Nainen, ymmärrän kyllä tai yritän edes

Anonyymi-ap

Jos jotain tahdot sanoa osaat kyllä, ja osaat tehdä sen paremminkin. Minun vain pitäisi järkiintyä ja luovuttaa. Niin sen tahdot olevan.

26

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa pukea sanoiksi mitä tunnen, ainakaan sillä hetkellä kun se on mahdollista.

• Anonyymi

Mitä sitten tunnetkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten tunnetkaan

Tunnen vetoa, yhteen kuuluvuutta, sanatonta sopimista ja kumppanuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen vetoa, yhteen kuuluvuutta, sanatonta sopimista ja kumppanuutta.

Eikö se toinen tunne sitten samoin vai miksi luovuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se toinen tunne sitten samoin vai miksi luovuttaa

Hän tunsi ainakin joskus vetoa minuun, en tiedä sitä tunteeko enää. Ehkä se meni ohi, kun ei enää tule lähelle illanistujaisissa. Kai hän huomasi että olen ihan tavallinen ihminen, enkä sittenkään mikään upea, joksi hän minua aiemmin sanoi. Kai ne joulukilot tai seksiaddiktio sai mielen muuttumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tunsi ainakin joskus vetoa minuun, en tiedä sitä tunteeko enää. Ehkä se meni ohi, kun ei enää tule lähelle illanistujaisissa. Kai hän huomasi että olen ihan tavallinen ihminen, enkä sittenkään mikään upea, joksi hän minua aiemmin sanoi. Kai ne joulukilot tai seksiaddiktio sai mielen muuttumaan.

Seksiaddiktio on paha. Mulla lopahtaa mielenkiinto melkeen heti tuollaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksiaddiktio on paha. Mulla lopahtaa mielenkiinto melkeen heti tuollaseen.

Jaa, en mie pakota ketään mihinkää, ja voin hoitaa itse hommani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, en mie pakota ketään mihinkää, ja voin hoitaa itse hommani.

Oikea asenne. Itsekin voi sen tehdä tosiaan. Oma entinen mies ei suostunut aikanaan itse tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea asenne. Itsekin voi sen tehdä tosiaan. Oma entinen mies ei suostunut aikanaan itse tekemään.

Oon nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mies kiusaa sairasta miestä, siis poikaystävääsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mies kiusaa sairasta miestä, siis poikaystävääsi!

Ei ole kaikki intiaanit pysyneet kanootissa. Majavako ne söi, ja nyt röhnöttää tilalla.

• Anonyymi

En tahdo. En vaan saa mitään sanottua, vaikka haluais.

• Anonyymi

Sano vaan rohkeasti. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tuntee toista kohtaan kauniita tunteita?

• Anonyymi

Kiva kuulla tuokin, ettet tahdo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano vaan rohkeasti. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tuntee toista kohtaan kauniita tunteita?

Ei sitä aina saa tai kannata sanoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä aina saa tai kannata sanoa...

Odotatko että mies sanoo jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotatko että mies sanoo jotain?

No en oikeastaan enää. Aika kauan odotin 😅

• Anonyymi

Joskus muinoin tunnistelin sinut kaivatukseni.

Jos olisit hän, et kuitenkaan kirjoittelisi nyt täällä vaan olisit jo luonani, koska tiedät, että välitän.

• Hyvin sanottu tuo viimeinen kappale.

• Anonyymi

Tällä hetkellä mahdotonta?

• Anonyymi

Mutta tee ehdotus miten?

• Anonyymi

Älä päätä minun puolesta!
      En ole niin sanonut.
      Joskus turhauttaa tämä elämä muuten vaan, mutta ei se tarkoita että siinä olisi aihetta ihan kaikesta luopua!
      Kaikki hyvin mitä tulee meidän olemattomaan suhteeseen. Ajatuksen tasolla tässä suhteessa ollaan. Käytännössä olisi toki mukavampi se fyysisyys puoli saada myös toimimaan..
      Still falling for U

https://m.youtube.com/watch?v=pvP_OwVSFpk&list=FLOrGfBxWjfYzTU7Jvni4tIA&index=2&pp=gAQB8AUB

• Anonyymi

Ja mitä ikinä tapahtuu. 🙄
        Olet aina ❤️ 😘
        ☀️

• Anonyymi

Nainen, yrität sanoittaa sen sillä tavalla hienosti ja loukkaamatta. Ironista, koska tuo hienotunteisuus on eräs piirre, johon ihastuin.

Mutta vinkin ymmärrän.

• Anonyymi

Älä luovuta elän sun pallikarvojen tuoksusta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe