Olen keitellyt köyhän perunoita. Niitä löytyi jääkaapista. Keitin perunat höyrystimessä ja tein niille haarukkasurvoksen halpis margariinin kanssa. Ja ripsottelin jodioitua ruokasuolaa päälle.
Ruokajuomana freesasi mansikoiden mehu kuplavedessä.
Osa perunoista jäi odottamaan paistovaihetta.
Köyhän höyry
6
176
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta.
- Anonyymi
HYVÄ, ETTÄ TIETO MENEE PERILLE JA LEVIÄÄ EDELLEEN.
VIHREILLE TIETO, ETTÄ TIETÄVÄT OTTAA OPIKSI.
-
ENNEN OLIVAT PERUNAT JA SILLI-KASTIKE. MUTTA NYKYÄÄN EI OLE VARAA ENÄÄ SILLI-LIEMEEN.
- Anonyymi
Toimisikohan tuo makarooneihin myös? Ja juomaksi mansikkalitkun sijaan jäätävän kylmää punaista maitoa jos rainbow lagerit ovat päässeet loppumaan..
- Anonyymi
Makarooneilla voi tehdä myös kokeiluja. Punainen maito jäätävän kylmänä on hyvä juomasuositus.
- Anonyymi
Todellista köyhyyttä oli se kun naapurin muori kertoi, että lasuudessa ei
ollut joka päivälle ruokaa eikä edes voita tiinussa, joten jostain naapurista
saatiin perunoita ja niitä keiteltiin. Särpimenä oli vain tiinuun jäänyt vanha
silakansuolavesi, millä perunamössö kasteltiin ja sitten syötiin herkkuna.- Anonyymi
Kyllä, silakat ovat tänä päivänä katoavaa kansanperinnettä. Ympäristön myrkyttyminen ja allergiat tulevat joillain vastaan, kuten toisilla toisista aineista.
Sitähän se on, ateriakokonaisuuksien etsimistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35768Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8709- 70688
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50652- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67578