Näin pistetään veronmaksajien rahoja kankkulan kaivoon.
Tällä ei ole mitään tekemista hyvinvoinnin,terveyspalveluiden kanssa.
Tehtiin sopimus,jossa hankitaan kaikenmaailman krääsää.
Hintaa tälle tuli 225 000 €.
Olis tälläkin summalla saat palkattua muutama hoitaja terveyskeskuksiin.
tai jotakin muuta hyödyllistä.
Mutta kun oma etu menee edelle,niin minkäs teet.
Sitten jollekkin uudelle johtajalle pedataan yli 15 000 € kuukausiliksaa,
kaikkine etuisuuksineen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77ea0911-fe87-4ad8-9699-2bef6bf88e09
Vantaan Keravan Hyvinvointialue
Anonyymi-ap
1
195
Vastaukset
Hyvinvointialueet ovat täysi vitsi. Olin alusta alkaen niitä vastaan. Rahaa käytetään todellakin vääriin kohteisiin, kaikkea turhaa krääsää. Itsekin olen jo boikotoinut joitakin hyvinvointialueen palveluita. Olisin saanut palvelusetelin yksityiseen hammaslääkäriin. Kieltäydyin siitä. En halua kuormittaa hyvinvointialueen taloutta. No se on ajan kysymys koska hyvinvointialueet kaatuvat. Tällä hetkellä ne sekoittavat pakkaa aivan täysin. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875