Paljon on kauppakeskuksissa viihtyviä ulkomaalaisia joutilaina.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010241653.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Ennätysmäärä ulkomaalaisia työttömiä Suomessa
63
388
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaus ja voimavara makkoo vaan.
- Anonyymi
Miten ihmeessä on varaa antaa huippuosaajien löysäillä näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä on varaa antaa huippuosaajien löysäillä näin?
joo itekki oon 4 vuotta ollu työtön ja lähettäny 400 työhakemusta
ei täällä suomessa työvoima puutetta ole
on vain nirsoja työnantajia
nimimerkillä kokemusta on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimimerkillä kokemusta onTuohon sitä taas on rahaa palanut todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimimerkillä kokemusta onVika on siinä, etteivät halua maksaa palkkaa. Jotkut ovat laittaneet vakkarit ulos ja käyttävät niitä 9 euron työllistettäviä
- Anonyymi
Ulkomaalaisten kela-lomat Suomessa ovat täys ylläpito lomat. Ja vapaa-aikaa riittää.
( Kun vain jatkossa maksajia löytyisi ). Niin kela-lomat voivat kehittyä varjo-yhteiskuntien, ja sopeutumattomien todella massiivisiksi jouten olo-lomiksi.- Anonyymi
Som-alit matkustaa kahden-kolmen kuukauden lomille entiseen kotimaahansa.
Suomen kansalaisuus ja kaikki edut säilyy ja sitten Afrikassa rälläävät KELA:n ja Sossun rahoilla.
- Anonyymi
Maahanmuutto on *köh* rikkaus ❤️
- Anonyymi
Ja sit niistäkin vähistä mamuista jotka ON töissä, niin:
"Sutelan mukaan ulkomaalaistaustaisten työsuhteet olivat esimerkiksi vuonna 2021 suomalaistaustaisia useammin määräaikaisia ja osa-aikaisia.
”Siinä missä suomalaistaustaisista työllisistä lähes kaksi kolmasosaa oli kokoaikaisessa jatkuvassa palkkatyössä eli niin sanotuissa normaalityösuhteissa vuonna 2021, ulkomaalaistaustaisten työllisten joukossa vastaava osuus oli lähes 10 prosenttiyksikköä pienempi”, Sutela kirjoittaa."
Kertokaas mulle vielä kerran, poliitikkovalehtelijat, että miten se ulkomaalasen työvoiman maahan hyysiminen nyt sit parantikaan yhteiskuntaamme? :)
Kiitos - Anonyymi
Miksei järjestettäisi vuoden tehokoulutuksia johonkin siistiin toimistotyöhön. Ennemmin katselen komeita mamuja kuin rumia kantiksia.
- Anonyymi
Koulutuksia järjestetään koko ajan.
Toimistotöihin tarvitaan kielitaito... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulutuksia järjestetään koko ajan.
Toimistotöihin tarvitaan kielitaito...No sitten 9 kk suomenkielen tehokurssi ensin vaikka teams yhteydellä omasta kotoa. Kyllä keinoja on kunhan päättäjillä on haluja.
- Anonyymi
Rasisti!
- Anonyymi
Joo, etenkin "ruodot"on komeita!
- Anonyymi
Nuo persjalkaiset eivät ole kovinkaan komeita. Ja myös ne parimetriset hujopit, komeutta joutuu hakemaan.
- Anonyymi
Eli Persut on taas tässäkin asiassa ollu kaiken aikaa 100 % oikeassa!
"Perussuomalaisia lukuun ottamatta kaikki eduskunta-
puolueet, työmarkkinajärjestöt ja erilaiset ajatuspajat
ovat lietsoneet viime vuosina keskustelua siitä, että ellei
Suomi nyt avaa rajojaan täysin auki työperäiselle maa-
hanmuutolle lähtömaasta tai tulijoiden koulutustasosta
riippumatta, hyvinvoinniltamme putoaa pohja pois. Ma-
rinin-Saarikon punavihreä hallitus linjasi keväällä 2021
tavoitteestaan kaksinkertaistaa työperäisen maahanmuu-
ton määrä vuoteen 2030 mennessä 50 000 yksilöön ja sii-
tä eteenpäin nostaa tulijoiden määrää 10 000:lla vuodes-
sa."
[kopsaa]www.perussuomalaiset.fi/wp-content/uploads/2023/01/MaahanmuuttopolOhjelmaIso.pdf&sa=U&ved=2ahUKEwj9yImPvbyEAxWtFBAIHZ9oD04QFnoECAYQAg&usg=AOvVaw2mdkyqJ2iOXNS25wa5XSM_- Anonyymi
purrahan ottaa lisää mamuja tänä vuonna noin100000 eikö persu jo pikku hiljaa huomaa kuinka häntä on kusetettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
purrahan ottaa lisää mamuja tänä vuonna noin100000 eikö persu jo pikku hiljaa huomaa kuinka häntä on kusetettu?
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tiivi-taavi on taas hierassu kristallipalloaan? :)
Herttasta ❤️
Hiekkis 🍼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herttasta ❤️
Hiekkis 🍼Mee ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ite.
Ei mun tartte, koska mä osaan jo lukea, laskea, kirjoittaa, ja ennenkaikkea keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herttasta ❤️
Hiekkis 🍼Etkö huomannut miten rautarouva Henriksson veti Purran kölin alta maahanmuuttoasiassa. Purra yrittää kiinnittää huomion itärajalle, ettei huomattaisi että muilta rajoilta tulee tänne ihan vapaasti maahanmuuttajia.
- Anonyymi
Niin matulandiassa on.ei niitä vielä hirveäst muissa kaupungeissa loisi. Mutta eiköhän niitä kohta pyöri joka nurkassa,jos ei tyhmät päättäjät tee jotain asian hyväksi.
- Anonyymi
Tulee helvetillinen huoltosuhde näillä eväillä jatkossa.
- Anonyymi
Japanissa valtion tukea saavat vain yritykset jotka palkkaavt kotimaista työvoimaa.
- Anonyymi
Ennen kauppakeskuksissa käytiin ostoksilla ja niin suomalaiset edelleen tekevät. Matut sensijaan oleilevat ja varastavat kauppakeskuksissa. Itis on yksi ällöttävimmistä paikoista, sysiruma, kaoottinen, meluisa, hirveä tunnelma ja tällä tarkoitan muslimilaumoja.
- Anonyymi
Jakakaa lisää niille rahaa saadaan lisää porukkaa Suomeen kortistoon😂🤣
- Anonyymi
Niin tai ainahan voi käyttää nerokasta tuppurais-logiikkaa, ja lapata taas ulkomaille miljardeja veroeuroja, koska kommaritalousosaamisella tällä pelillä suomalaiset ja suomalaisyritykset rikastuu!? :)
*diu-diu* 🤪
- Anonyymi
Eikö mikään liike ole tarjonnut ilmaisia lumilapioita, kuten Tokmanni ämpäreitä.
Tulijoita "varmaankin tulisi". - Anonyymi
Lisää pitäis haalia työvoimaa!! Miksi näitä ei pistetä töihin maleksimasta!! .
- Anonyymi
Muslimeita tuossa paljon.
- Anonyymi
suomeen saapunut 1 miljoonaa matua. Suomessa puolen vuoden sisään paljon konkan tehneitä firmoja ja tehtaita jotka siirtää maailmalle työpaikat .
lisää konkat tehneitä viikottain.
ELI TYÖTTÖMIÄ ERITTÄINPALJON JOTKA SUOMALAISIA, KIELITAITOISIA. lisäksi lomautettuja ihmisiä erityisesti miehiä.
Miten löytyy töitä joita on hallituksen puolelta luvattu pitkään.
Täitä on koko ajan mutta ei löydy osaajia.
suurin osapikkupalkkaisia,osapäivätöitä joilla ei elä , siksi kela maksaa ihmisten elämiset, EILEN NÄIN 100 25.45 VUOTIASTA ruokajonossa. Sen lisäksi 200 vanhempaa matua , Todennäköisesti ei kenellekään töitä ja näitä kaikilla paikkakunnilla tuhansittain.
Koko ajan puhutaan ettätarvitabn lisää väkeä mutta missä vika kun näitä työikäisiä notkujia joka paikkakunnalla pilvin pimein ja kalliiksi tulee oleilijat elättää vuodesta toiseen. - Anonyymi
Elokuvaraha käy kenraalin illassa esiteltäväksi.
- Anonyymi
Koko työvoimapula on EKn keksimä kusetus.
- Anonyymi
Työttömiä mahdottomasti ja kauppakeskukset täynnä ulkomaan vetelystä ja silti työvoimapula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä mahdottomasti ja kauppakeskukset täynnä ulkomaan vetelystä ja silti työvoimapula.
Rasisti hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti hiljaa.
Uli uli! Itse olet aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hllllwttiä ne tekevät siellä kauppakeskuksissa? Ostavatko mitään? Myyvätkö itse jotain, ja onko se kenties jotain epälaillista?? Eikö niille voi tehdä jotain, luulisi kauppojen haluavan oikeita asiakkaita eikä notkujia.
- Anonyymi
Etsivät sopivaa kohdetta auttaa ystävällisesti oi missä on lompakko
- Anonyymi
Helppoa rahaa huumeilla yms
- Anonyymi
Tyyriiksi tulee veronmaksajille.
- Anonyymi
Eiväthän työttömät enää ole mikään ongelma. Hallituksen jämäkät työllisyystoimethan ovat jo alkaneet vaikuttaa.
Jos äänestää valtaan typeryksiä, silloin saa juuri tuollaiset työttömyysluvut.- Anonyymi
Käyttääkö Riikka huumeitakin?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6be54fc2-e692-41d8-b790-c5df4795f64e
Se kyllä selittäisi sen puheet ja politiikan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö Riikka huumeitakin?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6be54fc2-e692-41d8-b790-c5df4795f64e
Se kyllä selittäisi sen puheet ja politiikan.Sun höpinöitäs taas ei selitä kun mielenterveysongelmat!? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun höpinöitäs taas ei selitä kun mielenterveysongelmat!? :/
Mikä tekee naisihmisestä noin katkeran ja tyhmän kuin sinä olet? Ihan silkka epätoivo, kun mistään muualtakaan et rahaa saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee naisihmisestä noin katkeran ja tyhmän kuin sinä olet? Ihan silkka epätoivo, kun mistään muualtakaan et rahaa saa?
Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi! :)
- Anonyymi
Poliisi käräytti 25 vuokra-asuntoa – Kela-tukia väärinkäytetty törkeällä tavalla.
Tutkintaan liittyy pääepäillyn lisäksi 24 henkilöä, joita epäillään petoksesta. Kaikki epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia.
Rikosvahingon epäillään olevan yli 100 000 euroa.- Anonyymi
Tuo asia korjaantuu hallituksen työllisyystoimin. Kaikki ulkomaalaisetkin menee iloisesti töihin, kunhan palkat saadaan riittävän alas.
- Anonyymi
Itäkeskus on muhamettien Talvi ja Kesäsäilytys tilaksi rakennettu . Siksihän Stubbikin sitä kehui ...Paikan Johtaja nainen alkuviikosta kehui että tuo on muuttunut kauppakeskuksesta . Tarkoittiko ? loisimiskeskukseksi ..
- Anonyymi
Missäs sinua säilytetään, kun et ole edes suomea oppinut? Siperian ikiroudassako, teidän venäläisten tapaan?
- Anonyymi
Muutosta on luvassa kunhan lakoista ensin päästään.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset luikurit vaihdetaan kokoomuksen ja persujen luikureihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiset luikurit vaihdetaan kokoomuksen ja persujen luikureihin?
Minä pelkään että laittavat meidät töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pelkään että laittavat meidät töihin?
Ei kai persua mihinkään oikeistiin töihin saa. Nehän saa vierotusoireita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai persua mihinkään oikeistiin töihin saa. Nehän saa vierotusoireita.
Erehdyit, minä olen demareitten äänestäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyit, minä olen demareitten äänestäjä.
Älä oo liian ankara! :D
Tolla mielenterveysongelmaisella on vaan joku persu-psykoosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo liian ankara! :D
Tolla mielenterveysongelmaisella on vaan joku persu-psykoosi.Älä pilkkaa mielenterveysongelmaisia vertaamalla heitä persuihin.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät kka on joutilas Kuka ei. Oletko sinäkin.katsos ihmisillä on työaika ja vapaa aika. Niinkuin niilläkin jotka käy koulua.heidän ei tarvitse seiän sisällä kököttää niinkuin et näköjään sinäkään.
- Anonyymi
Tuottaahan ne sontaa. Siihempä ne vihervassujen tuotantolaitoksen saavutukset jääkin.
- Anonyymi
Lähiöt on täynnä jouten lepäilijöitä,
ja nämä saavat täys ylläpidon,
täysi sosiaali turva näillä lomalaisilla on.
Tyhmät maksaa lomat.
Ja verorasitus kasvaa.- Anonyymi
Sitäkö ne työllisyystoimet ovat saaneet aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö ne työllisyystoimet ovat saaneet aikaan?
JUU, SANNA MARIN KOKONAISVALTAISESTI.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18280207
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832