Sain pois pihkakalla mutta ei puhkennut suuri 2cm leveä ,nyt tullut uudestaa anuksen lähelle vuotaa verta vielä isompi 5cm kyllä minulla on diabetes .Hankalampi hoidettava iso maha tiellä ei pysty katsomaan peilistä ,aikaisemmin oli video kamera kuvasin ja katsoin televisiosta .Uudessa kamerassa liian lyhyt johto sitä toimen pidettä ei voi suorittaa ,tosin löytyy kaapelikamera sillä näki sen verran että se on iso 5cm ainakin .Pakko mennä lääkäriin vuotaa kamalasti verta ja kovin kipeää käy kun istuu ,kuumia suihkuja antaa ja pukamavoidetta laittaa ja toivoa että paranisi bebante voidetta .koska hankala laittaa laastaria 🌋 kunnes puhkeaa ja paranee tai ei parane .Lääkäri käynti se on silloin.
Ajos reiden sisäpuolella imtiimi alueella .
Anonyymi-ap
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäri poistaa ja antaa lääkekuurin. Ei kannata terveydellään leikkiä.
- Anonyymi
Laita kuva niin osaamme arvioida paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312858- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121637Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571067- 611040
- 741029
- 2841