Lääkkeeni järjen

Anonyymi-ap

Menettämisen ehkäisemiseksi. Veikatkaapas mikä se oli, ja mitäs "lääkkeitä" teiltä muilta löytyy tuohon samaiseen vaivaan? Kaikki on energiaa ja sen virtausta. Nyt kun tarkemmin mietin niin mielipahani lisäksi katosi eräs toinenkin vaiva häiritsemästä juuri tänään.

15

197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku meditaatio tai musiikki, ellet sitten suosi mieriskelyä tai hartautta. Tietysti jos olet urheilija, juoksit kymmenen kilometrin lenkin ja kävit nostamassa puntteja. No en arvaa, kerro pois :)

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18280870

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kapulat lähti ku kuppa töölöstä ei kun siis mitä?

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda ja tehdä muille selväksi, että isolle duunaripaskiaiselle ei vittuilla.

      Munkin eläköityneen tehdasduunarin koura on isompi, kuin hippimukaduunaripellen pää.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Järjen menettämiseen auttaa parhaiten eristäytyminen ulkomaailmalta. Se on jonkinlainen kaupunkilaisversio erakkoelämästä :)

      • Anonyymi

        Olen liiankin isoloitunut sosiaalisista systeemeistä . Oikea vastaus aloitukseeni on se klassinen, eli: Käsipelit itseni kanssa ;). Niin se vain meni. Ensin puute aiheuttaa sen että tulen tavallista määrätietoisemmaksi ja itsetuntoni kohoaa. Pitkittyneenä se tekee aggressiiviseksi ja alakuloiseksi. Ne fiilikset vuorottelevat. Lopulta olotilaa leimaa viha ja henkinen pahoinvointi. Olin tuossa viimeisessä vaiheessa niin oli pakko tehdä mitä pitää. Tämä on siis miehen näkökulma. Se vaan että olisi joskus mukavaa olla naisen kanssa edes kerran vuodessa, mutta kun ei niin ei ;(.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen liiankin isoloitunut sosiaalisista systeemeistä . Oikea vastaus aloitukseeni on se klassinen, eli: Käsipelit itseni kanssa ;). Niin se vain meni. Ensin puute aiheuttaa sen että tulen tavallista määrätietoisemmaksi ja itsetuntoni kohoaa. Pitkittyneenä se tekee aggressiiviseksi ja alakuloiseksi. Ne fiilikset vuorottelevat. Lopulta olotilaa leimaa viha ja henkinen pahoinvointi. Olin tuossa viimeisessä vaiheessa niin oli pakko tehdä mitä pitää. Tämä on siis miehen näkökulma. Se vaan että olisi joskus mukavaa olla naisen kanssa edes kerran vuodessa, mutta kun ei niin ei ;(.

        hmm, mutta eikö se ole kuitenkin hyvä, että osaa auttaa itseään. Onko jollakin joitain muka sitä vastaan?

        Ajatteleppa sitä, jos ajautuu niin ärtyneeksi ja turhautunut itseensä, että jättää tuonkin kesken. Muistan kerran itselleni niin käyneen 😆 Se oli äkillinen kriisi, joka rysähti yllättäen päälle. Järkytyin olevani maailman ristiriitaisin ihminen...


    • Vaikea sanoa. Yksi keino toimii toisena aikakautena, mutta joskus taas aivan muu.

      Vastaan itkeminen.

      • Anonyymi

        Välillä on tullut itkua silloin kun siihen on ollut sopivaa triggeriä tarjolla. Itkun syy on kuitenkin ollut eri kuin itse itkuni triggeröijä. Proksimaattinen syy on se triggeri ja ultimaattinen syy on se mitä pään sisälleni on päässyt kumuloitumaan.


    • Anonyymi

      Sohvalla makoilu hiljaisuudessa.

    • Anonyymi

      jos tympii ja masentaa... niin itselläni eräs keino on ostaa tietokoneelle uusia osia ja asentaa niitä ja uusia ominaisuuksia ulee silloin.

    • Anonyymi

      Sinkkupalstan oikeistotrollin tehtväksi ei ole keinoja. Persuoikeistovihaaja on jo lähdössä lataamokamaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Oikeasti on aika hauskaakin tehdä jotzain graafisia pelejäkin ja juttyujs tietokoneella: kaikki mitä pystyt kuvittelemaan tietokoneen ruudulle pystyt ja osaat itse trhdä, jos huv ittss ja motivaatiota eli käteistä rahaa on riittävästi...

    • Anonyymi

      päivän kestävä kauppareissu, ja ryöstin pankinkin eli nostin melkein kaikki rahat automaatilta pois tililtä suojaan... olen cash-player-man... tykkään maksaa riihikuivalla.

      Oli halpoja kananmunia 30kpl pakkaus 3,99eur.

    • Anonyymi

      Aina kun minä tai simiti kommentoidaan niin tuo peleistä puhuvakin kommentoi :). Se on hauskaa koska näillä asioilla on jonkinlainen korrelaatio. Arvatkaas mitä? No sitä, että jos yhteiskunnalla olisi tarjolla todellisia porkkanoita kepin päässä niin ihmiset menestyisivät elämässään paljon paremmin. Esim. jos valmistuisi johonkin ammattiin niin palkkiona pitäis olla vaikkapa pildee, jne. Ja lisäksi jo etukäteen tiedossa oleva, ammattia vastaava työpaikka, jonne pääsisi vähintäänkin try-outille. Eihän tässä oo mitään järkeä miten kaikki asiat vain roikkuvat ilmassa irl. - Ap.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe