Remppatori mainos.
Paskin mainos telkkarissa on
32
763
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Toinen samanlainen pska on Foodoran tyhmääkin tyhmempi mainos. Tosin kuvastaa melko hyvin nykyihmistä "mullehetikaikkinyt".
- Anonyymi
Ottaa hermoon se tatuoitu täti.
- Anonyymi
Mainos on ns. ärsytysmainontaa, jota käytetään silloin tällöin, tässä useinmille hiukan vastenmielinen tatuoitu sukupuoleton olento ja somepersoona mainostaa rautakauppaa ilm.seuraajille noin kohdetyhmä on ehkä 25-35 voimaantuneet henkilöt;-D Toimiiko..,minua ainakin mainos vituttaa siinämäärin etten rakentajana hanki mitään noilta, siitä tulee hyvämieli boikotista siis;-D
- Anonyymi
Kaikista paskin ja ärsyttävin mainos on ehdottomasti todella hookoo oo🎶🤬🤮
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Tosi ärsyttävä ääni sillä muijalla, kuka lieneekään.
- Anonyymi
Halla-ahon pressanvaalimainos oli sitä itseään.
- Anonyymi
Aloittaja, samaa mieltä!
- Anonyymi
Se ryzzän FOZU jolla tatskoja enemmän kuin HK - joulukinkussa leimoja 💩 hyi mikä pisis. Yäk
- Anonyymi
Joku tatjAana.
- Anonyymi
Halla-Ahn pressa mainos on paskin
- Anonyymi
Onneksi kansa pyyhki persettä teikäläisten mainoksiin.
- Anonyymi
Telkkarissa on ainoastaan huonoja mainoksia.
- Anonyymi
lujaa laatua lada mainos.
- Anonyymi
Millähän rahalla toikin yleensä mainostaa!? On näköjään norjalaisen Schibstedin aputoiminimi, jonka Suomen haarakonttori on toi Schibsted SMB Oy, jonka taloustiedot on -400 000 pakkasen puolella!?
Vai oisko taas vaan veronkiertoa, ja maksaa jotain konsernilainaa Norjan pääkonttoriin, ettei tartte Suomessa maksaa veroja ollenkaan? - Anonyymi
mainos tekee tehtävänsä jos mieleen jää mainos ja mitä siinä mainostetaan.
siinä mielessä tuo ärsyttävä mainos onnistuu tavoitteissaan kutakuinkin täydellisesti. höpöttävällä muijalla meinaa siinä pokka pettää lopussa, ymmärtää itsekin tekevänsä kaikkea muuta kuin taidetta. mutta tosiaan, nyt remppatori on kaikkien mielessä.- Anonyymi
Mä en ees tiiä mikä toi on!? :P
Yritin googlatakin, mut en ees löytäny sillä mitään!? :D Loistava mainostoimisto? :/
- Anonyymi
Ihana mainos on Lumme energian mainos, jossa Pekka Heino laulaa Auringon säteet.
Käyn YouTubessa nauttimassa siitä, kun sitä ei tv: stä tule. Rempseä likka sanoisin.
- Anonyymi
Aivan totta! Myös Ratiofarmin ”Hei, sisko…” on kauhea!
- Anonyymi
Imettelen mitä se sortterin mainoksessa oleva naisimmeinen tekee sillä lapiolla keittiössä
- Anonyymi
Mutta, mainos jäi mieleen, muistat jopa Firman nimen js siinähän se juju onkin.
Ei mainoksen ole tarkoitus olla ihana vaan helposti muistettava. Tämän muistat ikuisesti, parempaa mainosta vaikea tehdä. - Anonyymi
Älkää ostako palveluja tuolta firmalla niin loppuu tuo telkkarissa irvisyely. Kammo akka.
- Anonyymi
No natalia salmela on vähän erikoinen. Häntä luullaan lesboksi usein.
- Anonyymi
Eikös tuo ole kaikkiruokainen?
- Anonyymi
Haribo mainos saa oksennuksen lentämään. Lapsenikin sanoo etteivät halua maistaakkaan niitä.
- Anonyymi
Meillä kanssa Haribon tuotteet boikotissa.
- Anonyymi
Haribon mainoksissa on täysin vajaaälyistä sakkia, lienevätkö tekijätkin samaa tasoa??
- Anonyymi
Moi on kamala
Ärsyttävä ääni! - Anonyymi
Niin, ei remppatorilta suoraan mitään osteta, vaan firmoilta, jotka siellä ovat tyrkyllä.
Helpompi hakea suoraan googlesta palveluntarjoajia, joilta saa palvelun todennäköisesti halvemmalla, kun yrittäjän ei tarvitse maksaa provisiota Schibsted-konsernille.
Tuon mainoksen käheä-ääninen kuvatus ei kyllä imponoi edes tutustumaan lähemmin tähän palveluun. - Anonyymi
Ei ole kuin S-kaupan ärsyttävä mainos.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372