Paras kalajuttunne?

Anonyymi-ap

Toki saa valehdellakin, mutta mun paras kalansaalis oli 70 meriappuraa puolessa tunnissa.

Isoista kaloista sain kerran 6,5Kg hauen. Niin ja kerran 450g merianturan.

>simiti<

19

191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lasten pienellä perhoshaavilla sain aikuisen ahvenen jostain Lapin leirintäalueen lammesta. Se oli jostain syystä kiinnostunut haavin reunasta. Siinä sitten näppäränä lapsena kaappasin sen äkkiä haaviini. Yhden pienen kuhan sain joskus virvelillä ja myös ainakin yhden taimenen. Ne olivat hienoja. Yhdellä Laphin reissulla näin nieriän uivan. Oli todella upea :).

      • Anonyymi

        Minun saama meritaimen oli vain 0,5Kg.

        >simiti<


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      me olimme joskus veljen kanssa monestikin uistelemassa joytain tosi voimakjaita noin 10kg haukia vetämässä, bvoimskkaita, zitten ne pitää tainnuttaa.

      kerran joo kokeilin taljavarsijousella miten menee nuoli hauen pääkallosta läpi

    • Anonyymi

      Oon saanut kuukaudessa 300 kg ahvenia muutamia vuosia sitten. Kalastan pääasiassa ahvenia ja myyn niitä ihmisille. Menee kaupaksi aina. Kyllä sitä joskus tulee 10 kg ahvenia ihan tunnissa parissa.

      • Anonyymi

        Kävitkö siikoja ongimassa? Ja meneekö sinulla 2 litraa bensaa viikossa tohatsun polttoaineisiin?


    • Anonyymi

      Hoh, ei tuo nyt yhtään mitään ole. Viinamies on saanut puistolammikosta yhdellä haavillisella kaksikiloa kännikaloja. Aikaa ei tuohon mennyt kuin kolme sekuntia.

    • Minun parhaat kalasaaliit (lohet) löytyvat kaupan kalatiskistä.

      Joskus muinoin sain virvelillä pari haukea, mutta ne ovat niin ruotoisia. Annoin ne veljelle perattavaksi ja paistettavaksi. 😊

    • Anonyymi

      En halua kehua, saati valehdella, mutta Tyrvään kirkon paanukatto on tehty virvelillä saamani hauen suomuista.

      • Anonyymi

        Tuo ny vielä mitään. Jotkut levittää saamansa hauen pään suu auki aitan seinustalle ja kehuneet, kun harmaasieppo on tehnyt pesän hauen suuhun.
        Minä kun vein saamani hauen pään suu auki takapihalle kuivumaan viime keväänä, niin seuraavana aamuna hirviemä oli synnyttänyt sen suuhun tuplavasat ja imetti niitä siinä suojassa sateelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ny vielä mitään. Jotkut levittää saamansa hauen pään suu auki aitan seinustalle ja kehuneet, kun harmaasieppo on tehnyt pesän hauen suuhun.
        Minä kun vein saamani hauen pään suu auki takapihalle kuivumaan viime keväänä, niin seuraavana aamuna hirviemä oli synnyttänyt sen suuhun tuplavasat ja imetti niitä siinä suojassa sateelta.

        Kerran sain pilkkikisoissa niin ison ahvenen, että sille piti kotimatkalla bussissa ostaa lasten lippu. Juu 😊

        Kerroinko muuten siitä yhdestä lohesta joka lähti vielä karkuun, vaikka olin sitä jo viikon rannassa loimutellut? Että on sitä aikamoisia kalasaaliita tullu napatuksi juu 😊


    • Noin tunnissa 48 mitallista kuhaa ja toinen mokoma takasin viskottuja alamittaisia. Nippu yli pari kiloisia, loput sitten hiukan alta parin kilon. Kaverin isän kanssa lähdettiin duunien jälkeen vähän vetelemään, ihan soudulla, oli hyvä syönti, mutta se loppui aika tarkkaan sen tunnin jälkeen, joten ei kun kamat nippuun ja perkuuhommiin. Sikäli hupaisaa, että reilu viikkoa myöhemmin olin yhdessä muksujen ulkoilutilaisuudessa jeesaamassa niitä onkimisen kanssa ja yksi 8v. napero kiskoi laiturilta 4,5 kilosen kuhan. Tai no ei se ihan yksin sitä ylös saanut, piti autella, vaan olihan melkoinen vötkäle, oli polleaa poikaa ja vanhemmat aivan huuli pyöreänä kun tulivat tenavaa hakemaan 😂

    • Mulla on kotilemmikkinä semmone noin 120 senttinen kuha,

      Kuhan sanoin

    • Anonyymi

      Olen ratsastanut lohella.

    • 55 vuotta sitten, kun syyskuussa vietettiin häitten jälkeen ensimmäistä kesälomaa mökillä, torilla lahna maksoi markan kilo. Savustettiin sitä ja syötiin koko kuukausi melkisten pelkkää lahnaa, vaihtelun vuoks joskus lenkkimakkaraa.

    • Anonyymi

      Tappajahai 1. hyvä kalajuttu

    • Anonyymi

      jooh tosi huvittavia juyytuja netflixissä... joku nainen asettaa kirouksen ja sellainenkin että TV:stä tulee kauneusvoide mainos: käytä aina vaan enemmän jotta alkaa toimimaan..

    • Viimeksi kun olin pilkillä, niin en saanut kuin reiän kairattua, niin pari ahventa hyppäsi heti itsekseen jäälle ennen kuin olin saanut mormuskoja ja muita kaivettua esille ja kuhakin olisi tullut mutta se löi päänsä avannon reunaan kun oli sille liian liian pieni reikä.

    • Anonyymi

      Sain pakaste altaasta kilosen kalapuikko paketin pyydystettyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe