Jos huippunopeus alkaa olla lähellä 250-300kmh tunnissa niin kyllä alkaa olla jo liikaa...jokin erikoisvakuutus näille pitäisi olla.?
Sähköautot liian tehokkaita...
10
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni mikään auto ei ole liian tehokas, mutta käyttö jää tehoilla aika vähälle liikenteessä alkuinnostuksen jälkeen. Ymmärrän toki jos ei ole kokenut miltä 1000hv tuntuu niin se voi hetken olla jännää.. Kokeilin myös Plaid teslaa jossa yli 1000hv. Hyvä että on tehoa. Toisaalta tehokkaita autoja paljon ajaneena ja sähköautojakin ollut olen silti nyt lopulta päätynyt vajaa 200hv dieseliin. En jaksa enää ajella kiihdyttäen vaan ajelen mukavasti vakkarilla. Isoilla tuloilla ei ole varaa myöskään menettää korttia.
- Anonyymi
...no onhan siinä takkalämmitys.?..jos palelee sormia..
- Anonyymi
Avaaja tarkoittaa ilmeisesti Persujen kateusveroa?
- Anonyymi
Monien sähköautojen suurin nopeus on 160 km/h. Pitäisikö vakuutusmaksuja laskea, kun moni pieni bensa-autokin kulkee kovempaa.
Tosin sähköauto kiihtyy tuohon nopeuteen hetkessä, ja pieni kirppu ajan myötä.- Anonyymi
Sillä pienellä kirpulla jättää tehokkaankin sähköauton tien päällä.
- Anonyymi
Pönttö..liian paljon sanoja...siis niille jotka kulkee yli 200 kmh tunnissa...tuollaisella vauhdilla menee monta pylvästä poikki kun pojanpässit kaahaa iskän autolla..?
- Anonyymi
Missä ajat 160 km/h?
- Anonyymi
Rajoittimet...kyllä 120 riittää huippunopeus...
- Anonyymi
Ei riitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207