En löytänyt googlettamalla vastausta tähän, joten kysytäänpä täältä. Olen perusterve aikuinen, harvoin flunssassa, eikä flunssassa koskaan kuumetta. Toissa viikolla olin lievässä flunssassa, josta nuha vähän jäi päälle. Olen jaksanut normaalisti touhuta tämän nuhan kanssa, eikä ole poskionteloihinkaan mitään tulehdusta mennyt. Pari päivää nyt on sitten ollut hurjaa rohinaa, kun hengittää vähän voimakkaammin ulos. Yskää ei ole ollut siis tässä pikku flunssassa, mistä olen ollut toipumassa. Olen ihmeissäni, koska olen 47-vuotias, eikä mulla ole tähän asti koskaan ollut mitään rohinoita. Tuntuu hölmöltä lähteä lääkäriin, kun muuten vointi on ihan hyvä, jos ei pientä väsymystä oteta lukuun.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minulla myös tuota rohinaa ja hyvin sitkeää limaa keuhkoputkessa.
- Anonyymi
Yleensä näitä flunssia on uusia variantteja siis ei tarkoita että se edellinen flunssa olisi jäänyt jotenkin päälle vaan uusi flunssa tulee usein kolmekin kertaa peräkkäin, juo lämmintä , monet käyttävät lämmintä hunaja vettä , joille hunaja sopii, niin limakalvot ei ole niin paksua että aiheuttaa rohinaa
Usein juuri se että limaa kehittyy elimistössä aiheuttaa rohinaa ja lima on sitkeää .
Joten pidä huoli nestetasapainostasi, ja jos ei rohina lopu niin lääkäriin että saat antibiotikka kuurin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931729
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4731297- 871154
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861073Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421001- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672