Onko kellään kokemusta keskiselän välilevynpullistumasta ,siis itselläni on T11 -T12 nikamien välissä pullistuma joka paina selkäydinkanavaa.Se todettiin mulla jo Helmikuussa ja sen jälk ei mitään oireita kunnes viimeviikolla alkoi tuntua pientä kipua keskiselässä.Lääkäri sano että keskiselästä kun leikataan prolapsi ni se on hivenen riskimpää kuin jos se leikattaisiin alaselästä tai kaulasta..Olisi kiva kuulla jos jollain olisi kokemusta keskiselän välilevynpullistumasta ja miten se on lähten parantumaan ,mitä oireita oli tarvittiinko leikkausta ym..? Selitys oireiden vähäisyyteen on kuulemma se että keskiselässä kylkiluut tukevat kohtaa missä prolapsi on..mut mut nyt on alkan kipeily toivon vaan ettei se pahentuisi.. kiitoksia vastauksista etukäteen.
Välilevyn pullistuma keskiselässä.
2
3172
Vastaukset
- minulla
Minulla onnettomuuden seurauksena tuli selkäkipu.Joka sitten todettiin että rintarangan kahdessa välilevyssä oli pullistuma.toinen kohta on jo parempi, mutta alempana olevan kanssa on sitten toisin.Jatkuvat kauheat kivut.Rasituksensieto olematonta.Tuntuu että jokin "survoutuu tuolta ulos".Nyt viisi vuotta on kulunut ja kipu ei ole helpottunut.Päinvastoin!Minullaki se painaa selkäydinkanavaa, mutta ei leikata.Kolme vuotta loukkaantumisesta näkyí sitten välilevyissä rappeumamuutoksia ja paikoin päätevyissä oli epätasaisuutta!Yritä tulla toimeen tämän kanssa vaikka helppoa ei se ole!eikä minulla näiden kanssa mitään seurantaa ole annetaan vain asian olla.Se minua hieman ihmetyttää onko todella käytäntö näissä vaivoissa tämä?Mistä sen tietää onko pullistuma pahentunut???
- selkäpatti
mulla on kova patti selkärangan keskikohdalla, ihan niinku yks nikamaa ois jotenkin kolahtanut ja turvonnu ( vaikka näin ei ole tapahtunut ) kipeä on jos koskettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841