Lääkkeeni järjen

Anonyymi-ap

Menettämisen ehkäisemiseksi. Veikatkaapas mikä se oli, ja mitäs "lääkkeitä" teiltä muilta löytyy tuohon samaiseen vaivaan? Kaikki on energiaa ja sen virtausta. Nyt kun tarkemmin mietin niin mielipahani lisäksi katosi eräs toinenkin vaiva häiritsemästä juuri tänään.

14

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku meditaatio tai musiikki, ellet sitten suosi mieriskelyä tai hartautta. Tietysti jos olet urheilija, juoksit kymmenen kilometrin lenkin ja kävit nostamassa puntteja. No en arvaa, kerro pois :)

    • Anonyymi

      Kapulat lähti ku kuppa töölöstä ei kun siis mitä?

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda ja tehdä muille selväksi, että isolle duunaripaskiaiselle ei vittuilla.

      Munkin eläköityneen tehdasduunarin koura on isompi, kuin hippimukaduunaripellen pää.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Järjen menettämiseen auttaa parhaiten eristäytyminen ulkomaailmalta. Se on jonkinlainen kaupunkilaisversio erakkoelämästä :)

      • Anonyymi

        Olen liiankin isoloitunut sosiaalisista systeemeistä . Oikea vastaus aloitukseeni on se klassinen, eli: Käsipelit itseni kanssa ;). Niin se vain meni. Ensin puute aiheuttaa sen että tulen tavallista määrätietoisemmaksi ja itsetuntoni kohoaa. Pitkittyneenä se tekee aggressiiviseksi ja alakuloiseksi. Ne fiilikset vuorottelevat. Lopulta olotilaa leimaa viha ja henkinen pahoinvointi. Olin tuossa viimeisessä vaiheessa niin oli pakko tehdä mitä pitää. Tämä on siis miehen näkökulma. Se vaan että olisi joskus mukavaa olla naisen kanssa edes kerran vuodessa, mutta kun ei niin ei ;(.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen liiankin isoloitunut sosiaalisista systeemeistä . Oikea vastaus aloitukseeni on se klassinen, eli: Käsipelit itseni kanssa ;). Niin se vain meni. Ensin puute aiheuttaa sen että tulen tavallista määrätietoisemmaksi ja itsetuntoni kohoaa. Pitkittyneenä se tekee aggressiiviseksi ja alakuloiseksi. Ne fiilikset vuorottelevat. Lopulta olotilaa leimaa viha ja henkinen pahoinvointi. Olin tuossa viimeisessä vaiheessa niin oli pakko tehdä mitä pitää. Tämä on siis miehen näkökulma. Se vaan että olisi joskus mukavaa olla naisen kanssa edes kerran vuodessa, mutta kun ei niin ei ;(.

        hmm, mutta eikö se ole kuitenkin hyvä, että osaa auttaa itseään. Onko jollakin joitain muka sitä vastaan?

        Ajatteleppa sitä, jos ajautuu niin ärtyneeksi ja turhautunut itseensä, että jättää tuonkin kesken. Muistan kerran itselleni niin käyneen 😆 Se oli äkillinen kriisi, joka rysähti yllättäen päälle. Järkytyin olevani maailman ristiriitaisin ihminen...


    • Vaikea sanoa. Yksi keino toimii toisena aikakautena, mutta joskus taas aivan muu.

      Vastaan itkeminen.

      • Anonyymi

        Välillä on tullut itkua silloin kun siihen on ollut sopivaa triggeriä tarjolla. Itkun syy on kuitenkin ollut eri kuin itse itkuni triggeröijä. Proksimaattinen syy on se triggeri ja ultimaattinen syy on se mitä pään sisälleni on päässyt kumuloitumaan.


    • Anonyymi

      Sohvalla makoilu hiljaisuudessa.

    • Anonyymi

      jos tympii ja masentaa... niin itselläni eräs keino on ostaa tietokoneelle uusia osia ja asentaa niitä ja uusia ominaisuuksia ulee silloin.

    • Anonyymi

      Sinkkupalstan oikeistotrollin tehtväksi ei ole keinoja. Persuoikeistovihaaja on jo lähdössä lataamokamaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Oikeasti on aika hauskaakin tehdä jotzain graafisia pelejäkin ja juttyujs tietokoneella: kaikki mitä pystyt kuvittelemaan tietokoneen ruudulle pystyt ja osaat itse trhdä, jos huv ittss ja motivaatiota eli käteistä rahaa on riittävästi...

    • Anonyymi

      päivän kestävä kauppareissu, ja ryöstin pankinkin eli nostin melkein kaikki rahat automaatilta pois tililtä suojaan... olen cash-player-man... tykkään maksaa riihikuivalla.

      Oli halpoja kananmunia 30kpl pakkaus 3,99eur.

    • Anonyymi

      Aina kun minä tai simiti kommentoidaan niin tuo peleistä puhuvakin kommentoi :). Se on hauskaa koska näillä asioilla on jonkinlainen korrelaatio. Arvatkaas mitä? No sitä, että jos yhteiskunnalla olisi tarjolla todellisia porkkanoita kepin päässä niin ihmiset menestyisivät elämässään paljon paremmin. Esim. jos valmistuisi johonkin ammattiin niin palkkiona pitäis olla vaikkapa pildee, jne. Ja lisäksi jo etukäteen tiedossa oleva, ammattia vastaava työpaikka, jonne pääsisi vähintäänkin try-outille. Eihän tässä oo mitään järkeä miten kaikki asiat vain roikkuvat ilmassa irl. - Ap.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe