Oliko Paavali homo?

Anonyymi-ap

On aika ravistella Raamatun tutkimusta! Käsi ylös, jos olet miettinyt, oliko Paavali Jeesuksen apostoli vai todellisuudesa sittenkin kaappihomo rakkaussuhteessa häneen? Nyt kun tarkastelemme Paavalin kirjeitä uudella silmällä, on aika paljastaa totuus. Miksi muuten hän ei mainitse vaimoaan??

Ensinnäkin, Paavali matkusti valtavia matkoja Jeesuksen opetuksen levittämiseksi. Mutta mietitään hetki, kuinka monta kertaa hän mainitsi vaimon tai edes vähän naisia? Ei kertaakaan! Ehkäpä hän oli liian kiireinen kirjoittaessaan pitkiä houreisia kirjeitä, kun hän todellisuudessa olisi halunnut vain olla Jeesuksen sylissä!

Toiseksi, Paavali puhui usein naimattoman elämän eduista. No, totta kai hän puhui niistä! Hän halusi vain olla yksin Jeesuksen kanssa. Miettikää, kuinka helpottavaa olisi ollut, jos hän olisi voinut sanoa: "Rakkaat roomalaiset, nyt teille kerrottu salaisuus – olen rakastunut Messiaaseen!"

Ja mikä onkaan parempi selitys hänen "piikkilankakruunustaan"? Ehkä se oli vain Paavalin tyylikäs tapa sanoa, että hän oli rakastunut Jeesukseen, joka oli hänen todellinen "kuninkaansa".

Lopuksi, ajatellaanpa hänen tiivistä suhdettaan Timoteukseen. Ehkä se oli enemmän kuin opetuslapsen ja mestarin välinen suhde. Se saattoi hyvin olla Paavalin ja Jeesuksen kolmenkimppa!

Joten, rakkaat lukijat, ehkä on aika katsoa Paavalia uusin silmin. Ehkä hän oli enemmän kuin vain innokas apostoli, ehkä hän oli Jeesuksen salainen homorakastaja. Joko niin tai ei, yksi asia on varmaa: Paavalilla oli vakava suhde, ja se oli Jeesuksen kanssa!

20

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tarpeetonta ravistelupyristelyä.

      Ainoa asia mistä tuossa tuli joiltain osin uutta kuvaa, on tämä kirjoittaja jolla on ilmeisesti enemmänkin fiksautumia ja ongelmaa Paavalin suhteen.

      Voisi kysyä miksi - jos kiinnostaisi...

      • Anonyymi

        Niin, tarkastelkaamme faktoja: Paavali ei koskaan nainut. Hän ei ollut kiinnostunut naisista, eikä Raamatussa mainita hänen vaimoaan. Onko tämä sattumaa, vai kenties merkki suuremmasta? Antiikin Roomassa homoseksuaalisuus ei ollut harvinaista - itse asiassa se oli jopa hyväksyttyä tietyissä piireissä. Paavali, joka oli kasvanut ja elänyt roomalaisessa kulttuurissa, olisiko voinut olla erilainen?

        Kuinka moni mies tuohon aikaan vältti avioliitot ja keskittyi sen sijaan muihin miehiin? Kuinka moni käytti aikaansa nuorten miesten kanssa, kuten Paavali? Eikö olekin outoa, että Paavali on niin intohimoisesti vastustanut homoseksuaalisuutta, ellei hänellä itsellään ollut jotain salattua taustaa?

        Monet pitävät Paavalia kristinuskon perustajana, mutta voisiko hän itse asiassa olla enemmän antiikin ajan drag queen, joka piiloutui kristinuskon varjolla? Hänen tiukat moralistiset kirjeensä voivat olla vain yrittelyä peittää omaa salattua elämäänsä.

        Paavali, joka ei nainut, joka vietti paljon aikaa nuorten miesten kanssa, joka oli tiukka homoseksuaalisuuden vastustaja. Näistä palasista syntyy kuva, joka voi olla vaikea sulattaa, mutta totuus voi olla karumpi kuin osaamme kuvitellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarkastelkaamme faktoja: Paavali ei koskaan nainut. Hän ei ollut kiinnostunut naisista, eikä Raamatussa mainita hänen vaimoaan. Onko tämä sattumaa, vai kenties merkki suuremmasta? Antiikin Roomassa homoseksuaalisuus ei ollut harvinaista - itse asiassa se oli jopa hyväksyttyä tietyissä piireissä. Paavali, joka oli kasvanut ja elänyt roomalaisessa kulttuurissa, olisiko voinut olla erilainen?

        Kuinka moni mies tuohon aikaan vältti avioliitot ja keskittyi sen sijaan muihin miehiin? Kuinka moni käytti aikaansa nuorten miesten kanssa, kuten Paavali? Eikö olekin outoa, että Paavali on niin intohimoisesti vastustanut homoseksuaalisuutta, ellei hänellä itsellään ollut jotain salattua taustaa?

        Monet pitävät Paavalia kristinuskon perustajana, mutta voisiko hän itse asiassa olla enemmän antiikin ajan drag queen, joka piiloutui kristinuskon varjolla? Hänen tiukat moralistiset kirjeensä voivat olla vain yrittelyä peittää omaa salattua elämäänsä.

        Paavali, joka ei nainut, joka vietti paljon aikaa nuorten miesten kanssa, joka oli tiukka homoseksuaalisuuden vastustaja. Näistä palasista syntyy kuva, joka voi olla vaikea sulattaa, mutta totuus voi olla karumpi kuin osaamme kuvitellakaan!

        Säälittävää se on.
        Maailman suosituin Raamattu version käännöksen alkuunpanija kääntyi kuitenkin homoksi.

        The King James Bible.

        Honofoobisuus kerrointa nostivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää se on.
        Maailman suosituin Raamattu version käännöksen alkuunpanija kääntyi kuitenkin homoksi.

        The King James Bible.

        Honofoobisuus kerrointa nostivat.

        Ei homoksi voi kääntyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homoksi voi kääntyä.

        Hehehe, sanoo homo!


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18280815

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Paavali tietenkin masturboi kirjeitään kirjoittaessaan. Siten hän loihti niihin aidon hurmoksen hengen. Syystä hän oli ekstaasissa kirjeitään kirjoittaessaan. Siksi myös niiden lukijat saavat vielä tänäkin päivänä niitä lukiessaan orgasmin ja kulkevat sitten mairea hymy naamallaan kuin kunnolla saaneina.

      • Anonyymi

        Jerusalemin tiellä tuli delirium kohtaus.
        Pilaantunutta viiniä kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jerusalemin tiellä tuli delirium kohtaus.
        Pilaantunutta viiniä kenties?

        Vakava skitsohäiriö tila.


    • Anonyymi

      Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta, hänen väitetään menettäneen näkönsä matkalla todennäköisesti Qumraniin. Essalaiset joita Paavali vainosi kutsuivat Qumrania Damaskon maaksi. Paavalin sokeutumisen kerrotaan kestäneen päiviä, mutta silti väitti nähneensä Jeesuksen sokeutumisen aikana. Qumranista löydetyistä kääröistä jotka säilyivät alkuperäisinä, on myös sotakäärö josta ilmenee suunnitelma hyökätä Jerusalemin temppeliin, ensin tapetaan frasiseukset ja sitten kittiläiset (roomalaiset).
      Qumrania johti valkeuden opettaja kandentoista neuvostonjäsenen kanssa. Lähteet, Kiista kuolleenmeren kääröista, Michael Baigent ja Richard Leigh. Kuka hän oli? TP Laine

    • Anonyymi

      Urpo!

      • Anonyymi

        Alkoiko homottaa?


    • Anonyymi

      "Oliko Paavali homo?"

      Oli. Jos Paavalin aikaan olisi ollut seksinukkeja käytössä, hän olisi voinut käyttää sellaista hyväkseen eikä hänen olisi tarvinnut vain kuvitelmissaan tyytyä rakastelemaan Jeesusta.

    • Anonyymi

      On selvää, että erilaiset seksuaalisuuden muodot ovat muodostaneet osan siitä liikehdinnästä, joka tänä päivänä tunnetaan kattojärjestelmänsä ateismin nimikkeellä. Ja, että nämä seksuaalikysymykset kiinnostavat osaa ateistisessa liikehdinnässä mukana olevia.
      Toisaalta on hieman vaikea sanoa, mitä ateistit itse ovat sitten tehneet asialle oman liikehdintänsä sisällä? Ovatko ateistit esim. pridessä mukana monimuotoisen ateismin tunnuksien alla? Tai onko olemassa muita kanavia liikehdinnän sisällä, joita kautta asiaa hoidetaan?
      Miksi ateistit eivät voisi kehittää omia myyttejä erilaista hahmoista, vaan he pysyttäytyvät esim. kristinuskon henkilöiden parissa? Silloinhan nämä ateistisen myytin hahmot voisivat olla tehneet myös niitä asioita, mitä esim. teistisissä teoksissa ei ole mainittu.

      • Anonyymi

        Paavalin homous on varmasti syy siihen, miksi homous on niin tärkeä puheenaihe kristittyjen keskuudessa. Kuka olisi arvannut, että niin moni uskova itse asiassa on kaappihomo? Varmaan he vain yrittävät ymmärtää itseään paremmin Paavalin kautta!


    • Anonyymi

      Kuten tiedämme, uskovat eivät saa naisten pilluja kostumaan, koska se vaatisi jotain epäjumalanpalvelukseen verrattavaa – kuten esimerkiksi hyvää keskustelua, kunnollista esileikkiä tai jopa naisen omien halujen huomioimista. Koska heidän raamatullinen lähestymistapansa ei tunnu toimivan, homostelu on heidän ainoa vaihtoehtonsa!

      Miettikääpä: jos uskovainen mies ei saa vaimonsa pillua kostumaan, hän saattaa löytää lohtua toisista miehistä. "Rakkaani, minun kätesi ei ole tarpeeksi voimakas, mutta Jussi on kuin hikinen härkä!" voi olla uusi, raamatullinen tapa ilmaista seksuaalinen pettymys.

      Ja mitäpä parempaa tapaa ylläpitää kristillistä moraalia kuin kokoontua miesporukalla rukoilemaan ja kokeilemaan uusia seksuaalisia kuvioita keskenään? "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään" (Matteus 18:20) - joten miksei siis keskellä orgioiden ja pyhien homosteluhetkien?

      Joten, kunnianarvoisat uskovat, jos ette saa naisten pilluja kostumaan, muistakaa että Jumalan silmissä kaikki synti on yhtä suurta - joten miksi ette kokeilisi homostelua? "Sillä ei ole väliä, kuka rakastelee ketä, kunhan rakastaa lähimmäistään niin kuin itseään" (Galatalaiskirje 5:14).

    • Anonyymi

      Ensin oli hetero.

    • Anonyymi

      Helpompi on kamelin kulkea peräreijästä kuin Paavalin päästä sinne.

      • Anonyymi

        Hänen uskottu mies vaikeni seurakunnissa.

        Takuulla transnainen.
        Paavi oli mies suhteessa.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 K­u­­­u­m­­a­­t­­ ­­t­­y­t­­ö­­­t­­ ­o­­­d­­­o­t­­t­­­a­­­v­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­­­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18280815

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe