Taas komukat tekee vallankumousta lakoin.
Tuli Mannerheim jääkäreineen. Loppui vallankumous aika lyhyeen. Hyvä niin, muuten olisimme olleet yksi neuvostotasavalta ja myöhemmin vain osa nykyistä Venäjää Että sillä lailla...
SDP SKP Vasemmistoliitto lakkoilee hallitusta vastaan
8
134
Vastaukset 8
- Anonyymi
65% suomalaisista tukee lakkoja, jopa Akava on mukana, onko ne komukoita? Taisi tulla sulle paskaa suuhun synnytyksessä.
- Anonyymi
Laita linkki, Muuten täyttä potaskaa.
- Anonyymi
onneksi vai suuhun, sen saa sylkäistyä helposti pois, mutta sulla sitä on aivojen paikalla, onneksi fiksuilla ihmisillä on aivot ilman paskaa, mutta teillä vassareilla se on toisin..otan osaa,, mene nyt sinne lakkovahdiksi, se taitaa olla ainoa asia, mihin pystyt.
- Anonyymi
vassarit ovat aina olleet kaikkea järkevää vastaan, se taitaa olla geeneissä, se tyhmyys nimittäin.
- Anonyymi
Punaiset käsivarsinauhat on kaivettu naftaliinista esiin.
- Anonyymi
Vallankumouslakko loppui.
- Anonyymi
Taas komukat tekee vallankumousta lakoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429