Paskin mainos telkkarissa on

Anonyymi-ap

Remppatori mainos.

32

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on. Toinen samanlainen pska on Foodoran tyhmääkin tyhmempi mainos. Tosin kuvastaa melko hyvin nykyihmistä "mullehetikaikkinyt".

    • Anonyymi

      Ottaa hermoon se tatuoitu täti.

      • Anonyymi

        Mainos on ns. ärsytysmainontaa, jota käytetään silloin tällöin, tässä useinmille hiukan vastenmielinen tatuoitu sukupuoleton olento ja somepersoona mainostaa rautakauppaa ilm.seuraajille noin kohdetyhmä on ehkä 25-35 voimaantuneet henkilöt;-D Toimiiko..,minua ainakin mainos vituttaa siinämäärin etten rakentajana hanki mitään noilta, siitä tulee hyvämieli boikotista siis;-D


    • Anonyymi

      Kaikista paskin ja ärsyttävin mainos on ehdottomasti todella hookoo oo🎶🤬🤮

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Tosi ärsyttävä ääni sillä muijalla, kuka lieneekään.

    • Anonyymi

      Halla-ahon pressanvaalimainos oli sitä itseään.

    • Anonyymi

      Aloittaja, samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Se ryzzän FOZU jolla tatskoja enemmän kuin HK - joulukinkussa leimoja 💩 hyi mikä pisis. Yäk

    • Anonyymi

      Joku tatjAana.

    • Anonyymi

      Halla-Ahn pressa mainos on paskin

      • Anonyymi

        Onneksi kansa pyyhki persettä teikäläisten mainoksiin.


    • Anonyymi

      Telkkarissa on ainoastaan huonoja mainoksia.

    • Anonyymi

      lujaa laatua lada mainos.

    • Anonyymi

      Millähän rahalla toikin yleensä mainostaa!? On näköjään norjalaisen Schibstedin aputoiminimi, jonka Suomen haarakonttori on toi Schibsted SMB Oy, jonka taloustiedot on -400 000 pakkasen puolella!?

      Vai oisko taas vaan veronkiertoa, ja maksaa jotain konsernilainaa Norjan pääkonttoriin, ettei tartte Suomessa maksaa veroja ollenkaan?

    • Anonyymi

      mainos tekee tehtävänsä jos mieleen jää mainos ja mitä siinä mainostetaan.
      siinä mielessä tuo ärsyttävä mainos onnistuu tavoitteissaan kutakuinkin täydellisesti. höpöttävällä muijalla meinaa siinä pokka pettää lopussa, ymmärtää itsekin tekevänsä kaikkea muuta kuin taidetta. mutta tosiaan, nyt remppatori on kaikkien mielessä.

      • Anonyymi

        Mä en ees tiiä mikä toi on!? :P
        Yritin googlatakin, mut en ees löytäny sillä mitään!? :D Loistava mainostoimisto? :/


    • Anonyymi

      Ihana mainos on Lumme energian mainos, jossa Pekka Heino laulaa Auringon säteet.
      Käyn YouTubessa nauttimassa siitä, kun sitä ei tv: stä tule.

    • Rempseä likka sanoisin.

    • Anonyymi

      Aivan totta! Myös Ratiofarmin ”Hei, sisko…” on kauhea!

    • Anonyymi

      Imettelen mitä se sortterin mainoksessa oleva naisimmeinen tekee sillä lapiolla keittiössä

    • Anonyymi

      Mutta, mainos jäi mieleen, muistat jopa Firman nimen js siinähän se juju onkin.

      Ei mainoksen ole tarkoitus olla ihana vaan helposti muistettava. Tämän muistat ikuisesti, parempaa mainosta vaikea tehdä.

    • Anonyymi

      Älkää ostako palveluja tuolta firmalla niin loppuu tuo telkkarissa irvisyely. Kammo akka.

    • Anonyymi

      No natalia salmela on vähän erikoinen. Häntä luullaan lesboksi usein.

      • Anonyymi

        Eikös tuo ole kaikkiruokainen?


    • Anonyymi

      Haribo mainos saa oksennuksen lentämään. Lapsenikin sanoo etteivät halua maistaakkaan niitä.

      • Anonyymi

        Meillä kanssa Haribon tuotteet boikotissa.


      • Anonyymi

        Haribon mainoksissa on täysin vajaaälyistä sakkia, lienevätkö tekijätkin samaa tasoa??


    • Anonyymi

      Moi on kamala
      Ärsyttävä ääni!

    • Anonyymi

      Niin, ei remppatorilta suoraan mitään osteta, vaan firmoilta, jotka siellä ovat tyrkyllä.
      Helpompi hakea suoraan googlesta palveluntarjoajia, joilta saa palvelun todennäköisesti halvemmalla, kun yrittäjän ei tarvitse maksaa provisiota Schibsted-konsernille.
      Tuon mainoksen käheä-ääninen kuvatus ei kyllä imponoi edes tutustumaan lähemmin tähän palveluun.

    • Anonyymi

      Ei ole kuin S-kaupan ärsyttävä mainos.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe