Sain pois pihkakalla mutta ei puhkennut suuri 2cm leveä ,nyt tullut uudestaa anuksen lähelle vuotaa verta vielä isompi 5cm kyllä minulla on diabetes .Hankalampi hoidettava iso maha tiellä ei pysty katsomaan peilistä ,aikaisemmin oli video kamera kuvasin ja katsoin televisiosta .Uudessa kamerassa liian lyhyt johto sitä toimen pidettä ei voi suorittaa ,tosin löytyy kaapelikamera sillä näki sen verran että se on iso 5cm ainakin .Pakko mennä lääkäriin vuotaa kamalasti verta ja kovin kipeää käy kun istuu ,kuumia suihkuja antaa ja pukamavoidetta laittaa ja toivoa että paranisi bebante voidetta .koska hankala laittaa laastaria 🌋 kunnes puhkeaa ja paranee tai ei parane .Lääkäri käynti se on silloin.
Ajos reiden sisäpuolella imtiimi alueella .
Anonyymi-ap
2
213
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäri poistaa ja antaa lääkekuurin. Ei kannata terveydellään leikkiä.
- Anonyymi
Laita kuva niin osaamme arvioida paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121555
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1531289Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097- 641071
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24928- 43916