Toivon löytäväni elävästä elämästä naisen jonka elämä ei pyöri riidanhaastamisen ympärillä. En vaan jaksa tapella kun koen ristiriidat niin henkilökohtaisen voimakkaasti ja syvästi otan kriitiikin itseeni. Haluaisin vain pamperoida naisen ihan piloille rakkaudella ja hellyydellä, kosketuksella ja nautinnollisilla hetkillä.
Vaikeneminen ja pakeneminen: konfliktin välttely
67
920
Vastaukset
- Anonyymi
No sitten vaan etsimään. Onnea etsinnöillesi. Kiva jos vielä rakastuisit häneen niin ei mene molempien elämä hukkaan pamperoidessa.
- Anonyymi
Tarkoitin hemmottelua eli pampering.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18285482
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vaikka naisesi elämä ei pyörisi riidanhaastamisen ympärillä niin terveeseen suhteeseen kuuluu myös ristiriidat ja niiden selvittely eli riidat. Jos lakaisette kaiken maton alle niin teistä molemmista tulee onnettomia.
- Anonyymi
Kaiketi pelkään että nainen ei enää rakasta mua jos olen eri mieltä ja näytän tunteeni. Pelkään että hän hylkäisi minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiketi pelkään että nainen ei enää rakasta mua jos olen eri mieltä ja näytän tunteeni. Pelkään että hän hylkäisi minut.
Ketut sun kanssas tuo ei tunnu kivalle. 😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Äiti ja isä aikoinaan vaativat, että heidän tahtoonsa oli suostuttava. Eri mieltä ei saanut olla, koska silloin he olivat vihaisia. Mutta se oli väärin opetettu malli ja sä olet kaiken lisäksi aikuinen nyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pelkosi takia toimit siten, ettö varmasti menetät. Alat esimerkiksi mykkäkouluun jos haistat erimielisyyttä ka siitäpös se lumipallo lähtee pyörimään olliseni.
- Anonyymi
Täällä mä olen hei!!! Oon siellä elämässäkin elämässä löydettävissä kyllä. 😊
- Anonyymi
Hyvä kuulla 👍🏻💙
Olet rakas minäkään en jaksa riitoja
Minä olen varattu. Sen vuoksi varmasti kohta 21 vuotta oltu yhdessä. 7 vuotta oli riitaa sitten selvitettiin ja raskasta on.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen kuin sinä, aloittaja. Kotoa se esimerkki tuli: en koskaan nähnyt vanhempien riitelevän.
- Anonyymi
Täällä olen. En haasta oikein riitaa koskaan.
- Anonyymi
Ihmeellistä puhetta. Onko kaikki täällä kirjoittavat miehiä? Ihan pihalla olevia juttuna
- Anonyymi
Elämättömien elämien tuotoksia. Surullisia ennen kaikkea.
- Anonyymi
Epäselvyydet ajavat ristiriitoihin. Niitä vältetään, kun asioista ja tarpeista keskustellaan avoimesti.
Mielestäni kaikesta voi pystyä keskustelemaan. Joillekkin se on tietysti vaikeampaa, mutta kahden ihmisen välillä luottamuksen pitääkin olla niin Suuri että kaikesta voi ja pitää puhua.- Anonyymi
Mä oon ihmetellyt sitä yleistä "rakentamista".
Ei puhuta, kysytä vaan tehdään. Siis toisten elämää.
Leukapielet kiristyy siitä ja pipo.
- Anonyymi
Sitä minäkin toivoisin. Sellaisena hänet näin ja siihen minä ihastuin. Enää en usko että hän sellainen olisi.
Luultavasti hän tietää että sellaista kaipaan ja pyrkii näyttämään että hän voisi sitä tarjota vaikka todellisuus olisi kaikkea muuta. - Anonyymi
Se ettei koskaan mistään asioista puhuta ja erimielisyyksistä vaietaan, nehän juuri synnyttävät riitoja. Pommeja matkan varrella. Ristiriidat kuuluu elämään ja siinä voi kasvaa, miten ne oppii käsittelee; alkaako mykäksi vai räiskähteleekö. Temperamentti eroja ihmisissä toki on.
- Anonyymi
Ei konfliktin välttely ei tarkoita sitä ettei mistään puhuta tai erimielisyyksistä vaietaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei konfliktin välttely ei tarkoita sitä ettei mistään puhuta tai erimielisyyksistä vaietaan.
Tuntemallaniki tarkoitti juurikin sitä. O
- Anonyymi
minulla oli sama tilanne kuin aloittajan kanssa!
löysin naisen josta innostuin ja päätin hemmotella (en yleensä ole niin tehnyt) ja tehdä hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi. se oli virhe. kaikki meni yksipuoliseksi ja minulle ei jäänyt tilaa olla mitä olen.
palaan siis vanhaan tyyliini eli ehdottomaan tasa-arvoon. - Anonyymi
Ihanaa minäkin haluan elää laalaalandiasta jossa kaikki on kivasti eikä tarvitse kommunikoida mitään.
- Anonyymi
aloittaja puhui riitelystä, ei kommunikoinnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoista suhdetta olekaan missä ei riidellä. Sitten kun ei enää kiistaakaan mistään synny. Niin ero lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoista suhdetta olekaan missä ei riidellä. Sitten kun ei enää kiistaakaan mistään synny. Niin ero lähellä.
Minä en ainakaan pysyisi suhteessa, jossa riidellään. Jos ei pysty keskustelemaan eriävistä mielipiteistä ja näkemyksistä riitelemättä, en halua haaskata aikaani sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan pysyisi suhteessa, jossa riidellään. Jos ei pysty keskustelemaan eriävistä mielipiteistä ja näkemyksistä riitelemättä, en halua haaskata aikaani sellaiseen.
Riiteleminenkin on yksi ihmissuhdetaito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan pakota. Tervetuloa oikeaan elämään. Kuulostaa suhteelta jossa ei minkään sortin kipinää tai jännitettä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä aloittalla itsellään ongelma hän kokee toisen tunteet itseensä kohdistuvana kritiikkinä. Eli sehän osoittaa juurikin sen ettei osaa keskustella asioista vaan ottaa ne itseensä. Ja toinen kokee silloin ettei hänen mielipiteitä kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä aloittalla itsellään ongelma hän kokee toisen tunteet itseensä kohdistuvana kritiikkinä. Eli sehän osoittaa juurikin sen ettei osaa keskustella asioista vaan ottaa ne itseensä. Ja toinen kokee silloin ettei hänen mielipiteitä kuunnella.
Juuri näin, ja aloittaa mykkäkoulun ja estot päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun maailmassani. En harrasta riitelyä, ja jos joku haastaa kanssani riitaa, saa jäädä jupisemaan yksikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan pakota. Tervetuloa oikeaan elämään. Kuulostaa suhteelta jossa ei minkään sortin kipinää tai jännitettä .
Minusta taas sinun elämäsi kuulostaa joltain Jerry Springer -showlta. Amislaisten white trash -juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun maailmassani. En harrasta riitelyä, ja jos joku haastaa kanssani riitaa, saa jäädä jupisemaan yksikseen.
Eli Suomeksi et kuuntele tai yritä edes ymmärtää mitä se toinen yrittää kertoa. Valitset mieluummin vaikenemisen helpomman reitin itsellesi ja jätät toisen selviämään yksinään. Se on itsekästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas sinun elämäsi kuulostaa joltain Jerry Springer -showlta. Amislaisten white trash -juttuja.
Kuulostat sekopäälle. Mitä sinä minun elämästä tiedät. Riidellään todella harvoin. Mutta kuitenkin riidellään. Monesti se on monen asian summa. Väsymystä, tressiä, puhumattomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Suomeksi et kuuntele tai yritä edes ymmärtää mitä se toinen yrittää kertoa. Valitset mieluummin vaikenemisen helpomman reitin itsellesi ja jätät toisen selviämään yksinään. Se on itsekästä.
Eipä ton tyyppisen miehen kanssa mitään suhdetta saisi aikaiseksi. Epäkypsä ja teennäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kertoo riitelemällä, saa huudella yksinään. Aikuiset ihmiset keskustelevat asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat sekopäälle. Mitä sinä minun elämästä tiedät. Riidellään todella harvoin. Mutta kuitenkin riidellään. Monesti se on monen asian summa. Väsymystä, tressiä, puhumattomuutta.
"Kuulostaa suhteelta jossa ei minkään sortin kipinää tai jännitettä". Mitäs hevlettiä sinä minun elämästäni tiedät? Vastasin vain samalla mitalla.
Nyt jätänkin sinut huutelemaan yksinäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuulostaa suhteelta jossa ei minkään sortin kipinää tai jännitettä". Mitäs hevlettiä sinä minun elämästäni tiedät? Vastasin vain samalla mitalla.
Nyt jätänkin sinut huutelemaan yksinäsi.Minä puhuin yleisesti suhteista. En tiedä sinun elämästäsi mitään ihme hullu olet. Mene vaan. En minä täällä kenenkään kanssa henkilökohtaisesti keskustele. Tämä keskulupalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jätänkin sinut huutelemaan yksinäsi.Kyllähän tuo jotain kertoo kerta loukkaannuit täysin yleisesti tarkoitetusta kommentista. Et osaa kommunikoida. Menet henkilökohtaisuuksiin ja loukkaantunut. Kasvapa pikkuisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kertoo riitelemällä, saa huudella yksinään. Aikuiset ihmiset keskustelevat asioista.
Missä kukaan on puhunut huutamisesta. Riidellä voi myös muutenkin. Esimerkiksi käymällä sitä keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mikään saa toista suuttumaan niinkuin jätät hänen tunteet huomiomatta. Mielestäni vaikka parempi hetken huuto ja sopiminen kuin vaikeneminen ja asioiden patominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mikään saa toista suuttumaan niinkuin jätät hänen tunteet huomiomatta. Mielestäni vaikka parempi hetken huuto ja sopiminen kuin vaikeneminen ja asioiden patominen.
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se osapuoli joka haluaisi jutella asioista, joskus kriittiseenkin sävyyn, vaikuttaa vetäytyvälle tuppisuulle riidan haluisena joskus. Elämä kun ei ole vaan hemmottelua, sitä täydellistä ei löydy ja joskus tulee sanomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Elän itse juuri tätä parhaillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riiteleminen on lähinnä epävakaden hullujen tai ylivilkaiden tai agresiivisuushäiriösten tapa hoitaa kommunikaatio kumppaniin
Ei mikää normaalin terveen ihmisen tapa olenkaan.
On myös niitä ihmisiä jotka pysyvät keskustelemaan asioista ilman
Isompia riitoja vaikka ne olis vaikeita .
Ihan oikeasti ilman sitä tuhas draamaa.
Tuntuu että riitelystä tehty joku yleinen tyyli
Koska draamaa on tv sarjat ja leffat ja eduskunta täynnä .
Ja ja kaikemaailman tunne räiskyvät mielenterveyshäiriöt on niin yleisiä et ongelmakäytöksestä on tullu joku
uus normi .
Ei Semoinen älytön määrä riitelyä oo mitää oikeasti tervettä ja normaalia.
Kyllähän jokainen suuttuu joskus mutta
Ei koko suhde oo mikää taisteluareena
Eikä oo mikään hyvä ihmisuhdetaitokaan oikesti
Pikemminkin päinvastoin ...
Sitten taas :
Nytkin se olennainen asia eli kompromisseja sovittelun etsintä ihan huutaa poissaoloaan...
Siltoja ja yhteyksiä ei riidoin rakenella
Mä ymmärrän AP hyvinkin .
Kaikki ei todellakaan tarvi eikä jaksa sitä tunnetdramaa ja se on ok
Ja osa pystyy ihan keskustelemaan vaikeista asioita asiallisella tavalla ...
Riitely ei oo aina hyvä eikä asiallinen tapa hoitaa ihmisuhteita ..
Eikä yhteiskunnakaan asioita .
Nykymeno on ihan ihan älytöntä.
Jatkuva riitely kertoo enenminkin tietynlaista tunteen hallinnan ongelmista ... Ihan muusta kun ihmisuhde taidoista .
Ja on opittu huono tapa .
Eli ei.
Riitelynpuolustaja opi nämä asiat
Itsestä ja ensin ja puolusta vasta sitte omaa
Draamaasi oikeana
Vasta kun olet oppinut että muitakin tapoja on
Minä en kattelisi riidanhaluista drasmalaamaa
Suhteissa hetkeä pidemmälle .
Oon jättänyt sen vuoksi kun ei löydy
Keskustelu Ja sovityelutaitoja .
Eikä rahalisempaa tyyliä ratkoa ongelmia .
Terveisin luonterltaan jäävuori tyyppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa narsisti sielä jossain
Sun tyyli kertoo jut tuota
Ja tuosta ongelmasta.
Et kestä kritiikkiä ja hyökäät kun joku muu on erimieltä.
Se onglma ei oo AP vaan sinulla ihan itsellä.
Sinä hyökäät vaikkei sille oo tarvetta.
Nyt opiskelemaan neuvottelua ja sillanrakennusta.
Eli parempia ihmsuhdetaitoja
Ja lopeta räkkyäminen
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidan haastaminen ei oo millääntavoin hyvä tapa.
Muitakin toimintatapoja on
Ei edes suhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riiteleminen on lähinnä epävakaden hullujen tai ylivilkaiden tai agresiivisuushäiriösten tapa hoitaa kommunikaatio kumppaniin
Ei mikää normaalin terveen ihmisen tapa olenkaan.
On myös niitä ihmisiä jotka pysyvät keskustelemaan asioista ilman
Isompia riitoja vaikka ne olis vaikeita .
Ihan oikeasti ilman sitä tuhas draamaa.
Tuntuu että riitelystä tehty joku yleinen tyyli
Koska draamaa on tv sarjat ja leffat ja eduskunta täynnä .
Ja ja kaikemaailman tunne räiskyvät mielenterveyshäiriöt on niin yleisiä et ongelmakäytöksestä on tullu joku
uus normi .
Ei Semoinen älytön määrä riitelyä oo mitää oikeasti tervettä ja normaalia.
Kyllähän jokainen suuttuu joskus mutta
Ei koko suhde oo mikää taisteluareena
Eikä oo mikään hyvä ihmisuhdetaitokaan oikesti
Pikemminkin päinvastoin ...
Sitten taas :
Nytkin se olennainen asia eli kompromisseja sovittelun etsintä ihan huutaa poissaoloaan...
Siltoja ja yhteyksiä ei riidoin rakenella
Mä ymmärrän AP hyvinkin .
Kaikki ei todellakaan tarvi eikä jaksa sitä tunnetdramaa ja se on ok
Ja osa pystyy ihan keskustelemaan vaikeista asioita asiallisella tavalla ...
Riitely ei oo aina hyvä eikä asiallinen tapa hoitaa ihmisuhteita ..
Eikä yhteiskunnakaan asioita .
Nykymeno on ihan ihan älytöntä.
Jatkuva riitely kertoo enenminkin tietynlaista tunteen hallinnan ongelmista ... Ihan muusta kun ihmisuhde taidoista .
Ja on opittu huono tapa .
Eli ei.
Riitelynpuolustaja opi nämä asiat
Itsestä ja ensin ja puolusta vasta sitte omaa
Draamaasi oikeana
Vasta kun olet oppinut että muitakin tapoja on
Minä en kattelisi riidanhaluista drasmalaamaa
Suhteissa hetkeä pidemmälle .
Oon jättänyt sen vuoksi kun ei löydy
Keskustelu Ja sovityelutaitoja .
Eikä rahalisempaa tyyliä ratkoa ongelmia .
Terveisin luonterltaan jäävuori tyyppi.Ajattelen ihan samalla tavalla. Pitää pystyä puhumaan puuskuttamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen ihan samalla tavalla. Pitää pystyä puhumaan puuskuttamatta.
Riiteleminen ei ole vain huutamista ja puuskuttamista. Myös asiallinen keskusteleminen on riitelemistä, silloin kun näkökulmat ovat ristiriidassa. Se on vain erilainen, rakentavampi, tapa riidellä, kun asiat riitelevät eivät ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka minkäkin kokee riitelynä. Tunteiden ilmaisu kommumikoidessa voidaan kokea hyökkäävyytenä tai riitelynä. Kun ilmaisee itseään sata täysillä innokkaasti.
Jos ei niin on lahna! Kumpi parempi?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi silloin kun on väsynyt! Ja takana vuosien yökuukuamiset. Joita rästejä et ole saanut nukuttua.
- Anonyymi
Jättäkää laiva välittömästi, rakentakaa vaikka rotista ajolautta naiset
- Anonyymi
Täyttä utopiaa ja elämälle vierasta ajattelua.
- Anonyymi
Onneksi sellaisia naisia on paljon. Valtaosa ihmisistä ei ole mitenkään riidanhaluisia. Jos sulla on sellainen tunne, että olet törmännyt vain riidanhaluisiin, niin kannattaa meittiä myös oma toimintaa ja sitä onko ehkä olemassa sellainen mahdollisuus, että se oma käytös on osatekijänä niissä kokemuksissa. Riitoja on hyvin vaikea saada aikaiseksi yksinään. 🙂
- Anonyymi
No, olen 'törmännyt' ihmiseen jolle pelkkä olemassaoloni eli persoonani aiheuttaa ongelmia ja kahnauksia. Mahdotonta miellyttää. Parempi olisi olla vain hiljaa mutta sekin sitten aiheuttaa ongelmia...
- Anonyymi
Sepä juuri ...
Ja yleensä riitapukarit luonteinen ihminen on kumman
sokea oman luonteensa huonoille puolille.
Eikö myöskään ylernsöbvalmis oppimaan toisenlaisia tabuusia tapoja hoitaa tilannetta vaan .
Menee aina siihen riitelyyn .
Jota vielä puolustelee hyvänä tapana
Vaikka se ei yleensä sitänole..
Ja kyllä moni suomalainen on aika rauhalinen
luonne lopulta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä juuri ...
Ja yleensä riitapukarit luonteinen ihminen on kumman
sokea oman luonteensa huonoille puolille.
Eikö myöskään ylernsöbvalmis oppimaan toisenlaisia tabuusia tapoja hoitaa tilannetta vaan .
Menee aina siihen riitelyyn .
Jota vielä puolustelee hyvänä tapana
Vaikka se ei yleensä sitänole..
Ja kyllä moni suomalainen on aika rauhalinen
luonne lopulta .Provosoiva käytös voi aiheuttaa ongelmia!
Siitäkin on näimä päivinä ällistyttävän paljon.
- Anonyymi
Aloittajalla on vaikea tunnesäätelyongelma.
- Anonyymi
Minä en tykkää riitelystä. Lopetan sen aina hyvin lyhyeen sillä loputon jankkaaminen on idioottimaista ja vie vaan hermot.
Erimieltä voi asioista olla ilman että siitä tekee elämääkin suurempaa draamaa.
Eiköhän ole hyvä jos kummatkin antaa toisen pitää mielipiteensä ja se tekee jota asia häiritsee, oli se nyt mitä tahansa.
Tai sitten etsitään kumppani joka ajattelee asioista samoin kuin itse ja jonka kanssa elämä on kuin yhtä juhlaa 🥳
Aikuinen ihminen kyllä osaa joustaa tarpeen
tullen. Hyvä olis ottaa selvää jo etukäteen mikä on toiselle elämässä tärkeää ym. yhteiselämään kuuluvia asioita. Eikä ensihuumassa tunkea
yhteen ja naimisiin. Kukapa sellaista ei toivoisi. Ristiriitoja ei kuitenkaan voi lakaista maton alle, mutta molempien pitää saada puhua omalla tavallaan ilman, että toinen käy päälle kuin yleinen syyttäjä. Pääasia aina, että asiat selvitetään asiallisesti.
- Anonyymi
Tämä on pyrkimyksenä niiden kanssa joihin luotan. Tiedostan omat puutteeni tämän välttelyn kautta.
- Anonyymi
Ap ihmisuhteissa einvoi valita vain kivoja juttuja koettavaksi ja elettäväksi.
Mut helpoten onnistut kun alat etsiä naistä joka pelkää hylätyksi tulemista ja
Ja jätät kauniit mallitason fitti naiset väärällä luonteella sikseen ...
Niitä selvästi ollukki kun on pelko jostakin syytä tullu
Niin sun pitää valita luonne ja yhteielon sujuvuus ykköseksi ja tyytyä nättiin tai pellon parhaaseen perunaan
sillä tarvitset ihmisen jolla on yhteinen ongelma
Tosin se rakas ei yleensä halua olla terapia joten siihen kannattaa hake myös ulkopuolista apua
Sullon mt jutui tysttevänä myönsit tai et ... - Anonyymi
Oleellisempaa olisi löytää kumppani, jonka kanssa tulisi ylipäänsä mahdollisimman vähän konflikteja ja ristiriitoja. Tähän auttaa kun etsii sellaisen, jonkan kanssa elämänarvot ja elintavat yms. sopivat hyvin yhteen. Se ei auta mitään, että etsii konflikteja välttelevää ja pakenevaa seuraa. Jollei ongelmia osaa/käsitellä, niin eivät ne silti mihinkään katoa. Ne jäävät painolastiksi suhteeseen, virtahevoiksi olohuoneeseen, kasaantuvat pettymyksiksi, kaunaksi ja epäluottamukseksi. Juurikin käsittelemättömät ristiriidat johtavat siihen, että tunteet kuolevat ja rakkaus katoaa.
- Anonyymi
Kerro esimerkki riidan haastamisesta omassa tapauksessasi.
- Anonyymi
Sama juttu!
Ei enää yhtään naista, jonka elämä on "tunteella" elämistä ja draaman hakemista.
Pentumainen ÄTTÄRÖINTI ei kuulu suhteeseen.
Osalla ihmisistä on kyky riidellä siitä kun ei riidellä tai kun toinen ei suostu taas riitelemään niin syytetään toisen vetävän mykkäkoulua.
Sama koskee työpaikkoja, harrastuksia yms.
Aikuiset ihmiset eivät riitele turhasta ja kehitä draamaa oman pillun kostukkeeksi.- Anonyymi
Vaikutat perin ärtyneeltä henkilöltä. Voisiko riitojen syntyminen ollakin sinusta kiinni?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299