Enkä haluu satuttaa pitää opetella hallitsee tunteita
Kaikesta huolimatta rakastan sua
40
630
Vastaukset
- Anonyymi
Siihenhän auttaa kun tarkoituksella kidutetaan peruskoulusta saakka. Ei tietenkään kaikkia sittenhän juoni paljastuisi.
- Anonyymi
Mees nyt muualle sotkemaan kun ei liity asiaan milläänlailla
- Anonyymi
He who laughs last laughs best👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees nyt muualle sotkemaan kun ei liity asiaan milläänlailla
Liittyy kyllä asiaan. Tunteiden hallitsemiseen. Kaikkein viisaimmat kun vähän kouluttaa niin kaikki on päin helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Well you dwarf are last to know about that. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö oot mielestäsi kiusannut jotain yksilöä peruskoulusta saakka ja vieläki tuuletat samaa kainaloa? Taidat olla spacella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö oot mielestäsi kiusannut jotain yksilöä peruskoulusta saakka ja vieläki tuuletat samaa kainaloa? Taidat olla spacella
Ja tämä on kuva teiSStä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajille tiedoksi, se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa😁
Juuri niin rakas ystäväni.
Luodaan hyvä maan tuetaan toisiamme heikkouksissa ja ymmärtämätöntö opetetaan.
https://tenor.com/fi/view/friends-health-support-penguin-together-gif-3543759368269290505- Anonyymi
Miksi sun pitää hallita niitä, sattuu enemmän tämä piilottelu.
- Anonyymi
Mikä piilottelu.?
- Anonyymi
Oletko ulkomaalaistaustainen mutta et ruskeasilmäinen?
- Anonyymi
En ole mikään abdullah
Hienosti sanottu. Tämä maailma kaipaa empatiaa ja rakkautta.
- Anonyymi
Hieno asenne. Eräs huomasi, että joku vihjaili tunnistettavasti hänestä sellaisilla asioilla, joita vain kohde ja eräs kolmas puolituttu kaveri tiesi. Suoraan ei koskaan puhunut, eikä delegoinut suoraan ketään tuttuaankaan sanomaan kohteelle viestiä itseltään. Hekin vain vihjailivat kautta rantain. Nämä viimeiset vihjailut olivat jopa hieman negatiivissävytteisä (anonyymit palstaviestit). Pettyi hieman ja menetti luottamusta kyseiseen ihmiseen, koska itse tämä kohde ei ikinä tekisi samalla tavalla. Jouduin lohduttamaan. Sai elämän iloa ja luottamusta takaisin. Ajattelee kuitenkin itse tästä ihmisestä pelkkää hyvää, koska piti hänestä, vaikka mitään ei edennytkään.
Opetus: Ei kannata vihjailla, ainakaan negatiivisesti, vaan suoraan puhua kohteen kanssa, jos asiaa. Tsemppiä- Anonyymi
Miksi vihjaili negatiivisesti jos oli kiinnostunut? Eikö löytynyt mitään hyvää sanottavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vihjaili negatiivisesti jos oli kiinnostunut? Eikö löytynyt mitään hyvää sanottavaa?
Kuulostaa keksityltä jutulta.
- Anonyymi
Teinien touhua, elämä opettaa ellei vanhemmat neuvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa keksityltä jutulta.
Siis alat vihdoin ymmärtää, että nämä miehen sadut on ”ehkä” keksittyjä juttuja😬
- Anonyymi
Mitä opimme tästä ätmin trollauksesta-kukin hoitakoon nipistelynsä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis alat vihdoin ymmärtää, että nämä miehen sadut on ”ehkä” keksittyjä juttuja😬
Niin kauan kun voi kokea absurdien tarinanpätkien liittyvän itseensä on toivoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Ehkä oli jollakin tavalla pettynyt, etteivät olleet päässeet sen koommin tekemisiin, mutta silti ei suoraan itsekään sanonut mitään. Oli päässyt itse ehkä eteen päin ja halusi näpäyttää toista. No, ainahan olisi ollut mahdollisuus puhua, jos olisi halunnut. EI mitään pahaa dramatiikkaa siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koki vain asiat niin. Ei syyllistänyt kuitenkaan toista millään tavalla. Voihan olla vain sattumaakin, että käytti sellaista sanontaa anonyymissä viestissä, mitä ei kukaan muu ole koskaan ennen käyttänyt. Aika hyvä tunniste siis. Siihen ei kuitenkaan tietenkään pysty millään tavalla edes hyväntahtoisesti vastaamaan, muuta kuin anonyymisti tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Ehkä oli jollakin tavalla pettynyt, etteivät olleet päässeet sen koommin tekemisiin, mutta silti ei suoraan itsekään sanonut mitään. Oli päässyt itse ehkä eteen päin ja halusi näpäyttää toista. No, ainahan olisi ollut mahdollisuus puhua, jos olisi halunnut. EI mitään pahaa dramatiikkaa siis.
Pentujen touhua, ei kukaan täysi-ikäinen toimi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koki vain asiat niin. Ei syyllistänyt kuitenkaan toista millään tavalla. Voihan olla vain sattumaakin, että käytti sellaista sanontaa anonyymissä viestissä, mitä ei kukaan muu ole koskaan ennen käyttänyt. Aika hyvä tunniste siis. Siihen ei kuitenkaan tietenkään pysty millään tavalla edes hyväntahtoisesti vastaamaan, muuta kuin anonyymisti tietysti.
Voi olla harhaa, moni käyttää samoja sanontoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentujen touhua, ei kukaan täysi-ikäinen toimi noin.
Palstan kirjoittajista 90 prossaa on alle 20v, vähintään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan sopii erään tietyn tilanteeseen kuin nenä päähän. Tuo eräshän ei kenellekään ole väärää tehnyt tai halunnut pahaa niillekään jotka hänelle teki paljon pahaa ja väärää ihan ilman syytä.
Vai ei pahaa dramatiikkaa jos tuo eräs on tekemässä oman matkansa viimeisen ratkaisun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan sopii erään tietyn tilanteeseen kuin nenä päähän. Tuo eräshän ei kenellekään ole väärää tehnyt tai halunnut pahaa niillekään jotka hänelle teki paljon pahaa ja väärää ihan ilman syytä.
Vai ei pahaa dramatiikkaa jos tuo eräs on tekemässä oman matkansa viimeisen ratkaisun?Toivottavasti ei tee niiden kriminaalien takia, ei ole sen arvoista. Sellaiset ei piittaa mistään mitään, ei muka dramatiikkaa kun itse on kuivilla, muista viis.
- Anonyymi
Harjoittele nyt sillä iloa ja 3nergiaa ja fyysisyyttä tuovalla ensiksi. 😆
- Anonyymi
Rakkaus on myötämielinen
- Anonyymi
Mä suhtaudun näihin vitsinä. Eli ei satu enää yhtään.
- Anonyymi
Ainoa terve suhtautumistapa. 👍
- Anonyymi
Kylläpä teillä on teoriat lähteneet laukalle taas täällä kun kirjoitus alkoi elää ihan omaa elämäänsä 😄 t. Aloittaja
- Anonyymi
Satutit jo kuitenkin. Taitaa olla myöhäistä tekeytyä pyhimykseksi.
- Anonyymi
Myöhäistä itkeä kaatunutta maitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä itkeä kaatunutta maitoa.
Tein siitä jo lettuja ja söin kaikki pois.
- Anonyymi
Minä en ollut silleen sen miehen kanssa vaikka samaansuuntaan lähdimme,muista se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ollut silleen sen miehen kanssa vaikka samaansuuntaan lähdimme,muista se.
Sä tartut nyt väärään lankaan. Toivottavasti sun juttujen kaveri ilmaantuu sinne toiseen keskusteluun.
- Anonyymi
Jätä se nainen jo rauhaan, tuskin se haluaa kuulla jotain jälkikäteistä anonyymiä ulinaa
- Anonyymi
Kuka nainen enhän ole edes häiriköinyt tai tunkenut hänen elämäänsä ihan rauhassa on saanut kyllä olla. T. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299