Maailman nykyiseen tilanteeseen tie on ollut aivan selvä.
Kun eivät edes maailmansodat tappaneet riittävästi ongelmienaiheuttajia maailmasta pois, niin tietysti ovat yhä vaan riehumassa ja lisääntyneet vain.
Mutta kenties mahdollisesti tuleva Maailman Pyyhkäiseminen, ydinsota tai virus hoitelee hommansa.
Nykyajan tilanne
6
131
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ongelmarotujen kysymys on ratkaistava lopullisesti.
- Anonyymi
Lähes kaikissa eliölajeissa on reviiritaistelua. Ihmiskunnan reviiritaistelut on luonnollisesta poikkeavaa siksi, että kehittyessään ihminen keksi korruption, propagandan ja aseteknologian.
- Anonyymi
Eliöillä kyseessä on edes oikeat laumat, mutta aivopesun keksinyt ihminen osaa luoda keinotekoisia jättilaumoja, jotka vain kuvittelevat olevansa olemassa aitoina yhteisöinä.
- Anonyymi
Oikeuttaan ihmiset toisiaan tappavat, ja islam on tässä YKKÖNEN TUHOISUUKSINEEN kivensä kiertäjät.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18288368
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591675
- 731190
- 113888
- 93780
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51546
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.39529Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37449
- 28435