Kilvettömiä Volvoja
      Taitaa Maijalan pajalla hukkapääntiellä mennä ylitöiksi.

    • Anonyymi

      Ette te kai sitä leiriä pidä Niinimaantien reunalla? En aamulla löytänyt mitään Myllymäentien lumesta. Siinä on muutenkin vaarallista pitää mitään. Isäntä on täys ... niin täys

    • Anonyymi

      Mä oon täällä Saarijärven mökin pihas ja näköjään muidenkin kulkuneuvot on ajettu pöpelikköön ja naamioitu.Savua kyllä leijailee ja makkkara sekä grillattu liha haisee.Viina eikä sapuska lopu se on varmaa.Yökiikaritkin ostin joskus Keskiseltä jotta näköö kytätä

    • Anonyymi

      Odottakaapa ensviikkoa kun murhasuvun jälkipolvi aloittaa hiihtolomansa.
      Sitten vasta ruikku lentää ja kiljua kuluu

    • Anonyymi

      Niin onko jossakin teltta ja tänne kirjoittaneiden kööri koossa?

    • Anonyymi

      Hupijuttuja ei oo telttaa,eikä mitään.

    • Anonyymi

      Salainen kyttäyskoppi ja teltta on mutta me oomma naamioituneita kuin sissit.
      Ei tätä paikkaa moni tiedä Vihje.Pitää lähteä pilkille niin voi löytää paikan.

    • Anonyymi

      Kovin loppui lysti pian. Aulis, minä ja Pera jaksettiin enää riemuita.

    • Anonyymi

      Aulis nyt ryyppäsi ennenkin Sääskiniemen isännät pöydänalle.Suuri mies eikä mikään eunikki ja marjanpoimija

      • Anonyymi

        Kyllä Aulis on Marjan poiminut. Itse asiassa tunnen kaksikin Marjaa Helsingistä, jotka kaipasivat kovin Aulista myöhemmin takaisin.


    • Anonyymi

      Minä katson, että te Hilkka-kirjoittajat olette kekkulisakkia. Minutkin 86 vanhan miehen laitoitte vaatimaan poikaani ajamaan kirkolta sinne myllämäentielle. Paskaa ja pimeyttä oli kaikki! Hävetkää!

    • Anonyymi

      Laitoin riistakamerat niin saa kännykästä kytätä

    • Anonyymi

      Sinä hemmetin nahkiainen aloitit tämän typerän ketjun. sotket kunnon, vanhojen miesten mieletkin omaan harhaiseen huuruusi!

    • Anonyymi

      Ehtoolla taas leiripaikkahan.Paikka vaihtuu niinkuin peräkamaripoijaan housut

    • Anonyymi

      Mitä hel**tämä nyt on...???? Ei tiedä itkeäkö vai nauraa...

      • Anonyymi

        Ja siis...oikeasti. Eikö Alavudella ole todellakaan muuta kuin miettiä vanhoja asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis...oikeasti. Eikö Alavudella ole todellakaan muuta kuin miettiä vanhoja asioita

        ei ole kaikki kanootin soutajat soutuveneessä :D


    • Anonyymi

      Alavuden Odin.

      • Anonyymi

        Soldiers of Alavus!


    • Anonyymi

      Mä lähden talapuunmäelle pontikan hakuun.Ei oo sikunaa eikä pohjaanpalanutta niinku oli Juhanin sameassa.Ponulla mennään viikonloppu ja maanantainka kirkolle k kaupan alkoon.
      Lomalla pitää rentoutua.Vahtivuoro alkaa klo.22.00

    • Anonyymi

      Pimiä tua kuuman nartun kirijoottaja häirittee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe