Olen lihava, ruma, tyhmä ja pesen makkaroita. Miten voisin liityä perspuolueeseen
Miten liittyä perspuolueeseen
23
555
Vastaukset
- Anonyymi
Noilla edellytyksillä kelpaa vain vasemmistoon tai vihreisiin.
- Anonyymi
Sinne siis.
- Anonyymi
Tule tänne poikien sauna iltaan, täällä meitä persuja piisaa.
- Anonyymi
Lapsellinen aloitus vassarilta.
- Anonyymi
Onneksi me persut olemme niin fiksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi me persut olemme niin fiksuja.
Päivän vitsi
- Anonyymi
Molpää ja leijonakoru kaulassa. Facebookissa koulutuksen kohdalla elämänkoulu niin pääset
- Anonyymi
kaljaa ja makkaraa
- Anonyymi
Muistat vain laskuttaa kaikki kilometrit ku haet kaljaa Seolta
- Anonyymi
Hirvityksiä ei oteta.
- Anonyymi
Läskin akan paikka on kotona poissa ihmisten silmistä.
- Anonyymi
Älä liity, käy kuin Hakkaraiselle. "Lehmä"on nyt lypsetty loppuun. Teurastamo, seuraavaksi. Eikös Haapavedellä kansankynttilä, kunnanvaltuutettu, naisministereitä ollut viemässä teurastamolle. Nyt on sitten Teukan vuoro.
- Anonyymi
Loikkarista ministeriksi, osoittaa puolueen tason, sisäisen tason. Terävät kynät on hukassa, koko puolueen penaalista.
Kaksi asiaa mun elämässä, Persut ja Vihreät. Kumpaakaan en tule äänestämään, koskaan. Fasistisia ja rasistisia puolueita kun ovat.- Anonyymi
Loikkareita on kunnan persuissa.
- Anonyymi
Suolipuolue halusi irtisanoa kunnan työntekijöitä. Vaikka ämmänen muuta valehtelee.
- Anonyymi
Niin ne persut kuulemma halus ja kokoomus oli tämänpäivän Ilkka-lehdessä
- Anonyymi
Olispa kaljaa
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18282090
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Aseenkantolupa vielä, sitten olisit täysiverinen persu.
- Anonyymi
Olemalla homo.
- Anonyymi
Eurovaalien kalluppi alkaa näyttää jo Persujen suunnan,Kepu ja Persut saamassa kaksi paikkaa,eli ollaan jo tasoissa vaikka hetki sitten oli 10% ero,tuntuuko siltä kuin silmääsi ois kustu.
- Anonyymi
Yhteiskunnan elättien, eli persujen alamäki on alkanut.
Kokoomus tanssii vaaleissa persujen haudalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569