Näin pistetään veronmaksajien rahoja kankkulan kaivoon.
Tällä ei ole mitään tekemista hyvinvoinnin,terveyspalveluiden kanssa.
Tehtiin sopimus,jossa hankitaan kaikenmaailman krääsää.
Hintaa tälle tuli 225 000 €.
Olis tälläkin summalla saat palkattua muutama hoitaja terveyskeskuksiin.
tai jotakin muuta hyödyllistä.
Mutta kun oma etu menee edelle,niin minkäs teet.
Sitten jollekkin uudelle johtajalle pedataan yli 15 000 € kuukausiliksaa,
kaikkine etuisuuksineen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77ea0911-fe87-4ad8-9699-2bef6bf88e09
Vantaan Keravan Hyvinvointialue
Anonyymi-ap
1
468
Vastaukset 1
Hyvinvointialueet ovat täysi vitsi. Olin alusta alkaen niitä vastaan. Rahaa käytetään todellakin vääriin kohteisiin, kaikkea turhaa krääsää. Itsekin olen jo boikotoinut joitakin hyvinvointialueen palveluita. Olisin saanut palvelusetelin yksityiseen hammaslääkäriin. Kieltäydyin siitä. En halua kuormittaa hyvinvointialueen taloutta. No se on ajan kysymys koska hyvinvointialueet kaatuvat. Tällä hetkellä ne sekoittavat pakkaa aivan täysin. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 118973
- 109957
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52681Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34659- 49562
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43505Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle19486- 47479