Miksi juuri valitsisin kristinuskon?

Anonyymi-ap

Morjesta kaikki Suomi 24 lukijat!

Ajattelin kirjoittaa teille tälläisen sopivan mittaisen kirjoituksen koskien erästä merkittävän tärkeää asiaa. Kirjoitus joka sopii erittäin hyvin juuri tänne Suomi24 sivulle.

Moni ihminen tänä päivänä maailmassa miettii itsekseen erästä hyvin syvällistä ja ihmeellistä kysymystä. Jos Jumala on todellinen onko tämä Jumala juuri kristinuskon Jumala? Kuinka voin olla varma? Ajattelet ehkä lukijani myös kuten monet muut että sinä et ainakaan lähde seuraamaan jotakin Jumalaa josta jossakin kirjassa on kerrottu ellet sinä saa 100% varmuutta että raamattu todella kertoo todellisesta Jumalasta.

Haluan jakaa sulle muutaman asian mitä ensinnäkin on hyvä tietää siitä mitä ylipäätään kristinusko on ja mitä Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa Raamatun mukaan.

Mark 1:17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia". Tässä Raamatun kohdassa Jeesus kutsuu maalliset kalastajat opetuslapsikseen. Kertoen samalla mikä on Jeesuksen seuraaja toiselta nimeltään. IHMISTEN KALASTAJA.

Ihmeellinen ja inspiroiva asia raamatussa on että eräs Jeesuksen antamista käskyistä uskovalle on tehdä myös muista ihmisistä Jeesuksen opetuslapsia,mutta vielä se, että Raamattu lupaa että SINÄ TULET MYÖS TEKEMÄÄN muita opetuslapsiksi ja kalastamaan heitä Jumalalle jos sinä vain annat koko elämäsi jokaisen osaalueen Jumalalle ja haluat elää Jumalan oikeudenmukaisesti kaikilla elämäsi osa alueilla. Lupasihan Jeesus Simonillekkin kun tämä oli lähtenyt seuraamaan häntä Luuk 5:10 "Älä pelkää, tästedes sinä saat saaliiksi ihmisiä". Eli lupaus että hän tulee johdattamaan ihmisiä Jeesukselle. Ja tämä lupaus koskee kaikkia Jeesuksen seuraajia riippumatta sinun puhelahjoistasi, siitä miten viisaasti osaat perustella Jumalaa ihmisille tai yhtään mistään muusta.

Oletko kuullut mistään tämän maailman uskonnosta että heidän uskossaan luvataan että sinun Jumalan sanan puhuminen tulee johdattamaan muita uskoon. Kristityn ei tule väkisin käännyttää, tai hyökkäävästi puhua Jeesuksesta. Hänen tulee yksinkertaisesti vain muita kunnioittaen elää Fil 2:16 TARJOLLA PITÄESSÄNNE ELÄMÄN SANAA. Elämän sana= Jumalan sana ja tämä sana on raamatussa metafoorisesti KYLVÖSIEMEN. Saarn 11:6 Kylvä SIEMENESI aamulla äläkä hellitä kättäsi ehtoollakaan; sillä et tiedä, tuoko onnistuu vai tämä vai onko kumpikin yhtä hyvä. Jes 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja

Kristinuskon ydin on se että Herra pelastaa sinut muita ihmisiä varten. Sitä varten että myös muut saisivat kokea Jumalan pelastuksen sinun kauttasi. 1. Piet 1:9 "sillä te saavutatte uskon päämäärän, SIELUJEN PELASTUKSEN" Suurin motiivi tulla uskoon on että haluaa oppia rakastamaan kaikenlaisia ihmisiä Jumalan rakkaudella. Joh 13:35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Alkaa elämään Jumalan käskyjen mukaan voi tuntua inhottavalta ja monet karsastavat lähteä Jumalan remmiin siksi että he haluavat elää vapaasti tämän elämänsä. Mutta Herra haluaa antaa motiiviksi hänen käskyjensä noudattamiseen juuri RAKKAUDEN koska jokaisen Jumalan käskyn päämäärä on rakkaus joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.

Ei noudattaen käskyjä hampaat irvessä omassa voimassa vaan antaa ennenkaikkea Jumalan armon kasvattaa sinua. Tit 2:11 Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille 12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa
EF 2:8-9 8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

Ei yrittäen miellyttää Jumalaa omilla teoillaan omassa voimassa vaan pyytää että Herra tekee mitä hän lupaa raamatussa Hes 36:27 "Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne". Jumalan voimassa raamatun käskyt eivät tunnu puuduttavalta ja väkinäiseltä raskaalta suorittamisesta vaan Jeesus haluaa sanoa ihmisille.
Matt 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä

Jos koet että haluat Jumalan osaksi elämääsi ja saada omat pahat tekosi anteeksi voit pyytää Jeesusta vaikka mielessäsi tulemaan elämääsi ja tekemään sinut aivan uudeksi. Jos olet näin tehnyt voit halutessasi kirjoittaa sen kommentti kenttään

17

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sielulle tekee hyvää lukea tälläistä hienosti oivallettua Raamatunmukaista henkeytettyä kirjoitusta. Tämä antoi sellaista hiljaista kevyttä iloa arjen keskelle. Taivaan Isämme rakkaus levisi koko yksinäiseen kammiooni.

    • Anonyymi

      Tarkoitatko perunakellaria?

      • Anonyymi

        Peruna (Solanum tuberosum) on koisokasvien (Solanaceae) heimoon kuuluva kasvi, jonka mukulaa käytetään ravintona. Peruna on yksi eniten käytetyistä ravintokasveista Euroopassa sekä Etelä- ja Pohjois-Amerikassa. Peruna kuuluu niiden yhdeksän viljelykasvin joukkoon, joiden avulla tuotetaan 75 prosenttia ihmisravinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruna (Solanum tuberosum) on koisokasvien (Solanaceae) heimoon kuuluva kasvi, jonka mukulaa käytetään ravintona. Peruna on yksi eniten käytetyistä ravintokasveista Euroopassa sekä Etelä- ja Pohjois-Amerikassa. Peruna kuuluu niiden yhdeksän viljelykasvin joukkoon, joiden avulla tuotetaan 75 prosenttia ihmisravinnosta.

        Harvinaista, että tälle huuhaa palstalle eksyy joskus asiallinenkin kommentti.


    • Anonyymi

      Uskonnon valitsija, mitä se sellainen on? Epäaitous ja valehtelu on synneistä pahimpia. Jokainen pyrkii henkiseen hyvinvointiin, jos jo on asiat hyvin, kristillisyys on täyttynyt. Ei tarvitse enää valita mitään. Sen jälkeen vain kyseenalaistaa hyvinvointinsa uskomisen vaatimuksilla.

    • Anonyymi

      "evankeliumi ensin" - hokema, ole varovainen....

      Eksyttäjät yrittävät ensin käännyttää ihmisen omaan harhaoppiseen lahkouskoon, ja siihen rituaalikaste, pelkkä vesikaste, näin saadaan ihminen sidottua saatanalliseen harhaoppiseen jenkkilahkoon maksavaksi jäseneksi, eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut lahkolle se viimeisenkin euron. Ja tulevat vielä kuolinvuoteen viereen salkussaan valmiiksi täytetyt testamenttipaperit.

      • Anonyymi

        Älä anna agressiivisten käännyttäjien johtaa itseäsi siihen uskonlahkon mukaiseen "uskoon".

        Room. 10:20

        Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna agressiivisten käännyttäjien johtaa itseäsi siihen uskonlahkon mukaiseen "uskoon".

        Room. 10:20

        Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

        Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
        Matt 16:18


    • Anonyymi

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

      • Anonyymi

        Eikös se Ylivainiokin käyttänyt Hindujen vanhaa konstia kaataa ihminen kundaliin avulla ns. "shaktipat" - menetelmällä tönäisemällä nopeasti otsaan.


    • Todella hyvä avaus.

      Itse otsikon kysymykseen vastaisin,
      että kristinusko on ainoa,
      jossa Jumalan teko
      ratkaisee ihmisen syntiongelman.

      Meillä on siis julistettavana
      todella Hyvä Sanoma.

      Itse otin sen vastaan nuoruudessani
      yli puoli vuosisataa sitten.

      Ja siitä seurasi heti tarve
      saada välittää ihmisille
      Suurta Ilosanoma
      Jeesuksesta Kristuksesta.

      • Anonyymi

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Pelastus on kuitenkin yksin armosta
        uskon kautta,
        kuten avauksessakin todettiin
        Jumalan Sanaa lainaten:

        EF 2:8-9 8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.


      • Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

        Pelastus on kuitenkin yksin armosta
        uskon kautta,
        kuten avauksessakin todettiin
        Jumalan Sanaa lainaten:

        EF 2:8-9 8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        "kautta"


        Ei pelkkä uskominen ihmistä pelasta. Sillä hokemalla ihmisiä yritetään käännyttää erinäisiin uskonlahkoihin, joita Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa.

        Ihminen saadaan käännyttämälä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Raamatun mukaan Jumala pelastaa ihmisen pesemällä synnit pois Kristillisessä kasteessa eli sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa pesemällä synnit pois kasteessa, mukaanlukien poistaa ihmisestä perisynnin kadotustuomion.

        1.Piet.3

        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🔞 K­­u­­­u­­­m­­­a­­t­ ­­­t­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­o­d­o­t­­­t­­a­v­­­a­t­­ ­­s­­i­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289576

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe