Miljoonat iranilaiset tytöt ja minä olemme joutuneet käymään läpi tämän pas*an

Anonyymi-ap

Hijab-juhlassa jopa yhdeksänvuotiaita lapsia

Tammikuussa moskeijasta kirjoitti Ilta-Sanomat. Moskeijassa järjestettiin tytöille hijabin käyttöön liittyvä seremonia, johon osallistui jopa yhdeksänvuotiaita lapsia. Asia järkytti sosiaalisessa mediassa eritoten islamotraumatisoituneita pakolaisia.

Aiheesta kirjoitti X:ssä esimerkiksi iranilais-suomalainen nainen. Suomen Uutiset ei julkaise hänen nimeään artikkelissa, sillä hänen mielipiteensä asettavat hänen perheensä vaaraan Iranissa.

– Miljoonat iranilaiset tytöt ja minä olemme joutuneet käymään läpi tämän pas*an. Tämä on selvää sukupuolirasismia. Jos yhdeksänvuotiaalle kerrotaan, että olet syntinen, jos et peitä hiuksiasi tai kehoasi, ja jos vartalosi tai hiuksesi näkyvät ja miehet tuntevat seksuaalista vetovoimaa sen vuoksi, niin se on sinun vikasi. Suomalaiset ystäväni ja seuraajani: olkaa hyvä ja kertokaa, kuinka voitte olla hiljaa, kun näette tämän rikoksen ihmisyyttä vastaan?

– Asutte vapaassa maassa ja te voitte nousta vastustamaan tätä. Auttakaa näitä lapsia. Minä itken, kun kirjoitan tätä – miksi tälle hirveydelle ei tule loppua! Seremoniassa ei ole mitään pyhää!

”Lasten tulisi saada kasvaa tasavertaisesti”

ote suomen uutiset

5

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on nuo kaistapäiset uskonnot ei ne järjenkäyttöä suvaitse , stalinismi , maolaisuus , taistolaisuus , paha lesta , islam ,woke , femakko onhan näitä ollut ja tulee olemaan meidän vastuksena .

      • Anonyymi

        Islam on erilainen.
        Ei verrata muihin mainetsimaisiin uskontoihin.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä iranilais- suomalainen nainenko itse ei asu vapaassa maassa, tällä Suomessa?

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 K­­u­­­u­­m­­a­­­t­­­ ­­­t­y­­t­­­ö­t­­­ ­­­o­d­o­­t­­t­­a­v­­­­­­a­­t­­ ­s­i­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18287650

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe